Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerit ja sinkkuilu

Vierailija
04.04.2021 |

Pitääkö miehet naista ihan hutsuna jos se syö pillereitä vaikkei seurustelisikaan ja suostuu vieläpä hommailemaan ekoilla treffeillä ilman kumia? vai onko tällä mitään väliä. Itsellä kun tulee välistä sellanen huoramainen olo kun homma menee "ammattimaiseksi seksiksi" siis ihan sillä tapaa, ettei kumia käytetä. ja en tarvitse saarnaa taudeista, kiitos. kumi vaan vie pois kaiken nautinnon ja inhoan sen käyttöä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan. Jos se jotain haittaa, niin hän jää ilman.

Vierailija
2/5 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on todistaa tautivapaus niin ei ongelmaa.

Kaikki ovat samaa mieltä, että nussinta on parasta kun välissä ei ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en todellakaan pidä. Mulle se on ainakin suuri nautinto jos nainen ei halua kumia...tosin riski kylläkin...

Vierailija
4/5 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ja arvostan tuollaista. Monesti ekoilla treffeilla tai yhden yön jutussa on jännitystä ja itseä ainakin helpottaa, jos nainen kuiskaa korvaa ehkäisyn olevan kunnossa ja kumia ei tarvitse käyttää. On ihanaa asetelle muna kosteiden häpyhuulien väliin, kun kosteuden tuntee ja liukua sisään... 

Vierailija
5/5 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite neljäkymppinen ukko ja ihan paljaalla pistelen surutta kaikki uudetkin tuttavuudet.

Toki tän ikäsellä gubbella ne deitit on aikalailla yh-mammoja ja vanhoja piikoja. Eli ihan tavallisia suomalaisia naisia. Ja oletusarvona se että pillereillä ovat.

Kyllä sen siitä naisen olemuksesta jo tietää voiko nusasta paljaalla vai ei. Jos olis jotain epäilyksiä niin jättäisin kokonaan panematta. Luotan ja olen luotettava.

Ja mun käsitys miehenä on muutenkin ettei noita pillereitä paljon tauotella muuten kuin perheen perustamismielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän