Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin surullinen

Lily
04.04.2021 |

Puran tähän pahaa mieltäni, suruani.
Pelkään olevani lopun elämääni yksin. Ystävät ovat kaukana, lapset elävät omaa elämäänsä niinkuin kuuluukin.
Olen masentunut, ollut jo vuosia. Olen tunnistanut itseni aseksuaaliksi, tämä oli iso syy avioeroon.
Olisi melkoinen ihme, jos tämmöiselle löytyisi kumppani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on normaalia elämää poislukien aseksuaalisuus mutta kyllä moni vanheneva nainen elää pakkoselibaatissa ja silti selviää hengissä. Lopeta uikuttaminen. Ei niiden lasten enää edes kuulu sun elämässä roikkua kun ovat aikuistuneet.

Vierailija
2/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Tiedän miltä yksinäisyys tuntuu, seinät kaatuu päälle ja on sellainen tunne että tukehtuu. Apua voi tietysti hakea joltain ammattiauttajalta jos muuta ei keksi, mutta aseksuaaliin en osaa neuvoa mitään, omat haluni kun ovat vielä tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, paitsi että minulla ei ole ainuttakaan ystävää, kaveria, ei ketään kenelle soittaa. Mutta sellaista se elämä on, kaikkeen tottuu kun tarpeeksi sattuu jne.

Tosin enää en edes osaa kaivata ihmisiä lähelleni, olen ollut sen verran kauan yksin (vaikka nuori olenkin) että olen jopa alkanut tykkäämään tästä yksinolosta ja viihdyn erakkona. Ja vaikka olen yksin, en ole yksinäinen.

Vierailija
4/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on normaalia elämää poislukien aseksuaalisuus mutta kyllä moni vanheneva nainen elää pakkoselibaatissa ja silti selviää hengissä. Lopeta uikuttaminen. Ei niiden lasten enää edes kuulu sun elämässä roikkua kun ovat aikuistuneet.

Paitsi en edes haluaisi elää, mutta lapsille en halua itsemurhan taakkaa kannettavaksi. Joten uikutan, kun muutakaan en voi.

Lily

Vierailija
5/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lily! Uikuta, jos se vaikka auttais. Joskus ainakin hiukan helppaa, kun saa sanottua, mikä painaa.

Ymmärrän yksinäisyytesi. Olen nelivitonen, kolmen vielä kotona asuvan teinin äiti. Ero tuli muutama vuosi sitten. Lasten isä lähti harrastusporukasta tutun naisen matkaan. En kans usko enää löytäväni ketään.

Tinder on täynnä elämämkoululaisia ja kaiken maailman pervoja, jolla ei oo kuin panot mielessä. Koronan takia ei voi missään käydä, että tapais tavallisia, kiinnostavia tyyppejä. Ei täs oo enää mitään kivaa elämältä odotetavissa...

Vierailija
6/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tunnistanut itseni aseksuaaliksi mieheksi, mutta eipä se tunnu missään vaakakupissa painavan, vaikka joku väläytti että aseksuaaleilla miehillä olisi kissanpäivät. Naiset arvioi ja ghostaa ihan samaan malliin kuin ennenkin. Sillä erolla, että itselläni vain kutistui entisestään se kohdejoukko, josta naista hakea. Tuntuu, että mahdollisuudet ovat jo aika lähellä 0%.