Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua muuttaa yhteen, vaikka hänelle iso asunto

Vierailija
05.04.2021 |

Mitä tekisitte? Miehellä iso omistusasunto ja minä asun ahtaasti vuokralla. Säästyisi paljon, jos asuisi yhdessä, mutta ei halua.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, jatkatte tuohon malliin tai eroatte. Ei voi pakottaa sen takia että rahaa säästyisi.

Vierailija
2/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua niin ei halua. En minäkään ottaisi enää miestä nurkkiini. Etsi joku toinen jolla samanlaiset ajatukset kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menettäisi oman rauhan. Jos on hyvätuloinen, ei varmasti halua hyyryläistä.

Vierailija
4/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi pakottaa toista muuttamaan. Mekään ei mieheni kanssa haluta muuttaa yhteen. Säästyisi ehkä paljon rahaa, mutta oma rauha on arvokkaampaa kuin rahallinen säästö. Voit nyt vain päättää haluatko jatkaa noin vai erota.

5/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmasti haluaisi asua vuokralla, ja sinulla taas ei ole varaa (ilmeisesti) ostaa puolikasta asunnosta.

Eli olette pattitilanteessa.

Ihan ekana sinuna menisin nyt pankkiin selvittämään, miten ison asuntolainan voit saada. Sitten tiedät vähän enemmän.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yritystä.

Vierailija
7/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei luota suhteen pysyvyyteen. Ajattelee eron tulevan joka tapauksessa lähitulevaisuudessa.

Vierailija
8/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma tyyppi kun ei halua naista loisimaan luokseen.

Saisihan hän siinä vielä kaupan päälle kuunnella valitusta, marinaa, jankutusta ja kitinää ihan koko ajan ja joka helvetin asiasta, tietenkin tämä kaikki kruunattuna vielä vittuilulla.

Ihan ihme häiskä kun kieltäytyy tällaisesta ihanuudesta, ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
9/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä asuu yksin omassa omakotitalossa, mutta arvostaa omaa rauhaa sen verran että tuskin tulee minua sinne ikinä haluamaan. Siitä selviää niin että hankkii ihan itse itselleen sellaisen asunnon jossa viihtyy, hänen luonaan voi sitten käydä viettämässä yhteistä laatuaikaa.

Vierailija
10/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne hän sitten veisi ne muut naiset, kun ei sua tapaa? Oishan se miehen kannalta paljon hankalampi panna muita naisia, jos asuisit hänen kämpässään.

11/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää alennuskoodit on tällä sivulla.Kuka niitä käyttää oikeasti?

Vierailija
12/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimenomaan neuvonut nuortani ettei ota ketä tahansa nurkkiinsa asumaan!

Myös,että pitää tehdä selvät sopimukset asumisen hinnoista,mitä maksaa ja kuka maksaa mitäkin,ei mitään lokkeja oteta!

Kuuluu mulle siks,kun olen pienistä rahoistani kouluttanut hyvään ammattiin ja maksanut kaikenlaisia juttuja,niitä ei mikään lokki-vela-baarikärpänen mukanaan vie.

Vierailija
13/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten säästäisi? Maksaisitko osan miehen lainasta? Vai sinä säästäisit kun asuisit ilmaiseksi?

Vierailija
14/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mies ei varmasti haluaisi asua vuokralla, ja sinulla taas ei ole varaa (ilmeisesti) ostaa puolikasta asunnosta.

Eli olette pattitilanteessa.

Ihan ekana sinuna menisin nyt pankkiin selvittämään, miten ison asuntolainan voit saada. Sitten tiedät vähän enemmän.

Olisi kyllä ihan viimeinen asia myydä kämpän puolikas seurustelukumppanille, ei niin millään. Kun kuvitteleekin niitä vaikeuksia eron tullessa. Jollekin voisi ehkä sopia sopiva osuus kuluista, mutta ei ikinä sukutaloon esim. Uutta omistajaa!

Vierailija
15/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka säästäisi?

Vierailija
16/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten säästäisi? Maksaisitko osan miehen lainasta? Vai sinä säästäisit kun asuisit ilmaiseksi?

Lainasta? Ei kai nyt kukaan mies taloja velaksi osta?

Vierailija
17/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin kyllä puolet vastikkeesta. Asunto on jo maksettu, joten lainakuluja ei enää ole. ap

18/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa on vaikea asua, nuorempana kokeilin, olin niin rohkea että nukuinkin naisen vieressä.

Vierailija
19/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin on tilanne sillä erotuksella, että minullakin on suurehko omistusasunto. Ollaan stadissa ihan hyvässä kaupunginosassa melko lähellä toisiamme. Kaksi ihmistä mahtuu 80 neliöön, eikö vain? Minulla on 75 m2 ja hänellä 82. 

En ole todellakaan painostanut ja varmaan tämä oman rauhan tarve on olennainen. Hirveää tuhlausta toki. 

Vakuutukset, sähköt, perusvesimaksut pyörii kummallakin. Mutta kun ei halua, niin ei. Ollaan kuitenkin todella paljon yhdessä. Päivätolkulla olen vain hänen asunnossaan ja hänkin täällä. Jonkinlainen vapaus hänellä lapsettomalla ja minultakin lapset ovat jo muualla. 

Vierailija
20/43 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainan lisäksi on muitakin kuluja, joten kyllähän se omistajakin säästää jos toinen niihin osallistuu. Mutta jos ei maksa tarpeeksi/ toinen ei katso että summa korvaa menetetyt puolet, niin se on sitten niin. Uutta kehiin, jos ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme