Miesystävä ei halua muuttaa yhteen, vaikka hänelle iso asunto
Mitä tekisitte? Miehellä iso omistusasunto ja minä asun ahtaasti vuokralla. Säästyisi paljon, jos asuisi yhdessä, mutta ei halua.
Kommentit (43)
No en kyllä luopuisi omasta rauhastani rahan takia.
Enpä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei suostuisi ottamaan minua isoon asuntoonsa. Yrittää vain saada rusinat pullasta. JÄTÄ SIKA.
Entä jos otat toisen asunnon itsellesi jossa on enemmän tilaa. Tai miehen jolla on isompi asunto ja on halukas jakamaan sitä. Erotessa tulee ongelmia jos toisen pitää lähteä ja jakaa omaisuutta, avoehto.
Rahan säästäminen on yksi huonoimmista syistä muuttaa yhteen.
Olisitko valmis maksamaan miesystävällesi (vähintään) saman verran, kuin mitä nyt maksat vuokraa ym asumismenoja? Muuttaisitko näillä ehdoilla hänen luokseen?
Vierailija kirjoitti:
Enpä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei suostuisi ottamaan minua isoon asuntoonsa. Yrittää vain saada rusinat pullasta. JÄTÄ SIKA.
Kuka haluaisi luopua omasta asunnosta ja rauhasta? On järkevämpää pitää oma asunto ja harrastaa vain tapailusuhteita, koska suhteiden pysyvyys on nykyisin erittäin epävarmaa.
Kyseessä täytyy olla porvoolainen tyttis. Kukaan muu ei ole noin idiootti.
Se ei vain rakasta sua. Itse olin eronnut joitakin vuosia sitten ja asuin vuokralla kolmiossa teinien kanssa. Tapasin uuden miehen, jolla oli iso talo ja hän jo melko suhteen alkupuolella alkoi puhua, miten minä ja teinit voisimme muuttaa hänen luokseen, koska hän ei halunnut, että tuhlaan rahaa vuokraan ja mahtaisimme hyvin hänen luokseen. Ennemminkin itse jouduin toppuuttelemaan muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi luopua omasta asunnosta ja rauhasta? On järkevämpää pitää oma asunto ja harrastaa vain tapailusuhteita, koska suhteiden pysyvyys on nykyisin erittäin epävarmaa.
--ja vaikka olis kuinka varmasti pysyvä suhde, niin itse en silti luopuisi omasta rauhastani.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän rusinoita tarkoitat?
Hän haluaa asua omistamassaan asunnossa yksin. Syitä sille voi olla monia. Kyllähän periaatteessa yhteenmuutto olisi miehellekin taloudellisesti eduksi, kun maksaisit vuokraa ja puolittaisit asumiskuluja. Jostain syystä mies ei tätä halua, vaan haluaa oman rauhansa.
Tavallista on kyllä, et avioparit asuvat saman katon alla, mutta ei aina. Kunhan saatte keskusteltua asiasta niin toivon mukaan molemmat olette tyytyväisiä lopputulokseen.
Enkä muuttaisi yhteen ennenkuin on papin amen kuultu.
Juu en minäkään suostuisi. Kerran eronneena ehdottomasti pitäisi olla molemmilla omat asunnot, jos vielä suhteeseen alkaisin.
Miten pitkään olette edes olleet yhdessä? Ei itseäkään houkuttelisi ottaa jotain uutta tuttavuutta omaan asuntooni, etenkin kun just olen saanut kaiken just siihen malliin kuin haluan.
Miehellä on iso asunto siihen asti, kun siellä ei ole nainen sitä sisustamassa.
Sitten jos nainen asuisi saman katon alla, pitäisi hommata ylimääräinen sohva niille kahdellekymmenelle sisustustyynylle. Vessasta olisi aina hyllytila loppu kun on purkkia ja purnukkaa, suoristin ja föönit sun muut.
Auta armias jos mies erehtyisi elämään omalla totutulla tavalla naisen läsnäollessa! Feng shuit aivan vinksallaan kun talviverhot sattui lipsahtamaan kevättalven puolelle vaihtamatta. Vaatekaappi on aina väärin järjestetty, pyykit kuivaa väärin.
Ymmärrän miestä ratkaisusta, ja omapa on myös oikeus päättää.
Itse voisin ottaa tyttöystävän asumaan kanssani kolmiooni varmaan seurustelun vakiinnuttua (eli kaiketi ainakin luokkaa puoli vuotta menisi, enne totaali yhteenmuuttoa) sovitulla osallistumisella kuluihin (eli puolet tai hieman reilu vastikkeesta ja ruoka yms. kulut puoliksi) Velat ja remontit minun piikkiini ellei halua jotain erikoista joka nostaa kuluja (jonka kuitenkin hyväksyn vaikken itse siihen välittäisi panostaa; silloin saisi osallistua lisäkuluihin). Toivottavasti saisi sitten säästettyä vuokrista säästyneistä rahoista pesämunan yhteistä taloa varten, sillä haaveilen perheestä ja omasta rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin ottaa tyttöystävän asumaan kanssani kolmiooni varmaan seurustelun vakiinnuttua (eli kaiketi ainakin luokkaa puoli vuotta menisi, enne totaali yhteenmuuttoa) sovitulla osallistumisella kuluihin (eli puolet tai hieman reilu vastikkeesta ja ruoka yms. kulut puoliksi) Velat ja remontit minun piikkiini ellei halua jotain erikoista joka nostaa kuluja (jonka kuitenkin hyväksyn vaikken itse siihen välittäisi panostaa; silloin saisi osallistua lisäkuluihin). Toivottavasti saisi sitten säästettyä vuokrista säästyneistä rahoista pesämunan yhteistä taloa varten, sillä haaveilen perheestä ja omasta rauhasta.
Poika rukka, kyllä se vaan niin tulisi menemään että sinä maksaisit pillusta edes tajuamattasi.
Mutta annanpa sulle ilmaisen vinkin: huòràt - ne tulevat paljon, paljon halvemmaksi kuin kieroileva ämmä kotona + hermosi säästyvät sekä saat aina nuorta ja kaunista naista.
Ai miten niin säästäisi?? - ilmaiseksiko ajattelit loisia?