Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on oksennustaudin oloiset oireet ja kivut päälle niin on niin kovin vaikea uskoa ja vakuuttaa itselleen olevansa terve. Miten kannattaa toimia? Lämpimät kiitokset mahdollisesta vastauksesta etukäteen.

Vierailija
05.04.2021 |

Hei, toivon Mystikon voivan kertoa, miten osaisin manifestoida terveyttä siinä tilanteessa kun on kokoajan kipeä useasta kohdasta kehoa. Jos ihmisellä on allergiaa ja nenä vuotaa, hän voi vakuutella itselleen, että tämä on vain pikku flunssa ja menee pian ohi mutta entä sitten, kun oireet ovat paljon kokonaisvaltaisemmat ja kivuliaammat, miten saa itsensä uskomaan muuta. Kun on oksennustaudin oloiset oireet ja kivut päälle niin on niin kovin vaikea uskoa ja vakuuttaa itselleen olevansa terve. Miten kannattaa toimia?
Lämpimät kiitokset mahdollisesta vastauksesta etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tarvittassa hyväksytään kärsimys ja rajoittuneisuus, jos muuta ei näytä olevan tehtävissä. Näin tehden on vähentänyt kärsimystä edes sillä, että ei ole enää kärsimyksen vastustamisesta aiheutuvaa kärsimystä itse fyysisten ja psyykkisten epämiellyttävien tilojen lisäksi. Ja on myös avoimempi sille, jos jonain hetkenä tuleekin inspiraatio ja voimavaroja tehdä muutakin kuin vain hyväksyä kärsimys. Se että kuulee sellaiset intuitiot, vaatii hiljaista mieltä, ja mieli on harvoin hiljainen jos koko sydämestään vastustaa omaa fyysistä tai psyykkistä tilaansa, jossa kokee olevansa.

"Moni pyytää valittamatta, rukoilee kiitollisena uskoen että voi parantua muttei silti parane."

Niin, ei ole ketään joka kuulisi sellaisia rukouksia, ei ketään Sinun ulkopuolellasi. Useimmat rukoilevat kuviteltuja olentoja jossain tuolla kaukana, ja jos he niin paranevat, heidän uskonsa on heidät parantanut, ei mikään jumaluus. Jumaluus olet sinä itse, et vain tiedä sitä tällä hetkellä ja päinvastaiset uskomuksesi tekevät sinusta alttiin kaikenlaiselle rajoittuneisuudelle.

Mitä tulee taas omaan menestykseeni manifestoinnin, energiatyön yms avulla niin kyllä, olin jo ennen valaistumistakin hyvä siinä, mutta se ei tullut helposti, se tuli pitkän määrätietoisen työn avulla. Harjoittelun, pienen pienistä asioista alkaen. Itsensä tutkimisen, että tiedän millaiset uskomukset juuri minulle toimii ja mitkä ei jne. Se ei ihan toimi niin, että lue joku yksi kirja, vaikka Salaisuus, kirjoita joku iso toive lapulle ja vähän visualisoi ja siitä se lähtee. 

Vierailija
2/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattorit

Tarvitseeko jonkun  k.uolla ennen kuin kristitty mystikko huhuu ketju suljetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mystikko, mutta mystistä on mielestäni se, miksi ei voi vaan antaa itsensä sairastaa ja potea tauti loppuun, vaan pitäisi kuluttaa energiaansa johonkin terveysmanifestointiin. Sairasta kroppaa kun ei voi mielellä hallita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi