FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kausi olisi mukava nähdä uusintana, todellista farmielämää ja kovaa työtä maatilalla.
Joo. On äärimmäisen lapsellista solmia liittoja tällaisessa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Teemu se jatkoi vehkeilyä. Gogin kysyessä aikooko antaa ´voiteluna´ Krisulle sen myssyn, niin Teemu sanoi ettei anna sitä Krisulle ennen äänestystä. No nyt näimme että emävalehtelija antoi suurieleisesti myssyn Krisulle ennen äänestystä. Siellähän se Krisu oli niin sievänä, mairee hymynkare huulillaan `vauvamainen´ myssy päässään. ;D)
Teemu nimeomaan sanoi, että me ostimme tämän lakin, se on MEILTÄ kaikilta.
Itse en nää tässä vehkeilyä.
Toivottavasti Gogi voittaa. Mutta en ole ollenkaan varma..Kyllähän viime Selviytyjätkin voitti ihan väärä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaisesta sovitusta häviöstä kaksintaistelusta pitäisi tulla diskaus koko pelistä Tainalle ja Teemulle!
Kannatetaan. Ei noissa muuten niin kivoissa kaksintaisteluissa ole enää mitään mieltä, kun niissäkin on ok. juonia voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina oli ilmeisesti farmilla vähiten hommia tekevä, mutta että siitä tämä Kelly (kuka ihme sekin edes on??) alkaa todella ikävästi puhumaan, oli kyllä todellinen nolous ja rimanalitus.
Missä ihmisten käytöstavat?
Se Kellyhän on ihan bimbo. Ei ole hällä varaa arvostella ketään!
Eiks Kelly oo se jonku kauneskilpailun voittaja? Oikeaan osoitteeseen kyllä palkinto mennyt.
Mansikka olisi sopinut farmille kuin nenä päähän.
Kaleva, Helmenkalastaja, Packalen ja Heiskari olivat etulinjassa tenttaamassa Tainaa liittoutumista vaikka itse olivat pahimpia juonittelijoita koko kisassa.
Pikkusovinistit eivät vain itse sitä halunneet myöntää.
Herlevistä sai paljon symppiksemmän kuvan kuin omissa ohjelmissaan.
Taitaakin olla aika herkkis, cool!
Vitu tti kyllä se Teemun sääliveto. Sitähän vois olla kisassa tekemättä pas kaakaan ja kehittää jonkun koskettavan tarinan elämästään niin muut ei kehtaa pudottaa ettei tuu paha mieli ku muutenki ollu niin vaikeeta. Niinhän sen pelin kuuluu aina mennä.
Oishan se tosi epäreilua ja ilkeetä pudottaa Teemu sen itkutarinan jälkeen! Laulukilpailuissakin voi olla ihan huono laulaja ja pärjätä jos kiusaamistaustaa löytyy.
Teemuhan kertoi haastatteluissa, että kuvauksissa hänelle sattui tapaturma, joka vaati lääkäriä. Se tapahtuu ilmeisesti tuossa viimeisessä jaksossa?
Täällä on näköjään joidenkin mielestä oikein voittaa kilpailu jos on surullinen tarina jolla pärjätä. Epäreilua muita kohtaan, varsinkin jotka ovat olleet farmilla kuten pitääkin.
Tämä 2022 on eka Farmi-kausi jonka olen nähnyt ja isoimmat harmitukset on olleet Sanin ja Akselin putoaminen. Heistä jompi kumpi olis ansainnut voiton.
(Yksi suosikkini putosi jo melko alussa)
Nyt vain toivoisin et Teemu voittaa koska on vähiten nilviäinen näistä.
Minun kuuluisi voittaa farmi jos kynteni katkeaisi siellä. Se olisi kova isku.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kelly oo se jonku kauneskilpailun voittaja? Oikeaan osoitteeseen kyllä palkinto mennyt.
Käynti optikolla auttaa.
Teemun olisi kannattanut kertoa tarinansa jo ensimmäisessä jaksossa. Näin olisi voitu voittaja kruunata heti eikä olisi tarvinnut katsoa tätä pas kaa kautta.
Mitä mielenkiintoa on seurata kilpailua jos voittaja on päätetty surutarinan takia?
Teemu häviää äänestyksen. Taina voittaa. Niin kuin täällä on jo sanottu. Teemy yritti esittää rehellistä mutta suurinosa onneks tajusi mikä mätä ihminen se on. Raija Pellillä oudot arvot, kun pitää Tainaa hyvänä naisena.
No, enpä usko. Hyvä vaan, että asia tuli ilmi.