Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein popcorneja! Niitä on ihana syödä lämpimänä. Luulen, että popcornien tuoma tyydytys liittyy osaksi siihen, että

Vierailija
05.04.2021 |

niitä on oppinut tekemään itsenäisesti niin varhaisessa vaiheessa ja niitä tehdessä menee vähän niin kuin lapsuuteen ja siihen, miten ihanaa popcorn silloin oli.

Milloin te olette viimeksi tehneet popcornia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen :) Mutta liittyy popcornit vahvasti lapsuusmuistoihin, The Babysitters Club -kirjojen lukemiseen ja ukonilmaan.

Vierailija
2/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä, että itse tein poppareita viimeksi varmaan viisi vuotta sitten. Siksi tämä oli niin hieno hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 70-luvulla varmaan melkein 10 vuoden ikäinen, kun näin popcornin valmistamisen ihmeen. On kyllä yksi top 10 lapsuusmuistoista. Nykyään kun tekee n.kolmen vuoden välein poppareita, odotukset ovat nostalgiahuumassa suuret, mutta pettymys. Nykyään on tarjolla parempia snäcejä, so miksi syödä keskinkertaisia.

Vierailija
4/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten tein, oon löytänyt popparit uudelleen.

Kattila,öljyä,poppareita ja suolaa. En ikinä tee mikropoppareita, ne on älyttömän epäterveellisiä, kun taas kattilapopparit on ihan jees, kun on kohtuu suolaaja.

Vierailija
5/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee meillä poppareita. Mä en oo niistä niin innostunut, mutta syön pari kourallista kyllä. Kun kerran maistaa paistinpannussa/kattilassa tehtyjä, mikropopparit maistuu pahalta.

Vierailija
6/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten tein, oon löytänyt popparit uudelleen.

Kattila,öljyä,poppareita ja suolaa. En ikinä tee mikropoppareita, ne on älyttömän epäterveellisiä, kun taas kattilapopparit on ihan jees, kun on kohtuu suolaaja.

Minäkin tein kattilassa! Siksi se niin ihanaa olikin. ap

Vierailija
7/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tehnyt varmaan koskaan. En syö niitä ellei joku tarjoa. Maistuvat lähinnä suolalta ja palaneelta.

Vierailija
8/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus tyyliin 20 vuotta sitten! En tykkää niistä, kun niitä roskia menee hampaan ja ikenen väliin ja ien tulehtuu. 

Vierailija
9/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tehnyt varmaan koskaan. En syö niitä ellei joku tarjoa. Maistuvat lähinnä suolalta ja palaneelta.

Pitää suolata maltillisesti, eivätkä ne pala, jos laskee lämpötilaa, kun ne alkavat poksahdella.

Vierailija
10/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen lapsuuden synttärit. Meillä oli aina popcorneja. Näin aikuisena teen popcorneja silloin tällöin. Mikrossa, mutta nykyään myös kattilassa.

Vierailija
11/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen lapsuuden synttärit. Meillä oli aina popcorneja. Näin aikuisena teen popcorneja silloin tällöin. Mikrossa, mutta nykyään myös kattilassa.

Lisään, että mikropopparit onnistun polttamaan joka toinen kerta, mutta kattilassa en koskaan.

Vierailija
12/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jenkkityyliin popparikone! Tulee hyviä popcorneja, mutta masiinan puhdistaminen on vähän työlästä, vaikka onhan se hauska katsella niiden poksahtelua ikkunan takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän