Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksittömyyteen ratkaisua ollenkaan?

Vierailija
05.04.2021 |

Mies ei enää ole pitkään aikaan halunnut seksiä. Hän on aiemmin arvostellut ulkonäköäni ja sanonut, ettei siksi halua. Lisäksi hän on taipuvainen mököttämään ja mykkäkouluilemaan, ei koskaan puhu ongelmista itse, asiat pitää kyselemällä kaivaa, jolloin hän aluksi sanoo, ettei mikään vaivaa ja vasta myöhemmin sanoo, mikä vaivaa.

En jaksaisi nyt enää alkaa kaivella syytä kyselemällä, että miksei hän halua seksiä kanssani. En vaan jaksa ja koen, että koko sellaisen asian kyseleminen on hirveä turn off itsellekin.. Sytyn nimittäin ensisijaisesti siitä, jos joku mies vaikuttaa haluavan minua, niin sitten minäkin alan haluta häntä. Jos joku selkeästi ei halua, niin sitten minäkin menetän halun ajan mittaan, kun en enää koe olevani haluttava.

Eli olemme nyt tällaisessa pattitilanteessa. En ole varma, mitä pitäisi tehdä seuraavaksi. Onko enää mitään mahdollisuutta, että seksielämä palautuisi normaaliksi, vai onko ainoa keino erota? Ajatus terapeutille menosta tuntuu masentavalta ja melkoiselta turn offilta myös, mennä siis pohdiskelemaan jonkun vieraan ihmisen kanssa, että miksi puoliso ei enää halua.

Vaikka ongelma on varmasti todella yleinen ja moni kärsii siitä, niin se tuntuu hirveän henkilökohtaiselta ja ihan kuin olisin maailman ainoa ihminen, jolla on näin. Joten pahoittelut, jos kirjoitus tuntuu itsekeskeiseltä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon voi korjata. Jos et halua puhua, kirjoita miehellesi viesti, jossa kerrot ylläolevat asiat. Kerro myös, että kaipaat hänen arvostustaan.

Asia saattaa olla miehellesi arka. Onko hän masentunut? Tuollainen arvostelu ja tyytymättömyys ei ole hyväksyttävää, mutta se on usein oire jostakin isommasta ongelmasta. Millaisia ovat teidän hyvät hetkenne? Milloin miehesi on mukava ja osoittaa rakastavansa sinua?

Vierailija
2/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M__40 kirjoitti:

Kyllä tuon voi korjata. Jos et halua puhua, kirjoita miehellesi viesti, jossa kerrot ylläolevat asiat. Kerro myös, että kaipaat hänen arvostustaan.

Asia saattaa olla miehellesi arka. Onko hän masentunut? Tuollainen arvostelu ja tyytymättömyys ei ole hyväksyttävää, mutta se on usein oire jostakin isommasta ongelmasta. Millaisia ovat teidän hyvät hetkenne? Milloin miehesi on mukava ja osoittaa rakastavansa sinua?

Hän ei ole arka, eikä masentunut.

Saattaa esim kosketella päivän aikana, jolloin luulen, että nyt ehkä pitkästä aikaa onkin seksiä, muttei kuitenkaan sitten olekaan.

Kirjeen kirjoittaminen ei eroa mielestäni puhumisesta. Olen puhunut välillä, mutta se ei ole johtanut mihinkään. Tilanne on sellainen, että alan itse olla haluton ja masentunut ja ajatella, ettei kukaan muukaan minua enää koskaan tule haluamaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuttava on, mikään muu ei auta.

Vierailija
4/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miehelle myös p*rsettä? Jos et niin ehkä hän haluaisi kokeilla myös taka-ovea muttei kehtaa sanoa sitä ääneen

Vierailija
5/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisit asialle jotakin ja lopettasit palstalla roikkumisen!! 

Vierailija
6/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko miehelle myös p*rsettä? Jos et niin ehkä hän haluaisi kokeilla myös taka-ovea muttei kehtaa sanoa sitä ääneen

Eli epäilet että apn mies onkin kiinnostunut miehistä?

Vierailija
7/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vihjaisin, että sitä voisi kokeilla ja mies suuttui. Kuulemma meidän täytyy erota, jos haluan sellaisia juttuja. En minä anaalijuttuja erityisemmin edes oikeastaan haluakaan, kunhan yritin olla kokeilunhaluinen. Mies ei ole kiinnostunut mistään uusista jutuista, eikä nykyään siis seksistä ylipäätään.

Ap

Vierailija
8/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sitten päin vastoin kun meillä. Naiseni ei halua enää seksiä, mutta se johtuu vaihdevuosista. Eikä hän halua hormooni korvaushoitoa. Tosin en tiedä auttaisiko edes se haluihin. Itsellä kyllä halut tallella.

Minkä ikäisiä te olette? Syökä miehesi mitään lääkkeitä? Itse sain kipukynnystä nostavaa lääkettä joka vei halut.

Vierailija
9/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä on ylipäätään seksiä?

Vierailija
10/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on aiemmin arvostellut ulkonäköäni ja sanonut, ettei siksi halua."

-> Mikä tässä on epäselvää? Ei kai tuo tuosta mihinkään muutu, jos et ole miehen mielestä seksikäs. Sinun pitäisi muuttaa ulkonäkösi hänelle mieluisaksi, jotta asia korjaantuu. Onko se vaihtoehto? Jos ei, ei kai tuossa auta kuin laittaa lusikat jakoon tai tyytyä seksittömään suhteeseen (tai siihen, että kumpikin hakee seksinsä muualta).

Vierailija
11/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäseksinen mies. Se ei ole mikään korjattava asia. Sellaiselle pitäisi vain olla samantyylinen kumppani, jota sinä et selvästi ole. Ikävä kyllä.

Vierailija
12/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kerrasta on nyt puoli vuotta.

Ap

Vierailija
13/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella vähän. Kenenkää ei pitäisi joutua kärsimään puutteessa olosta, jos kerran eletään parisuhteessa. Meillä on yhdyntöjä ehkä kerta viikkoon miehen masennuksesta johtuvan erektio-ongelman takia; täysin riittämätön määrä minulle. Harmittaa niin vietävästi, sillä seksi ja siihen liittyvä läheisyys on aina ollut minulle tärkeä juttu. Uskon ja toivon, että tilanne vielä muuttuu paremmaksi.

Kuinka usein haluaisit seksiä. Riittäisikö kerta viikkoon?

Vierailija
14/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen tällainen provo... ja täydestä menee!!

Vierailija
15/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella vähän. Kenenkää ei pitäisi joutua kärsimään puutteessa olosta, jos kerran eletään parisuhteessa. Meillä on yhdyntöjä ehkä kerta viikkoon miehen masennuksesta johtuvan erektio-ongelman takia; täysin riittämätön määrä minulle. Harmittaa niin vietävästi, sillä seksi ja siihen liittyvä läheisyys on aina ollut minulle tärkeä juttu. Uskon ja toivon, että tilanne vielä muuttuu paremmaksi.

Kuinka usein haluaisit seksiä. Riittäisikö kerta viikkoon?

Kerta viikkonhan olisi ihan hyvä ja ennenkaikkea säännöllinen määrä. Silloin on olemassa seksuaalisena olentona vielä ja halun kohteena. Vrt että ei ole ollenkaan.

Ap

Vierailija
16/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tästä muka tekee mielestäsi provon? Etkö voi kuvitella, että haluttomia miehiä olisi? Niitä on nykyään paljon.

Vierailija
17/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiihota enää puolisoasi, valitettava totuus. Sille ei oikein voi yksin mitään tehdä.

Vierailija
18/19 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tästä muka tekee mielestäsi provon? Etkö voi kuvitella, että haluttomia miehiä olisi? Niitä on nykyään paljon.

Juuri näin. Monilla keskustelupalstoilla nimenomaan naiset valittavat seksin hiipumista. Miehiä ei alkuhuuman jälkeen parisuhdeseksi kiinnosta.

Vierailija
19/19 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäseksinen mies. Se ei ole mikään korjattava asia. Sellaiselle pitäisi vain olla samantyylinen kumppani, jota sinä et selvästi ole.

Seksuaalisuutenne ei kohtaa. Pahoin pelkää, että tilanteesi ei parane ajan myötä.

Voisitko kuvitella hankkivasi itsellesi rakastajan omin luvin tai yhteisellä sopimuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan