Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia seksileikkejä teillä on kumppaninne kanssa?

Vierailija
05.04.2021 |

Mitä leikitte? Roolileikkejä, mitä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileikit liittyy sitomiseen aika usein. Toinen on sidottuna esim. tuoliin tai tolppaan ja toinen sitten saa kiusata eri tavoin. Oleellista on se, että sidotaan kunnolla ja ehkä vähän härskistikin. Sidotulla ei mitään mahdollisuuksia vapautua. :)

Vierailija
42/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo leikkii päänsärkyä aika usein, myös väymysleikki on käytössä :(

Samoja meilläkin mutta vaimoni suosikki on myöskin "ei tee mieli" ja "huomenna on työpäivä" leikki. M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään niin,. että mies käskee viereensä, levittää minun jalat ja liukkaria pillulle, alkaa ihanan hoitelun käsillä. Minä otan kalun ja siihen liukkaria, puristan ja runkkaan samalla melko kovalla kädellä, mutta harvakseltaan..toisella kädellä nostelen ja hieron palleja.

Kohta mies vetää minut lähelleen ja nostaa oikean jalan lantionsa yli, työntyy sisään ja alkaa työnnöt. Samalla hellästi hieroo klitoristani.

Tai sitten pyydän päälle, tai menen itse ratsaille.

Voimme myös istua vastakkain tuolilla,  minä päällä.

Tai otan suihin...tai hän antaa kielihoitoa. Leikkejä on monia, mutta yleensä alkaa noin..joskus myös voi päättyäkin noin, kun molemmata ovatkin tyytyväisiä.

Aikuisten leikit ovat ihan parhaita! Näin me leikitty jo vuoskymmenet.

Vierailija
44/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja meilläkin mutta vaimoni suosikki on myöskin "ei tee mieli" ja "huomenna on työpäivä" leikki. M50

Meillä on käytössä on liian kuuma/kylmä/väsyttää -leikki.

Vierailija
45/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu kumpi iskee viikonloppuna eniten panokumppaneita. Olemme majoittuneena samassa hotskussa eri huoneissa ja emme muka tunne toisiamme.

Selvennykseksi, olemme samaa sukupuolta ja keskitymme luonnollisesti samaan sukupuoleen.

Tervettä vaihtelua.

Vierailija
46/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit lydä kavereittesi kanssa vetoa, mikä on kulloinkin vastaus vonkaamiseen. Tämä on hauska leikki.

Vierailija
47/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullia laitetaan pilluun, sellaiset leikit meillä.

Vierailija
48/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V...tu teille miehille käy mikään.

Vierailija
49/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään kiireisiä tai että väsyttää. joskus oikein intoudutaan ja keksitään, että toinen ei ole ollut riittävän kiva.

Vierailija
50/50 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onkin sattunut, kun meilläkin nämä samat leikit ovat juurikin sattuneet olemaan ne yleisemmät vaimon toiveet?

Olen tullut johtopäätökseen, että olisin ilmeisesti gynekologia parempi ihan yleislääkärileikeissä?