Kivoja nuo kaupan valmiit salaatit. Olen hurahtanut niihin. Muita?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko salaattisekoituspusseja vai jotain Italian salaattia/perunasalaattia?
Valmiita salaattiannoksia. Niissä on kaksi "kerrosta": alla salaattipohja, paprikaa ym. Sitten ylempi kerros muovisen prikan päällä, jossa esim. mozzarellaa ja kanaa ja tomaattia. Tämä ylempi kerros sitten kaadetaan sinne alempaan kerrokseen ja lisätään mukana oleva salaattikastikepussi. Mukana on myös haarukka. ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko salaattisekoituspusseja vai jotain Italian salaattia/perunasalaattia?
Ja italiansalaattia en laske salaatiksi... ap
Ei kiitos, teen mielummin itse. Panzanella on suosikkini.
Ovat kalliita ja aika kämäsiä, en välitä.
Tuleeko mukana joku kiva yllätyslelu?
Kyllä minäkin niistä pidän mutta harmittaa se, millainen jätekuorma niistä huomaamatta kertyy. - Miksei näitä salaattiboxeja voisi jotenkin kierrättää....
Mä tykkään kanssa niistä, käyn harvemmin Lidlissä mut siellä on kyllä parhaat. Normikaupasta saatava pasta/halloumi jonka voi lämmittää, oli mun suosikki. Nyt sitä ei saa, pasta feta (lämmitettävä) myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoittaa hurahtaminen
Että olen ostanut niitä usein viime aikoina. ap
Mulla päinvastoin. Yleensä ostan niitä töihin lounaaksi. Elämä tylsästi syödään yleensä eilisen tähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Yleensä ostan niitä töihin lounaaksi. Elämä tylsästi syödään yleensä eilisen tähteitä.
😂 Etänä
Mä taas tykkään Hetki-salaattisekoituksista salaatin pohjana. Lisään itse joukkoon tomaattia, kurkkua, paprikaa, appelsiinia ym. Tulee paljon parempaa kuin jos käyttäisi vain perus jäävuorisalaattia pohjana.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt työ kun pärjää salaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään Hetki-salaattisekoituksista salaatin pohjana. Lisään itse joukkoon tomaattia, kurkkua, paprikaa, appelsiinia ym. Tulee paljon parempaa kuin jos käyttäisi vain perus jäävuorisalaattia pohjana.
Ostin just.