Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB frendien poistaminen

Just poistettu
05.04.2021 |

Onko ok poistaa "frendejä", joita ei näe livenä tai edes chattaa eikä frendit kommentoi tai pidä mistään julkaisustasi, miksi yleensä poistatte ja miksi pysytte toisten fb-kavereina jos ette diggaa tyypistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan ne frendit, jotka selvästi vain stalkkaavat mun elämää, mut ei peukuta hyvii juttui tai onnittele tms. Nää hiljaset stalkit poistelen pari kertaa vuodessa. Niin ja ne jotka ovat oikeesti mun frenemyjä eli kateellisii piilovihamiehii. Jos kaupungil tapaan heitä, eivät moikkaa edes livenä. Ennen hyväksyin kaikki pyytäjät, nyt psykoterapias ymmärsin ett ne ei oo mulle kavereita tai hyväks ja poistan. Mull oli tosi huono itsetunto ja kuvittelin olevani suosittu edes muiden silmis kun mul on niin paljon frendei jotka vaikka onnitteli synttärinä, mut en mä ees tuntenu oikeesti niitä :(

Jäljelle jäi sydänystävät ja hyvä ryhmä meit on enää vaik tosi pien, 5 henkilöö.

Vierailija
2/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani valefrendi että saan nähdä miten muilla menee, kadehdin ja toivon epäonnea joillekkin, en ole siis hyvä ystis. Tykkään myös matkii muita ja yritän ottaa mahdollisimman paljon kuvii samois asennois ja vaatteissa ja lainailen muiden lauseitakin. Tiedän ett oon ikävä, mut en ikinä kommentoi näille mitään, onnitella saatan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä miten tykkäät. Itse olen poistanut montakin, ja osa ihmetteli kautta rantain. Lopulta poistin koko facen, enkä ole kaivannut. Se on mulle ihan sama olla näkymätön yksikseen höpisijä livenä itsekseni, kuin olla sitä samaa kaikkien nähden jossain somessa.

Vierailija
4/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko face tuhonnut oikeita ystävyyssuhteita kateuden takia eli esim.kotisikuvia, lastesi tai puolisosikuvia, sinua, autoa tai matkojas on kadehdittu???

Vierailija
5/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa jos lystäätte, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin jo vuodenvaihteessa kaverit jotka urkkivat vain elämääni ja levittivät juoruja mitä illanvietoissa yhdessä profiileja katsoivat ja muita ivasivat. Muistakaa että näin sinunkin profiilille voidaan tehdä, tuskin tykkäisit joten poista feikit täysin hyvällä omallatunnolla, uusia oikeita ystiksii saa lisää

Vierailija
7/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka vain on siellä ja stalkkaamaan muita. Ei koskaan itse julkaise mitään. Sellaiset poistan itse. Facebookin pitäisi olla sosiaalinen media eikä että vain stalkataan muita.

Vierailija
8/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok poistaa ja tulla itsekin poistetuksi. Kyse on pääsääntöisesti hetken kaveruudesta kuin oikeasti kiinnostaisi pitää enää yhteyttä toiseen. Joskus joku nettikirppiksen tyyppi vaahtii kaveruutta??!!

Vierailija
9/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan onnittele synttäreitä. Voi kun ne saisi piilottaa. Ihan turhia.

Vierailija
10/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan onnittele synttäreitä. Voi kun ne saisi piilottaa. Ihan turhia.

Ei kai syntymäpäivä ole pakollinen? Sillo kun olin vielä Facebookissa olin piilottanut sen tiedon. En tarvinnut tyhjänpäiväisiä onnitteluita ihmisiltä, jotka eivät tervehdi kadulla.

Itse olin viimeiset vuodet tällainen "stalkkaaja". En vaan kokenut omasta elämästä päivittämistä mitenkään kiinnostavana. Ja mitä pidempi aika oli edellisestä päivityksestä sitä korkeammaksi kynnys nousi.

Kolme vuotta sitten meni lopullisesti hermo ihmisiin, jotka kertovat aivan kaiken somessa. Sitten kun näitä ihmisiä tapasi ja et tiennyt jostain elämänkäänteestä niin heti tuli vastaus, et olihan tämä Facessa. Huoh.

Vierailija
11/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat hiljaiset stalkkerikaiffat jotka vain lukevat toisten elämänkäänteistä, myhäilevät jos ikävyyttä ja näistä kertovat kahvipöydissä juoruina kuinka se ja se fb kaveri on nyt saanut kenkää mieheltään, töistään tms ja muistaa mainita jopa fb kaverien abortit, pikavipit ym

.

Silloin mietin aina että nämä hiljaiset stalkkerit ovat pahimpia ja olen poistanut niitä. Usein fb urkitaan myös kateellisena toisten koteja ja matkoja ja kadehtitaan niin ettei voi enää tykätä mistään mitä toinen julkaisee.

Myös fb kiusaaminen ilmenee siten ettei tykätä mistään mitä kaveri julkaisee

Vierailija
12/12 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungissa kirpparimyyjä, kuntosalinpitäjä ja yksi kampaaja pyytävät kaikkia fb kavereikseen ja sitten myyvät palveluita kavereilleen vähän pakolla :(