Ovatko verbit "jöpöttää" ja "nöpöttää" täysin toistensa synonyymit?
Noissa sanoissahan on pelkkä yhden kirjaimen ero. Onko kyseisten verbien merkitys kuitenkin oleellisesti toisistaan poikkeava?
Kommentit (10)
Ei, kyllä nöpöttäminen on pienempimuotoista toimintaa kuin jöpöttäminen.
Miehillä jöpöttää, naisilla nöpöttää. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
No jos tuolle linjalle lähdetään, niin pojilla jöpöttää housuissa ja tytöillä paidassa.
Olen keski-ikää lähestyvä mies ja mun stondiskuvaa joku 21v miespuolinen irvileuka kerran kommentoi alastonsuomessa: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä"
Ei ole sama asia. Jöpöttäminen on ryhdikkäämpää ja suurieleisempää toimintaa. Nöpöttäminen söpömpää ja vähän ujompaa toimintaa. Nöpöttämistä ei välttämättä edes huomaa, mutta jöpöttämisen kyllä huomaa jos silmä osuu kohdalle.
Toisessa on isompi kohouma/pullistuma. Arvannet kummassa?
Nöpöttääkö sinulla vai jöpöttääkö? Vastauksesta voi tehdä päätelmiä sukupuolesta. Jos olet mies ja sinulla nöpöttää housuissa, siitä voi myös tehdä tiettyjä johtopäätöksiä.
Niin siis tytöillä nöpöttää paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuolle linjalle lähdetään, niin pojilla jöpöttää housuissa ja tytöillä paidassa.
Olen keski-ikää lähestyvä mies ja mun stondiskuvaa joku 21v miespuolinen irvileuka kerran kommentoi alastonsuomessa: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä"
Olet kertonut tämän noin 20 000 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut tämän noin 20 000 kertaa.
Kyllä, olen kerennyt kertomaan tästä useasti, koska tämä tapahtui jo yli 5v sitten v.2016 tammikuussa. Onhan se loukkaavaa, kun omaa miehuutta vähätellään käyttämällä termiä, joka viittaa normaalisti naisen nännin kovettumiseen.
VierailijaKyllä, olen kerennyt kertomaan tästä useasti, koska tämä tapahtui jo yli 5v sitten v.2016 tammikuussa. Onhan se loukkaavaa, kun omaa miehuutta vähätellään käyttämällä termiä, joka viittaa normaalisti naisen nännin kovettumiseen.[/quote kirjoitti:
Minä pistin pippelikuvani jonnekin vastaavanlaiseen palveluun yli kymmenen vuotta sitten ja lavastin sitä silloin perspektiivillä. Sousittelen ensi kerralla samaa.