Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin asuntoon joka oli täysin epäsiisti

Vierailija
06.04.2021 |

Ajattelin tämän siivota mutta ihmettelen miksei vuokraisäntä teetättänyt siivousta?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti se varmaan siivouksesta maksun edelliseltä asukkaalta.

Vierailija
2/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hei jos se on valmiixi sotkettu niin sähkön voit heti alkaa elellä siinä rennosti ja reippaasti vailla huolen häivää

😁

Vierailija
4/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutin. Sain avaimet suoraan edelliseltä asiakkaalta. Nuori nörttimies joka innokkaasti selitti kuinka oli siivonnut siellä. Se vain oli niin hellyyttävää. Miehellä ei ollut tajua siivouksesta ja siivosi ihan toisarvoisia juttuja, eikä nähnyt mitä oikeasti olisi pitänyt siivota. En nostanut metakkaa, vaan siivosin asunnon ennen muuttoa itse.

Vierailija
5/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnon valokuvat ja laita vuokranantajalle, voit sitten itsekin luovuttaa sen siivottomassa kunnossa.

Vierailija
6/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitin vuokranantajalle ja sain ilmaisen siivouksen.

Vierailija
7/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuttanut. Kävin katsomassa kämppää, otin valokuvat ja lähetin vuokranantajalle. Totesin, että minä en tästä sikolätistä vuokraa maksa ennen kuin joku siivoaa sen.

Siivousfirman naiset saapuivat heti seuraavana päivänä. Tekivät työnsä ihan hyvin. Ei ongelmia. Kämpästä tuli yllättävän siisti, vaikka ennen siivousta näytti pommikuntoiselta. 

Vierailija
8/8 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi