Tapasin treffisivuilla miehen joka vaikutti ihan kivalta, mutta hän sanoi yhden oudon jutun
Yksi aamu sanottiin huomenet ja kerroin nukkuneeni ihanan pitkään, ainakin 9 tuntia, tekipä hyvää. Mies siihen sitten vastasi että jos aina nukkuu liian pitkään se lihottaa. Itse olen käsittänyt että asia olisi päinvastoin, unenpuute lihottaa. Muutenkin tuli heti sellainen olo. että tämä mies on tosi tarkka naisen painosta. Mitä mieltä on AV raati?
Kommentit (30)
Olen kanssasi samaa mieltä. Hyvät unet auttavat painonhallinnassa ja muutenkin tekevät terveydelle hyvää. Väsyneenä on mieli alhaalla ja siihen olotilaan syö helposti makeaa ym lihottavaa.
Juuri tuollaiset tyhmät kommentit kannattaa ottaa heti alussa huomioon. Olipa typerästi sanottu. Vihjailee että ei sinun kannattaisi tuosta lihoa enää yhtään? Nukkuminen tekee hyvää.
Saattaa olla tarkka omasta painostaan.
Selvästi on huolissaan sun painosta, vaikkei kai ole vielä sua nähnytkään :D
Tai sitten se oli vaan joku heitto että vastasi viestiisi jotain.
Möläyttelijä elikkä moukka ei jatkoon
Kumpikaan ei ole hyvästä, liian vähän eikä liikaa nukkuminen.
Se, että nosti siitä esille juurikin painon, kertoo huonoa.
Jälkikäteen huomaat, että viimeistään tämä oli se eka hälyttävä merkki, jonka kuitenkin silloin järkeilit vielä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se oli vaan joku heitto että vastasi viestiisi jotain.
Aika tyhmä heitto, kertoo että on muutenkin sellainen ihminen joka esittää faktana jotain ihan omasta päästä keksimiään juttuja.
Pitää sua varmaan laiskana. Liikaa unta ja liian vähän liikuntaa (mukamas). Jätä tämmöinen jos jo nyt nyppii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasit?
Sanoin että itse olen kyllä käsittänyt että asia olisi juurikin päinvastoin, että unenpuute herkemmin lihottaa. Minä olen sentään ihmisen biologiaa opiskellut yliopistotasolla, tämä mies ei ole opiskellut mitään. ap
koska te kyllästytte näihin mies-provoihin? ihan tosissani kysyn
Minulle ei lonkalta heitellä. Hyi. Ei jatkoon
Taitaa olla ihan päin vastoin. Ja syödessä on vähän hankalaa syödä ;). Jos olet väsynyt, et jaksa tehdä mitään ja korvaat tuon syömällä kaikkea roskaa, joka tuottaa hetken mielihyvää. Hetkeksi verensokerit nousee ylös ja kohta väsyttää taas entistä enemmän. Ja kierre on valmis. Toivottavasti oli heitto vaan tai sit heitä ukko kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Hyvät unet auttavat painonhallinnassa ja muutenkin tekevät terveydelle hyvää. Väsyneenä on mieli alhaalla ja siihen olotilaan syö helposti makeaa ym lihottavaa.
Näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Keskustele asiasta sen miehen kanssa?
Taitaa olla vähän vaikeaa keskustella fiktiivisen hahmon kanssa.
Keskustele asiasta sen miehen kanssa?