Millaista aluetta on Kaukajärvi (Tre)?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ihan jees niillä kohdin mikä sinua kiinnostaa, palvelut ja yhteydet hyvät niillä main. Siinä Kaukajärven keskustassa Riipuksenkatu - Solkikatu tienoilla vuokrataloja ja paikoin asukasaines sen mukaista. Riipuksenkadulla on lisäksi Sininauhasäätiön asuntola. Iso kaupunginosa johon mahtuu kaikenlaista hiihtäjää ja alueita on monenlaisia, tosi kivoja ja nounou-alueita. Itse voisin muuttaa Osuuskunnankadulle kyllä.
Kiitos paljon vastauksesta :)
Sielä asuu mun kaveri, joka on erittäin kova jätkä!
Bandidosin naapurissa on turvallista asua.
Taitaa olla niitä tämän hetken pahamaineisimpia.
Asuuko joku täällä riipuksenkadulla kaksiossa? Ei ilmeisesti ole vaatehuonetta niin onko eteisessä miten kaappeja?
Hyvää aluetta, liikaa vaan ma muja mutta itselle ei ole koitunut niistä vielä haittaa.
Käsittääkseni ihan jees niillä kohdin mikä sinua kiinnostaa, palvelut ja yhteydet hyvät niillä main. Siinä Kaukajärven keskustassa Riipuksenkatu - Solkikatu tienoilla vuokrataloja ja paikoin asukasaines sen mukaista. Riipuksenkadulla on lisäksi Sininauhasäätiön asuntola. Iso kaupunginosa johon mahtuu kaikenlaista hiihtäjää ja alueita on monenlaisia, tosi kivoja ja nounou-alueita. Itse voisin muuttaa Osuuskunnankadulle kyllä.