Mistä voisi tienata parisataa euroa nopeasti?
Neurologisen taudin takia työllistyminen lähes mahdotonta. Harkinnanvaraista toimeentulotukea olen hakenut 4 kertaa ja aina hylkäys. Mitään myytävää ei ole. Ostaisin rahalla uudet kengät, uuden takin ja muuta vaatetta.
Kommentit (15)
Jos sulla olis pari tonnia löysää rahaa, oikealla sijoituksella 200e voi tulla päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olis pari tonnia löysää rahaa, oikealla sijoituksella 200e voi tulla päivässä.
Kerropa tarkemmin. Jospa tässä saisi sen onnen arvan joka munisi kultaa...
Pyydä kirkolta avustusta .Niillä onvara auttaa.
Tunnin panosta vähintään tuon saat.
Suikkareilla ja käteenvedoilla voisi tienata muutamassa päivässä.
Osta ne kamppeet kirppikseltä niin et tarvitse kuin 20 euroa.
Tiedän mutta siinä loppujen lopuksi häviää rahansa ja paskalla tuurilla jää riippuvaiseksi niin kuin minulle kävi.
Istut rahakirstun päällä. Käytä sitä.
Kryptoista tai hanurin myymisestä.
Käytettynä halvemmalla, lahjoitettuna ilmaiseksi. Itse tinkisin muista menoista. Tai jos tarvitsisin pari sataa ekstraa johonkin erityiseen niin myisin palveluitani.
Laita Torille ilmoitus sellaisesta työpalvelusta mistä varmuudella suoriudut ja josta on lähiympäristössä kysyntää. Vaihtoehtoisesti selaile Torin vaatetarjontaa.
Kysy jossain huoltoasemalla jos joku haluis soittaa sun hanurii.
Kysele vaatteita ja kenkiä Facebookin roskalavaryhmässä, moni antaa tarpeettomaksi jääneitä mielellään pois, jopa käyttämättömiä (ostanut väärää kokoa, lahjansaaja ei ole pitänyt vaatteesta jne.)
Vierailija kirjoitti:
Istut rahakirstun päällä. Käytä sitä.
Enpä tiennytkään, että miehen peräsuoli on "rahakirstu".
AP on autistinen mies, joten hänen seksipalveluitaan ei kukaan täysjärkinen nainen osta. Ehkä joku homomies voisi käydä vetämässä AP:ta perseeseen ja kuvitella, että panee naista? Siis sellainen roolileikki.
Onlyfansistä kuulemma. Kaverit kerto.