Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi tässä pitää oikein tulla että omat vanhemmat lopettaa hössöttämisen??

Vierailija
04.04.2021 |

Puhelin pärisee aina vaan ja soittaja on äiti tai isi. Aina udellaan kaikki ja hössötetään ja neuvotaan niin p*rkeleesti etten jaksaisi enää edes vastata. Olen melkein 30v akka enkä pieni lapsi! Äiti ja isi aina tietävät paremmin, mitä minun kannattaisi tehdä. Ja aina minun pitäisi tulla heille yökylään passattavaksi. Luulevat minua yksinäiseksi kun olen sinkku. Oikeasti nautin joka sekunnista olla yksin, enkä jaksa rampata äidin ja isin luona pompoteltavana. Loppuuko hössötys vasta hautaan vai rauhoittuuko vanhemmat ikinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Olen 46v. Vanhemmat yli 70-vuotiaita.

Vierailija
2/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat että menevät naimisiin, silloin ajattelevat että mies huolehtii susta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu 😁🥴😄

Vierailija
4/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottavat että menevät naimisiin, silloin ajattelevat että mies huolehtii susta. 

Ehei, ja jatkossa tulee 'hyviä' neuvoja lastenkasvatukseen

Vierailija
5/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton saman asian kääntöpuoli on se, että vanhemmat ei ole koskaan pätkääkään kiinnostuneita susta. Ei sekään ole ollut kivaa.

Vierailija
6/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös ihmisiä, joille on vanhemmat sanoneet täysi-ikäisiksi tultua että lähdepäs menemään. Ei sekään kivaa ole. Että mieluummin ne välittävät vanhemmat kuin pihalle potkaisseet. Vaikka hössöttävät, niin hyvää vain tarkoittavat ♥️

Vierailija
7/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise se napanuora nyt vihdoin.

Vierailija
8/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 93- vuotias mummoni hössötti seitsemänkymppisten lastensa asioista vielä.

Vierailija
9/9 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on äitinä olemisen ydin. Aina huolehtii, vaikka lapset olisivat jo kuinka vanhoja. Itse otan oman iäkkään äitini (81v.) sanomiset välittämisenä ja rakkautena. Vaikka se mielellään muistuttaa "laitta käsineet käteen, nyt on kylmä". Vastaan vaan "joo laitan". Omaa asennetta voi muuttaa pehmeämmäksi ja joustavammaksi. Ei niihin vanhempien huomautuksiin kannata niin särmikkäästi suhtautua.

Olen onnellinen, että äiti on edelleen täällä ja saan kuulla hänen äänensä. Tulevaisuudessa (jossain vaiheessa), hänen(kin) äänensä sammuu pois ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi