Meidän kannattaisi ottaa Sputnik V
On erityisesti tutkittu, että Sputnik V, on varsinaisesti tehokas ja turvallinen. Se on ehkä mailman paras rokote. Suomen kannattaisi myös ottaa Sputnik V.
Kommentit (14)
Kuuntele sputnik radiota pari minuuttia ja katso sen jälkeen uskallatko.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele sputnik radiota pari minuuttia ja katso sen jälkeen uskallatko.
Sputnik radio on erittäin hyvä media
Missä ja kuka on tutkinut? Miten ollaan varsinaisesti tehokas?
Onhan noita tarjolla kohta vaikka miten monta.
Juuri tulossa Suomeen taas yksi uusi rokote ja hakuprosessit tulilla hyväksyttäviksi on tulossa.
Sputknik voi myös tulla jossain vaiheessa myös Suomeen, mutta tuskin lähiaikoina vielä.
Eihän sitä riitä edes venäläisille itselleenkään tarpeeksi.
Itse asiassa ei kannattaisi. Edes Sputnik V ei toimi kaikkiin variantteihin. Sen sijaan venäläisillä on rokote KoViKa, joka on traditionaalinen rokote ja näyttäisi toimivan kaikkiin variantteihin. Toistaiseksi sitä ei ole vaan oikein saanut kukaan, edes Venäjällä. Putin toki.
Mutta eihän me toki voida sitä ottaa, kun se tulee Venäjältä ja me ollaan niin kauheasti lännen eturintamaa...
Rasian standard on hyvä vodka kyllä!
Yhtä vähän tietoa, kuin muistakin rokotteista.
Siinähän otat ihan itsekses.
Minä otan ennemmin Enterprisen ..
"Sputnik V -rokotteet saanut Argentiinan presidentti kertoi sairastuneensa koronaan"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007899642.html
Että niin "hyvä" rokote tuo putintrollien mainostama ryssäpiikki.
Eihän Putinkaan ottanut sputnik V:tä, joten miksi suomalaisten kannattaisi ryhtyä notsok-rokotteen käyttäjiksi?
Minulle kelpaa Sputnik sitten kun EU on hyväksynyt sen. Muuten sillä ei saisi EU:n rokotustodistusta. Muuta en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
"Sputnik V -rokotteet saanut Argentiinan presidentti kertoi sairastuneensa koronaan"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007899642.html
Että niin "hyvä" rokote tuo putintrollien mainostama ryssäpiikki.
Tutustu hieman dokumentteihin ja näe, että teho ei ole 100% - se on noin 95%
Mieluummin otan Stolishnajaa, jos jotain venäläistä pitää ottaa.