Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
4621/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä kausi, lopputuloksena kasa paskaleenia. Toivon, että oli viimeinen Farmi ikinä.

Odotan innolla seuraavaa kautta. Kivaa karsottavaa, vanha päärakennus ja hoidettu maalaismiljöö. Tulee ihaan -70luku mieleen.

Vierailija
4622/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä kausi, lopputuloksena kasa paskaleenia. Toivon, että oli viimeinen Farmi ikinä.

Odotan innolla seuraavaa kautta. Kivaa karsottavaa, vanha päärakennus ja hoidettu maalaismiljöö. Tulee ihaan -70luku mieleen.

Onko jo tietoa miltä tämä uuden kauden päärakennus ja miljöö näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nyt on kiva kun Janne tekee comebackin!

Vierailija
4624/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa ketjua eikä vaan dumpata kaikkea vanhan perään?

Vierailija
4625/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Helena Lindgrenin kasvot näyttää jotenkin oudolle noissa iltalehden promokuvissa. Kuvanmuokkaus mennyt överiksi? On aina ollut kaunis nainen ja varmasti on vieläkin.

Vierailija
4626/4667 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi farmi kuvattu taas, siinä on mukana nuo samat pärstät, jotka on noin joka ohjelmassa. 

Lesbot ja homot on nyt oikein urakalla mukaan otettu. 

Saara Aallon akkakin on mukana, vai olisko se jätkä, munat ja kaikki, koska on puoliso. yök...

Ei ole kuvattu. Lähdetty vasta kuvaamaan

Vierailija
4627/4667 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kausi alkaa 4.3.

Farmi Suomi on kuvattu pehtooria esittävän Terho Häkkäsen tyttären nimissä olevalla Häkkilän tilalla, jossa Terho ennen sukupolvenvaihdosta oli itse isäntänä.  Rakentamista on jouduttu tekemään kuvauksia varten, mm. laavu ja sauna.

https://www.seiska.fi/katso/TV/Missa-Farmi-Suomea-kuvattiin-kun-edellin…

Vierailija
4628/4667 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi kausi alkaa 4.3.

Farmi Suomi on kuvattu pehtooria esittävän Terho Häkkäsen tyttären nimissä olevalla Häkkilän tilalla, jossa Terho ennen sukupolvenvaihdosta oli itse isäntänä.  Rakentamista on jouduttu tekemään kuvauksia varten, mm. laavu ja sauna.

Siis Terho Häkkisen tyttären, kirjoitin nimen väärin. 

Vierailija
4629/4667 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmi oli ennen hyvä. Viime kausi oli jo liikaa juonimista ja pelaamista. Mä tykkäisin että rehdisti hoidettais hommat ja kilpailujen hävinneet pois.

En tykkää katsoa muutakaan tosi-tv:tä tuon kieroilun vuoksi. Farmi oli hyvän mielen ohjelma, enää en uskalla sitä edes toivoa. Katson kyllä ainakin ekan jakson.

Vierailija
4630/4667 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmi oli ennen hyvä. Viime kausi oli jo liikaa juonimista ja pelaamista. Mä tykkäisin että rehdisti hoidettais hommat ja kilpailujen hävinneet pois.

En tykkää katsoa muutakaan tosi-tv:tä tuon kieroilun vuoksi. Farmi oli hyvän mielen ohjelma, enää en uskalla sitä edes toivoa. Katson kyllä ainakin ekan jakson.

Tekemistä katsoisin itsekin mieluummin kuin jonkun kameralle analysointia. Aitoja tilanteita, jos tulisi joskus.

Vierailija
4631/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erillistä keskustelua tänään alkavalle kaudelle vai tähän samaanko jatketaan?

Jade Nyströmin ääni matalampi kuin Sampo Kaulasen...

Vierailija
4632/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Lindgren tipahtaa pois jo eka jaksossa!

Ei naisen kunto kestänyt hellettä

Vierailija
4633/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa homona, tuo stereotyyppisten homojen pakotus. Ihankuin Sanoma ja vastaavat mediat tekis tätä tahallaan, jotta homous nähtäisiin ikuisesti karnivalisoituna freak show:na, ei normaalina asiana. 

Homoja 4/14 eli 1/4 ... näiden lisäksi bimboja 3/14 ja supertyrkky-Sampo. Mielenkiintoisia ja hyviä casting-valintoja Helena, Veltto, Teemu, Johanna ja Mariko. Joona ehkä ihan ok.

Vierailija
4634/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että homojen ja mahdollisimman tehokkaasti mielipiteitä jakavien persoonien mukaan ottaminen on tv-kanavalle hyvä juttu. Keskustelu julkisuudessa on taattu.

Mutta silti vähän harmittaa että siitä tulee itseisarvo näille tosi-tv ohjelmille.

Vierailija
4635/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä voi enää tehdä taviksilla? Olis mielenkiintoisempi. B-luokan julkkuja vaan kututaan.

Vierailija
4636/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson vasta sitten kun joku täällä kehuu, kuinka kiva on kun tällä kaudella ei juonitella vaan pääosassa on yhdessä tekeminen, luonto ja kesäfiilistely.

Vierailija
4637/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson vasta sitten kun joku täällä kehuu, kuinka kiva on kun tällä kaudella ei juonitella vaan pääosassa on yhdessä tekeminen, luonto ja kesäfiilistely.

Ja putoavia harmitellaan, eikä juhlita kamerahaastattelussa.

Vierailija
4638/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas siellä hiton kauppias Sampo. Että ne jaksaa ja yrittää Mintun kanssa olla julkisuudessa. Ihan pellejä.

Tehkää joku uusi aloitus pls

Tee sä. Mä tein ja jostain syystä se poistettiin. 

Vierailija
4639/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi kausi alkaa 4.3.

Miksi edellinen farmin päärakennus paloi joulukuun lopussa 2021? Oliko talossa asukkaat vai oliko asumaton?

Vierailija
4640/4667 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja Susanna Laine oli tässä uudessa kaudessa huomattavasti rennompi ja hymyilevämpi.

Ketju on lukittu.