Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat Nova Star -housut istuu paremmin, farkut vai kangashousut? :D

07.08.2008 |

Olen hankkimassa sellaiset lapsille, mutta pohdin, että kummat ottaisin.. Jotenkin ne farkut näyttää tönkömmiltä (?), mutta olisivat noin ulkonäöllisesti enemmän minun mieleeni. Mutta istuvuus ratkaisee eli onko eroa ja miten ylipäänsä istuvat? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin pojalle kohta 2.vee sekä farkut että kangashousut ja mun mielestä molemmat istuvat yhtä hyvin eikä farkut oo ollenkaan tönköt. Vaikka kangashousutkin on kivat niin farkuista on tullut meidän suosikit :)

Vierailija
2/10 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista vielä mietin, että miten tuo tavallinen ja XL malli eroaa toisistaan? Onko siis vyötäröstä leveämmät nuo XL-malliset vai mitä? Entä onko muita eroja? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitin tilata sisukas.netistä mutta olivatkin loppu varastosta. :(

Vierailija
4/10 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo tilasin, mutta aloin nyt vielä miettimään tuota... Itse katselin sekä Sisukkaasta että MiniQ:sta, mutta Sisukkaasta puuttui juuri tarvitsemani koko. Ajattelin tilata ne kangashosut, joissa vuori ja sininen tasku.

Vierailija
5/10 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että tuon XL-mallin kai pitäisi olla ehkä hivenen väljempi kuin se toinen baggy. Sisukkaasta sain tiedon, että tuo XL- malli ois korvannut sen aikaisemman mallin. Tuossa edeltävässä mallissa on ne resorit tummanruskeat, kun taas XL:ssä ne on vaaleammat. Myös takataskujen tikkaukset on erilaiset. Tilasin silloin Tyyliblogin innoittamana ne tummanruskearesoriset baggyt sieltä hollantilaisesta nettikaupasta. Ilmeisesti ne oli kuitenkin loppu ja sain sitä uutta mallia. Oisin kyllä enemmän tykännyt siitä vanhasta mallista, mutta kyllä ne toisetkin menettelee, varsinkin kun silloin sai hyvällä alella :) Näistä nettikaupoista löytyy vielä noita pöksyjä: www.punavuorenpeikko.fi (80,86 ja 110 cm, muistaakseni noi 80 ja 110 on sitä edeltävää ja 86 uutta mallia) www.baobabbaby.com (löytyy kumpaakin, uudessa mallissa kuitenkin enemmän kokoja).

Vierailija
6/10 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä kasvaa syödessä, sanotaan.. ;D

Onko takit millaista kokoa ja miten istuu?

Vierailija
7/10 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se tulikin :D

Vierailija
8/10 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli housut käy kaikenmallisille.

Meillä on hoikkeliini poitsu ja tuntuu, että koko ajan vilkkuu peppu muissa housuissa.

Vierailija
9/10 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti tilaukseen 122 cm mutta katsotaan hukutaanko meillä niihin ;) Toivon mukaan olisivat hyvät! Harmi kun en ole collegehousuja ja huppareita nähnyt noissa isommissa koossa!

Vierailija
10/10 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.darekidswear.com/index.php

noin 117cm pojalle koon 122 armyhousut ja 1v5kk noin 85 senttiselle koon 92 farkut.

Käyvät varmaan erityisen hyvin hoikalle. Meillä tuo pienempi on pullero ja siinä ja siinä, ettei vyötärö ole liiankin tiukka. Isompi taas on laiheliini ja yleensä housuja saa kuroa vyötäröltä kapeammaksi, mutta näiden housujen säätösysteemiin ei ole tarvinnut vielä ainakaan kajota.. Käsittääkseni ovat nyt siis mahdollisimman leveällä ja sopivan tiukat ovat.

Mielestäni eivät ole kaikkein pehmoisimmasta päästä olevat farkut pienelle. Lisäksi nuo pitkät resorit lisäävät "tönkköyden tunnetta" lyhyissä jaloissa.