Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se perkele sanon minä, mummoni 85v on ollut eristyksissä kohta yli vuoden ja te matkustatte Lappiin korona aikana

Vierailija
04.04.2021 |

Eiks ole ristiriitaista touhua kerrassaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole rokotettu? Äitini 65v sai jo rokotteen. Eikä ole ollut karanteenissa, vaikka sairauksia onkin. Ei nyt ole turhaan missään hillunut mutta melko normaalia elämää kuitenkin.

Syöpäsairas isäni ei ole saanut rokotetta. Täyttää kuukauden päästä 70 vuotta.

Kotona ja lenkillä ollut vuoden. Ei ole voinut käydä missään muualla, vaikka haluaisikin. Tapaan häntä ulkona lenkillä maski kasvoilla, tietenkin. Oli ihanaa, jos ei tarvisisi koronasta välittää. Meillä se on elämän ja kuoleman asia.

Missähän kunnassa näin on? Mun ystäväni syöpäsairas 69 v on saanut rokotteen Uudellamaalla.

Vierailija
22/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona kuten monet muutkin sairaudet ovat vaarallisempia yli 80-vuotiaalle kuin keski-ikäisille, nuorille ja lapsille. Ei se ole kenenkään syy.

Pitkittyneestä pandemiasta koituvat laskut maksavat kummiskin myös me nuoret, joista jotkut eivät sitä älyä (eivätkä siis pysyttele karanteenissa) ja ennen kaikkea  lapset, joiden vanhemmat tahallaan ovat antaneet koronan levitä kun eihän se ole kuin tavallinen flunssa.

Meillähän on hyvä tiöanne, kun verrattaan muihin maihin.

tilanne*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vika jos ei liiku. Ei tuollaisia karanteeneja kukaan järkevä noudata.

Sääli, että maailmassa on niin tyhmiä ihmisiä, ettette ymmärrä, että juuri teidän kaltaistenne takia elämme yhä tätä pandemiaa.

Jos olisitte nyt vaan kaikki ymmärtäneet pitää itsenne ja typerät itsekkäät halunne kurissa jo viime vuonna kun pandemia lähti leviämään, olisimme jo ajat sitten back to normal life.

Mutta ei. Kun ei ole järkeä suotu ei sitten yhtään, niin elätte kuin olisitte jumalasta seuraavat ja tietäisitte paremmin ja pandemia senkun jatkaa leviämistään.

Arvaas kuinka kiva sulla on sitten kun (jos) joskus tämä virus saadaan selätettyä ja sinun pitää osallistua lainojen takaisinmaksuun, lainojen, joita jouduttiin ottamaan siksi, kun et jaksanut ajatella nenääsi pidemmälle.

Jossittelua kuitenkin loppupeleissä, ihmisten on pitänyt monien mennä töihin ja kaikkia ei voi etänä tehdä, rajoilla ei ole ollut pakollista testausta jne.

Vierailija
24/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen nyt istunut vuoden kotona tapaamatta ketään, olen poistunut kotoa vain kauppaan myöhään illalla. Meanwhile, 20 000 ihmistä laskettelee ja bilettää Rukalla + muut hiihtokeskukset päälle. Jee.

Vierailija
25/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko olla vielä ne suositellut, seur. 4 v. myös karanteenissa?

Elämä voi kulua odotellessa sitä "parempaa" huomista.

Vierailija
26/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa ne koronat on levinneet baareissa ja ravintoloissa

En käynyt niissä

Problem solved

Vierailija
27/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reissaan koko ajan!

T: Stefu

Vierailija
28/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vanhuksia saa tavata hoitokodeissakin. Miksi äitisi on eristyksissä?

Vierailija
29/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäkodissa asuvat äitini vietti pari päivää luonamme enkä koe että suurta rikosta olisi tapahtunut. Meistä puolet on rokotettu emmekä käyneet missään muualla kuin ulkoilemassa. Toinen vaihtoehto on että ryhmäkodin seinät alkaa kaatua päälle ja äidillä menee mielenterveys. Maakunnassamme on kohtuullisen rauhallinen koronatilanne.

Rokote suojaa lähinnä vain rokotuksen ottanutta.

Vierailija
30/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänäänkin tapaamassa vanhempiani

Be on jo rokotettu

Onko tuo Be heidän koiransa?

Vierailija
31/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua se sun mummos kiinnostais? Millon mummoos on kiinnostanut mun hyvinvointi?

Vierailija
32/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mummos oli viiskymppinen ei kai se vain nauttinut elämästään kun minä olin koulukiusaushelvetissä?

Vierailija
33/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että eteläsuomesta lähti ennätysmäärä ihmisiä Lappiin, kertoo ettei sinne kaivata apua epidemiaan kuten rokotusten keskittämistä. Nyt ei todellakaan keskitetä rokotteita kun täysin viis veisaavat suosituksista.

Vierailija
34/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vika jos ei liiku. Ei tuollaisia karanteeneja kukaan järkevä noudata.

Sääli, että maailmassa on niin tyhmiä ihmisiä, ettette ymmärrä, että juuri teidän kaltaistenne takia elämme yhä tätä pandemiaa.

Jos olisitte nyt vaan kaikki ymmärtäneet pitää itsenne ja typerät itsekkäät halunne kurissa jo viime vuonna kun pandemia lähti leviämään, olisimme jo ajat sitten back to normal life.

Mutta ei. Kun ei ole järkeä suotu ei sitten yhtään, niin elätte kuin olisitte jumalasta seuraavat ja tietäisitte paremmin ja pandemia senkun jatkaa leviämistään.

Arvaas kuinka kiva sulla on sitten kun (jos) joskus tämä virus saadaan selätettyä ja sinun pitää osallistua lainojen takaisinmaksuun, lainojen, joita jouduttiin ottamaan siksi, kun et jaksanut ajatella nenääsi pidemmälle.

Jossittelua kuitenkin loppupeleissä, ihmisten on pitänyt monien mennä töihin ja kaikkia ei voi etänä tehdä, rajoilla ei ole ollut pakollista testausta jne.

Sanos muuta. Miten voi kuvitella, että "tavalliset" ihmiset ymmärtää asioiden tärkeysjärjestyksen, kun hallitus ei ole edes saanut aikaan normaalia vaatimusta että ulkomailta ei tulla maahan ilman negatiivista testiä.

Vierailija
35/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole rokotettu? Äitini 65v sai jo rokotteen. Eikä ole ollut karanteenissa, vaikka sairauksia onkin. Ei nyt ole turhaan missään hillunut mutta melko normaalia elämää kuitenkin.

Kotona ja lenkillä ollut vuoden. Ei ole voinut käydä missään muualla, vaikka haluaisikin. Tapaan häntä ulkona lenkillä maski kasvoilla, tietenkin. Oli ihanaa, jos ei tarvisisi koronasta välittää. Meillä se on elämän ja kuoleman asia.

Missähän kunnassa näin on? Mun ystäväni syöpäsairas 69 v on saanut rokotteen Uudellamaalla.

Ja syöpäsairas sisareni 65v Jyväskylässä on saanut rokotuksen.

Vierailija
36/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona kuten monet muutkin sairaudet ovat vaarallisempia yli 80-vuotiaalle kuin keski-ikäisille, nuorille ja lapsille. Ei se ole kenenkään syy.

Pitkittyneestä pandemiasta koituvat laskut maksavat kummiskin myös me nuoret, joista jotkut eivät sitä älyä (eivätkä siis pysyttele karanteenissa) ja ennen kaikkea  lapset, joiden vanhemmat tahallaan ovat antaneet koronan levitä kun eihän se ole kuin tavallinen flunssa.

Meillähän on hyvä tiöanne, kun verrattaan muihin maihin.

Sanotko samoin esim jos sulta on katkennut käsi: no onhan mulla nyt paljon parempi tilanne kuin naapurilla, kun siltä katkaistiin kaksi kättä.

Hei haloo - mikä ihme tuollainen vertailu on että "meillähän on hyvä tilanne verrattuna...."

Ei tässä nyt verrata mihinkään muuhun kuin siihen, että saadaan koko pandemia mappi ööhön historian tapahtumiin eikä siihen, että meillä kuolee ja sairastuu vain pieni osa verrattuna johonkin toiseen maahan. Ymmärrätkö?

Vierailija
37/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Mihin hän sitä maskia tarvitsee?

Minulla on pitkälle levinnyt eturauhassyöpä, ja juuri sen tähden en mitään maskeja kaipaa.

Toisaalta sitten enpä sitä kaipaa, vaikka kuvittelisin itseni nuoreksi ihmiseksi, niin kuin tietysti toivoisinkin....

Jokaisella ihmisellä tietysti on elämä, mutta kyllä minä ihan aidosti näin juuri nyt ajattelen.

Vierailija
38/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kiroile pelastaakseen tai helpottaakseen vanhusten tilannetta. Sen sijaan Ap kiroilee nuollakseen Virologeja, jotka ovat ottaneet onnellisesta elämästä pois sekä vanhoilta, että nuoremmilta. Kaikkein eniten ainoastaan kasvattaakseen omaa valtaansa ja pussejaan.

Tämä on siksi, että korona ei edes voi riistää sitä hyvää elämää, kun se on niin, että sillä vanhuksella, joka on 83y, niin hänellä oli se, ja toivottavasti todella onnellinen, ja tervekkin aikanaan. Ei sitä korona haneltä mihinkään vienyt, se oli hänellä. Se vain loppuu lopulta.

Sen sijaan Virologi on nyt riistänyt Suomessa jo 5 000 000 vuoden edestä hyvää elämää suomalaisilta...kokonainen vuosi muuttunut kehnoksi elämäksi vähintään tuolta määrältä suomalaisia? Ei se ainakaan onnellisemmaksi ole muuttunut. Hän itse pienine joukkoineen on kyllä saanut rahaa ja valtaa, ja pamputtajia kyyliä ja rajoittajia puolelleen.

Vierailija
39/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin isäsi asuu? Meillä saa perusterveet v 1951 syntyneet rokotteen. Se rokotusaika pitää itse varata (tai voit tehdä sen isäsi puolesta). Ketään ei haeta rokotukseen kotoa.

Mene isäsi kotikunnan verkkosivuille, sieltä saat lisätietoa.

Vierailija
40/46 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen EI ole kielletty eikä mikään laki pakota mummoa eristykseen ellei mummolla satu olemaan vakava tartuntatauti. Mitä ihmettä sekoilet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi