Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset hääräävät omiaan ja mies nukkuu. Mitä tekisin?

Vierailija
05.04.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö käsitöistä? Aloita tai suunnittele uusi projekti.

Tee jumppa, ohjeita/videoita netissä paljon.

Tee rauhassa ensi viikolle verkkokauppatilaus tai jos ei toimi teilläpäin, kauppalista ajatuksella. Ujuta mukaan ainakin yhden uuden reseptin raaka-aineet.

Aloita uusi kirja.

Onko jokin kaappi siivoamisen tarpeessa? Aloita.

Tai tee pieni siivous/järjestely esim. kännykkäsi valokuville.

Tai sitten ole vaan, rauhassa, anna ajatusten lipua.

Toimisko joku näistä? 😊

Vierailija
2/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö käsitöistä? Aloita tai suunnittele uusi projekti.

Tee jumppa, ohjeita/videoita netissä paljon.

Tee rauhassa ensi viikolle verkkokauppatilaus tai jos ei toimi teilläpäin, kauppalista ajatuksella. Ujuta mukaan ainakin yhden uuden reseptin raaka-aineet.

Aloita uusi kirja.

Onko jokin kaappi siivoamisen tarpeessa? Aloita.

Tai tee pieni siivous/järjestely esim. kännykkäsi valokuville.

Tai sitten ole vaan, rauhassa, anna ajatusten lipua.

Toimisko joku näistä? 😊

Hieno lista. Pakko kysyä, oletko eläkkeellä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 😅 Oon 37 😅😅😅

Ai hitto että hekotuttaa! Siis ihan hauskalla tavalla!

Vierailija
4/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En 😅 Oon 37 😅😅😅

Ai hitto että hekotuttaa! Siis ihan hauskalla tavalla!

Oho. Yleensä nimittäin nuoremmat vain tuijottavat ruutujaan eivätkä keksi mitään tuollaista, mitä listassa ehdotit. Sen sijaan eläkeläiset ovat vielä ketteriä keksimään, kun eivät ole jumiutuneet ruutuihin. ap

Vierailija
5/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein jaksa tätä aikaa johon kuuluu niin paljon ruutujen tuijotusta, niin välttelen sitä ite aika paljon. Nyt etätyössä joudun työn takia aika paljon olemaan ruudun ääressä, niin ei edes huvita aina sen takia sitten muulloin olla ruudulla koko ajan.

No täällä notkun ja joillain muilla sivuilla jonkin verran, mutta pärjään ilmaankin. Uutisia ym. seuraan. Facessa oon, mut tuntuu, että se antaa mulle yhä vähemmän ja vähemmän, niin aika usein huomaan vaan piipahtavani siellä, kun ennen viihdyin pidempään. Sit sarjoja katon jonkin verran. Muutoin sitten ainakin yritän itekin keksiä muuta =ruudutonta puuhaa.

Mikä sulla tilanne? Entä minkä ikäinen oot?

Vierailija
6/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein jaksa tätä aikaa johon kuuluu niin paljon ruutujen tuijotusta, niin välttelen sitä ite aika paljon. Nyt etätyössä joudun työn takia aika paljon olemaan ruudun ääressä, niin ei edes huvita aina sen takia sitten muulloin olla ruudulla koko ajan.

No täällä notkun ja joillain muilla sivuilla jonkin verran, mutta pärjään ilmaankin. Uutisia ym. seuraan. Facessa oon, mut tuntuu, että se antaa mulle yhä vähemmän ja vähemmän, niin aika usein huomaan vaan piipahtavani siellä, kun ennen viihdyin pidempään. Sit sarjoja katon jonkin verran. Muutoin sitten ainakin yritän itekin keksiä muuta =ruudutonta puuhaa.

Mikä sulla tilanne? Entä minkä ikäinen oot?

Työ on ruudulla, facessa en ole. Televisiota en ole katsonut vuosiin. Uutisia seuraan paljon. Olen nelikymppinen. ap

Vierailija
7/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiva! 😊 Joko päätit, mitä nyt alat tehdä? Mä meen nyt ruoanlaittoon. Mukavaa päivänjatkoa sulle!

Vierailija
8/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 37-vee tässä vielä:

Mulla on ollut nyt etenkin tääsä lähiaikoina korona-aikaan välillä vähän jaksamis- ja mielialavaikeuksia, ja eilen ihan itkettikin kun jotenkin purkautui se asia pintaan.

Oon tässä tänään miettinyt, miten voisin yrittää kohentaa omaa oloa. Päätin ruoan jälkeen vetäytyä tekemään sellaista mind mapia itelleni, johon kokoan asioita seuraavien kategorioiden alle: - Lisää näitä, - Pidä nämä: ja - Vähemmän näitä:

Jokaiseen sitten sanoja/asioita/tavoitteita. Kokeilen, josko auttaisi sekä jo se, että asiaa jäsentää, että myös se, että niitä myös koettaa ottaa käytäntöön.

Vierailija
9/9 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit/teet, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi