Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, että jotkut asuvat pk-seudulla perityssä omakotitalossa --- miksi sitä ei oteta pois heiltä?

Vierailija
05.04.2021 |

Ei heillä itsellä sitä olisi ollut varaa ostaa. Silti saavat olla siellä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta. Kävikö mielessäsi, että siitäkin talosta on maksettu messevät perintöverot yhteiskunnalle.

Vierailija
22/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu perityssä omakotitalossa, koska olen liian laiska hoitamaan omakotitaloa. Parempi myydä se ja ostaa kerrostaloasunto tai pörssiosakkeita.

Vierailija
24/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vaan raippaa selkään niin oppii tekemään töitä :D Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi piiskaajaksi.

Vierailija
25/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta. Kävikö mielessäsi, että siitäkin talosta on maksettu messevät perintöverot yhteiskunnalle.

Ap:n kaverit on saaneet monet piritötsit niistä perintöveroista työttömyyskorvauksienn muodossa.

Vierailija
26/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt kuten minä. Avasin ASP-tilin heti, kun mulla oli säännöllinen työ. Ostin sitten 24-vuotiaana vanhan omakotitalon Vantaalta. Ei ole tarvinnut kadehtia perijöitä, joita kyllä kaveripiirissäni on. Osa on omistusasunnoissa pysynyt, osa on hassannut perintönsä.

Niin, tässä yhteydessä on kai tarpeen mainita, etten ole saanut minkäänlaista apua vanhemmiltani/kummeilta jne. Ihan itse kituuttelin omilla palkkatuloillani.

Vierailija
27/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi pidit aikoinaan vaatteita joita et itse ostanut.

Vierailija
28/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama on samaa sarjaa kuin vuosia sitten joku koyha oli sita mielta etta kaksiautoisilta perheilta toinen pois ja annetaan ilmaiseksi koyhalle. Ei tullut mieleen etta milla se varaton ostaa benssat ja vakuutukset siihen autoon. Olisihan se kiva pihakoriste naapureiden kadehdittavaksi.

Vierailija
29/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä. Minusta varallisuus pitäisi jakaa jokaisessa sukupolvessa uudestaan henkilön omien ansioiden perusteella, ei jonkun sata vuotta sitten eläneen esi-isän saavutusten perusteella. Mutta harva näkee sitä ihan näin. Ja päättäjissä on yliedustettuina ne rikkaat suvut, niin tuskin tähän ikinä tulee muutosta.

Vierailija
30/30 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. "fiksuilla" valinnoilla ei ole mitään tekemistä, asian kanssa. ja kaikkisiirtäisisvät mitä huvittaa kiinteistöveronsa, yhteisöveronsa konserninkikkailulla johonkin veroparatiisiin ja käry kävisi hieman tästä. sitten yrittää nöyryyttääniitä jooilta yhteiskunta yrittää verottaa pienenkin perusostovoiman pois. kuulostaa ä valtiolta jonka fasadi murenee. Kuka arvioikaan verokierron ja yritysverokikkailun haitat? ei ainakaan keskiluokasta.

nyt ei puhuta ns. keskiluokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän