Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit sinulle on sisaruksiisi?

Vierailija
04.04.2021 |

Oletteko läheisiä? Pidättekö usein yhteyttä? Vai onko välinne huonot? Tai kadehditko sisartasi? Kadehditaanko sinua?
Itselläni on siskoni kanssa läheiset välit. Mutta mieheni välit siskon kanssa erikoiset. Kateellisuus, vaikkei siihen ole mitään järkevää syytä, paistaa läpi kaikessa mitä hän tekee ja sanoo.
Hänen seuransa on tosi raskasta. Ja ollaan siitä kyllä surullisia.
En usko, että tilanne tulee ikinä menemään parempaan suuntaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosikymmeniä nielin kiukkuisia kommenteja , äksyilyä ja piikittelyjä silloin ja tällöin...ja oltiin sen jälkeen kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.., anteeksi EI ikinä pyydetty... Minä en vaan jaksanut tuota.

Aloin viimeinkin sanoa takaisin ! Niin kas, minä olenkin hankala ihminen 😲... Ja nyt eivät sitten sisko eikä nuorin veli ole puheväleissä olleet minun kanssani vuoteen . Kulp. 🤢

Vierailija
42/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit joskaan ei olla tavattu pariin vuoteen. Viestitellään epäsäännöllisesti. Ei ole varsinaisesti ikävä. Ollaan aika erilaisia ihmisiä, mutta välit lämpimät kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä yhteyttä. Toinen veljistä kuvittelee minun saaneen äidiltä paljon rahaa äidin vielä eläessä. Kuvitelmalla ei ole todellisuuspohjaa, vaan pohjautuu veljen sisaruskateuteen. Hän kiusasi paitsi minua, myös molempia lapsiani tällä ja palkkasi jonkun tarkastamaan äidin rahaliikenteen kuolemaa edeltäneiltä vuosilta. Vaikka mitään ei löytynyt, hän on varma, että etua sain. Toinen veli puolestaan vaati erilaisia palveluita jatkuvasti,(sähköasennuksia, talon maalausta, rakennusapuun ym.) muttei sitten itse tullut ikinä apuun kun pyydettiin. Lopulta väsyin hyväksikäyttöön. Olisi mukavaa, jos sisarusten kanssa tulisi toimeen, mutta ei näköjään onnistu tässä elämässä.

Vierailija
44/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi läheisiä. Veljen kanssa ehkä aavistuksen läheisempiä kun siskon, kun veli on luonteeltaan hieman rennompi. Ehkä ikäerokin tuonut vaikutteita, lapsuusajoilta, sisko on useamman vuoden vanhempi kuin minä, veli vain vuoden vanhempi. 

Nähdään melko usein, ainakin yritetään nähdä kun on aikaa. Siskon kanssa nähdään useammin kun asuu lähempänä, veli asuu 8 tunnin ajomatka päässä niin harmillisen harvoin pystyy näkemään nykyisin. Toisaalta, kun sinne kerran tulee lähdettyä/ sen tultua tänne, ollaan sitten pidempään yhdessä. Sekä vanhempien luona kun satutaan yhdessä samaan aikaan, että muutenkin kaikkea kivaa tehden, kyläillen muuten vaan tai vaikka päivävaellukselle meno tms. 

Viestitellen whatsappilla ja soitellen tulee pidettyy yhteyttä vähintään viikottain.

Vierailija
45/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä läheisiä, vaikka ollaan tosi erilaisia ja välillä yhteydenpidossa tulee pidempiä taukoja, tosin silloinkin höpistään perheen Whatsapp-ryhmässä yhteisesti. Kuitenkin aina kun ollaan yhteyksissä tai vietämme yhdessä aikaa meillä on mukavaa ja voimme olla vapaasti sellaisia kuin olemme. Aina tietää että puolin ja toisin että voi ottaa yhteyttä muuten vaan ja myös silloin kun tarvitsee apua. Nahistelut on jääneet lapsuuteen, joskin oltiin silloinkin aika kilttejä ja saatiin tasapuolinen kasvatus. Olen tosi onnellinen siskostani ja minulla on häneen jotenkin syvempi suhde kuin ystäviin jotka rakkaita myös, meillä kahdella on pieni ikäero ja keksitty aina hauskoja yhteisiä harrastuksia ja muita juttuja.

Vierailija
46/46 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia välejä. Ja sitä ennen etäiset, aina. Ei kiinnostanu se vähäinenkään lokkeilu, mitä harrasti satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi