Muistakaas pitää maskia kun menette kauppaan, tai muuten..
Kommentit (61)
Tähdätkää kaulavaltimoon jos maskihullu käy päälle.Siihen kun saatte veitsellä viillon niin hyökkäys loppuu siihen.
Te jotka meinaatte "hyökätä" maskittomien päälle, meinaatteko kysellä miksi maskia ei ole?! Koska EN PYSTY pitämään maskia, otanko lääkärinlausunnon mukaan kauppaan, vai käyttekö silti kimppuun? Koittakaa hyvät ihmiset muistaa, että KAIKKI jotka eivät käytä maskia, ei tee sitä piruuttaan.
Jokaisen oma asia pitääkö maskia, turvavälit, hygienia, terveenä ja harvemmin kauppaan! En oo ollut missään flunssassa koko korona aikana!
Kyllä muistankin. Ja näköjään aika moni muukin. Ja juu, tiedän kyllä, mitä ilman sitä tapahtuu. Siksihän sitä pidetäänkin.
Luota nyt vain omaan rättiisi. jollet luota, se voi suuttua ja irrotella itestään morgelloonimatoja jotka vedät huomaamatta henkeesi
Eihän tuossa aloituksessa sanottu mitään väkivaltaan viittaavaa? Kannattaa pitää se maski niin ei tartunnat leviä, tosiaan uudet tuulet puhaltaa elämässä ja näkyy kauppareissuillakin.
Ylireagoitte.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka meinaatte "hyökätä" maskittomien päälle, meinaatteko kysellä miksi maskia ei ole?! Koska EN PYSTY pitämään maskia, otanko lääkärinlausunnon mukaan kauppaan, vai käyttekö silti kimppuun? Koittakaa hyvät ihmiset muistaa, että KAIKKI jotka eivät käytä maskia, ei tee sitä piruuttaan.
Jokaisen oma asia pitääkö maskia, turvavälit, hygienia, terveenä ja harvemmin kauppaan! En oo ollut missään flunssassa koko korona aikana!
No eivät nämä kenenkään päälle hyökkäile, elleivät ole jossain psykoosissa, jossa voi hyökätä käytännössä kenen tahansa päälle. Tämä on maskinvastustajien trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa aloituksessa sanottu mitään väkivaltaan viittaavaa? Kannattaa pitää se maski niin ei tartunnat leviä, tosiaan uudet tuulet puhaltaa elämässä ja näkyy kauppareissuillakin.
Ylireagoitte.
Viitattiin uutiseen, jossa henkilö on käynyt kaupassa veitsen kanssa maskittoman kimppuun.
Suurin motivaation lähde käyttää maskia on itselläni ollut jo kuukausia se että pääsen asioimaan turvalllisemmin kaupungilla. Ei niinkään koronan suhteen vaan juuri muiden ihmisten vuoksi. Olen sivusta kuunnellut miten raivotaan ja uhataan väkivallalla jotakin maskitonta. Sen jälkeen olen todellakin käyttänyt aina maskia.
Koronapääsiäinen Länsi-Uudellamaalla: maskitonta asiakasta huidottiin veitsellä marketissa, juhlijat rikkoivat rajoituksia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f773ac32-bf7a-468b-b2d9-472e3a6e711a
Vierailija kirjoitti:
Suurin motivaation lähde käyttää maskia on itselläni ollut jo kuukausia se että pääsen asioimaan turvalllisemmin kaupungilla. Ei niinkään koronan suhteen vaan juuri muiden ihmisten vuoksi. Olen sivusta kuunnellut miten raivotaan ja uhataan väkivallalla jotakin maskitonta. Sen jälkeen olen todellakin käyttänyt aina maskia.
Oikeasti ei pitäisi alistua hullujen mielivallan alle.
Kaikki vaipat naamallaan kulkevat ovat mielisairaita, kiitos että olette merkanneet itsenne niin tietää varautua.
Jossain päin suomea tunkeudutaan poliittisin motiivein ihmisen asuntoon hakkaamaan uhria vasaralla päähän. On tämä hurjaksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylireagoitte.
Viitattiin uutiseen, jossa henkilö on käynyt kaupassa veitsen kanssa maskittoman kimppuun.
Ehkä viitattiin, ehkä ei. Itse tulkitsin sen ihan asiallisena avauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaipat naamallaan kulkevat ovat mielisairaita, kiitos että olette merkanneet itsenne niin tietää varautua.
Maskeja on joka puolella, joten sinun kannattaa varmaan pysyä siellä kotonasi vaikka äitisi välillä sinua vähän piekseekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ei pitäisi alistua hullujen mielivallan alle.
Evoluutiossa ne tappaa lopulta toisensa. Hulluja kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskeja on joka puolella, joten sinun kannattaa varmaan pysyä siellä kotonasi vaikka äitisi välillä sinua vähän piekseekin.
Sinun kannattaa hakeutua hoitoon paranoidiasi takia.
Tulet heiluttamaan sormea vain mitä?