Tavallisten Naisten vs. Tavallisten Miesten ongelmat Tinderissä
Tavallisille Naisille turhauttavaa kun ei sitä laatikkoleuka-malli-lentäjä-190cm-kirurgia löydykään kaikille, vaikka matcheja on 1000 viikon aikana. Viestejäkin tulvii ovista ja ikkunoista, mutta ei just siltä top 0,00001% mieheltä. Seksiä kyllä saa, mutta aina ne hyvät miehet heti ghostaavat ja siirtyvät seuraavan kukkaan.
Tavallisille miehille turhauttavaa, kun kuukauden aikana saa 5 matchia itseäsi alempitasoisemmista naisista, joista 2 poistaa aloitusviestin jälkeen, 2 ei vastaa mitään, ja 1 ghostaa päivän viestittelyn jälkeen
Kommentit (8)
Valtaosan miesten ongelmista poistaisi, jos kaikesta huokuvan vihan, negatiivisuuden ja katkeruuden tilalle vaihtaisi ilon, hymyn ja positiivisuuden.
Uskomaton juttu, mutta hymyilevä nassu saa todennäköisemmin piparia kuin yrmynaama.
Kokeile vaikka, hymy kaunistaa rumaakin naamaa.
Viime syksynä olin tavallisen naisen ja tavallisen miehen häissä ja he olivat tavanneet juurikin tinderissä. Nyt onni hymyilee ja vauva tulossa loppukesästä. Ihanaa pääsiäistä kaikille!
Vuodessa 60 naista on sitä mieltä että olet potentiaalisesti kiinnostava. Hymyily vois tosiaan auttaa. Ja katkeruuden ruokkimisen lopettaminen.
Eiks se ollut muuttunut jo kalsarikirurgiksi ja leukamalliksi? 😂
Siis mitä mä just luin? Olen nainen ja olen Tinderissä, oiskohan mulle tullut vuodessa noin 20 mätsiä. Siis vuodessa! Ei niitä mätsejä tule tuhatta kun se on suoraan verrannollinen siihen ketä itse mätsään.... eli jos mulle tulis 1000 mätsiä se tarkottaisi sitä, että olen tykännyt noin monesta miehestä. Ja tuhannen joukossa on varmasti tavallisia, sillä en ole nähnyt vielä yhtäkään lentäjäkirurgimallia Tinderissä.
Toistan: en yhtäkään.
Mun 20 mätsiä on kivoja mutta on niistäkin osa mut ghostanut ja poistanut mätseistä.
Ei se Tinder ole naisille sen kummoisempi paikka.
Kaikki kun riippuu siitä ketä itse mätsää. Jos mätstää ns alempitasoisen kanssa, et voi valittaa.
So simple.
Hei, sinulle lipsahti pari erhettä otsikkoon. Oikea otsikko on: Harhaisten runkkarien ongelmat internetissä vs. todellisuus
Hyvää toista pääsiäispäivää!