Vietät rauhallista sunnuntai-iltaa. Vessapassilainen koputtaa ja painaa kasvonsa ikkunaan
Vietät rauhallista sunnuntai-iltaa. Vessapassilainen koputtaa ja painaa kasvonsa ikkunaan.
Miten toimit?
Kommentit (26)
Näytän omani ja vedän verhot kiinni.
Vilkutan ja laitan kaihtimet kiinni. Aikuisten vaipat on keksitty.
En mie edes mee ovelle/ikkunalle. Eikä mistää ees huomaa et oisin kotona ja ovi lukossa. Tykkään omasta rauhasta
Vessapassihullu. :D
Soittaisin häkeen.
Sanon, et vaari on vessassa ja voi mennä hiukkan aikaa....
Haen haulikon ja osoitan sillä vessapassilaista päin naamaa. Hän paskoo alleen. Ei tarvitse enää pyytää oven avaamista ("Pääseekö vessaan") kun on jo löysät housussa.
Katselen ikkunasta, kun se sontii nurmikolleni. Kaikki häviävät!
Nosturillako se tulee? Asun kolmannessa kerroksessa.
Ala-arvoista alakouluikäisten "huumoria". Toivottavasti ap ei ole vielä täysi-ikäinen.
Aloitus on löysä. Kuin hätäkakka.
Olisin itse vääntänyt paremman. "Vietät rauhallista sunnuntai-iltaa. Vessapassilainen koputtaa, painaa persposkensa ikkunaan ja tuijottaa sinua perssilmällä. Miten toimit?"
Toivotan tervetulleeksi vessaani. Hädässä ystävä tunnetaan.
Onko kukaan koskaan oikeasti nähnyt vessapassia tai vessapassilaista?
Kyl mää vaan kovast hämmästyisin, sillä asun kahdeksannessa kerroksessa.
Otan popparit esiin ja jatkan leffan katsomista. Supermies joka lennähti vessapasseineen kolmanteen kerrokseen löytää muualtakin huussin.
Miten jollekin voi olla noin kova paikka että jollain on vessapassi. Vatsaongelmaisena vituttaa aika paljon. Eikä itselläni ole vessapassia enkä ole koskaan etuillut tai pyrkinyt vessaan muuten kuin yleisiin vessoihin. Puskaan olen kyllä paskonut. Ei kannata olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan koskaan oikeasti nähnyt vessapassia tai vessapassilaista?
Mun ei ole tarvinnut kuin kerran vilauttaa omaani, säästääkseni vessamaksun. Jos on tarvetta päästä ns hätäpaskalle, olen muutenkin sen verran huonossa jamassa, ettei tule lähdettyä ns. kylille pyörimään. (Sama inmperfektissä, ennen koronaa.)
Crohnikko
Häkellyn. Asun neljännessä kerroksessa.