Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka on asunut monissa eri maissa

Kysymys
04.04.2021 |

Tapasin mukavan miehen joka on opiskellut Hollannissa, Englannissa sekä työskennellyt Sveitsissä ja Japanissa.

Voiko tällaiseen mieheen luottaa vai pitääkö olla koko ajan peloissaan, että taas se haluaa jonnekkin muualle? Miehellä ei ole oikeastaan kavereita täällä Suomessa, koska on käytännössä koko aikuiselämänsä viettänyt ulkomailla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli mies, joka oli asunut useassa maassa ja oli matkustellut paljon. Itselläni ei ole ollut varaa matkustella ja olisin halunnut opetella matkustamista. Olin valmis oppimaan ja tutkimaan maailmaa yhdessä. Mies vähätteli, mitätöi ja hermostui minuun, kun opettelin. Minun olisi ilmeisesti pitänyt olla valmis maailmanmatkaaja. Se siitä sitten. Kiinnostus tällaisiin miehiin on minulta loppu.

Vierailija
42/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen ulkomailla asumisen ensisijaisesti osoitetietona enkä saavutuksena. Vaatii tietysti rohkeutta muuttaa yksin vieraaseen kulttuuriin mutta ulkomaille voi päätyä asumaan monella eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samanlainen eli kyllä kelpaisi. On muuten tosi monelle miehelle turn off, kun nainen on asunut ulkomailla. Joillekin on jumankauta turn off jo se, että on asunut toisessa kaupungissa.

Saman olen huomannut. Opiskelin itse Skotlannissa ja Suomessa miehet alkavat aina väheksyä tätä tutkintoa ja ulkomaita ylipäätänsä...todella rasittavaa

Suomessa on maailman paras koulutusjärjestelmä eli ihan syystäkin väheksyvät. Useinhan nämä ulkomailla opiskelleet vain pakenevat pääsykokeita ja pääsevät helpolla sisään ulkomaiisiin opistoihin. Varmaan tämä ap:n mieskin on näitä tapauksia eli helpolla koitetaan päästä elämässä

Tän on pakko olla provo...Onhan?

Vierailija
44/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaikuttaisi se jos mies sanoisi koko ajan kaikista asioista, että kyllä hän tietää paremmin kun hän on sentään asunut siellä ja täällä.

Vierailija
45/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En muutenkaan viehäty ulkolaisista miehistä. Se on nyt lähes varma, että hän ei Suomenkaan lopullisesti jää. Luultavasti hänellä on lapsiakin jossain maassa. Käykö hän töissä täällä? Onko hänellä oma asunto? Elättääkö hän itsensä?

Vierailija
46/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoinen pippeli hänellä on

Vierailija
47/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimissa sellaisen miehen kanssa enkä parempaa voisi toivoa! Hänen kanssaan olen muuttanut maasta toiseen jo kymmenisen kertaa. Elämme hienoa elämää, monipuolista, tapahtumarikasta ja onnellista. Eipä ainakaan ole kumpikaan päässyt jämähtämään paikoilleen siihen tavanomaiseen koti-päiväkoti-työpaikka-päiväkoti-kauppa-kuvioon 😃.

Vierailija
48/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kukaan jaksa kuunnella mitään besserwisseriä.

Ei muita ihmisiä kiinnosta kuulla toisten ulkomailla asumisesta tai ulkomaan matkoista. Leuhkivia ihmisiä ja ovat olevinaan kaikkitietäviä.

Vierailija
49/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä vastauksia, mitä AP on saanut.

AP:han ei epäillyt etteikö mies olisi hyvä mies jne., vaan kyseenalaisti vain sen, voiko mieheen luottaa siinä, että pysyy Suomessa vai onkohan mies taas lähdössä johonkin?

Mielestäni aivan aiheellinen ”pelko” tuossa tilanteessa, ja jos AP on ihminen joka haluaa asua ja pysyä Suomessa eikä haikaile liikkuvamman elämän perään, niin tuollainen mies ei välttämättä ole AP:lle hyvä.

Vierailija
50/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No deal.

Vierailija
51/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samanlainen eli kyllä kelpaisi. On muuten tosi monelle miehelle turn off, kun nainen on asunut ulkomailla. Joillekin on jumankauta turn off jo se, että on asunut toisessa kaupungissa.

Saman olen huomannut. Opiskelin itse Skotlannissa ja Suomessa miehet alkavat aina väheksyä tätä tutkintoa ja ulkomaita ylipäätänsä...todella rasittavaa

Suomessa on maailman paras koulutusjärjestelmä eli ihan syystäkin väheksyvät. Useinhan nämä ulkomailla opiskelleet vain pakenevat pääsykokeita ja pääsevät helpolla sisään ulkomaiisiin opistoihin. Varmaan tämä ap:n mieskin on näitä tapauksia eli helpolla koitetaan päästä elämässä

Suomalaisilla on kummallinen kasitys koulutuksen paremmuudesta ja ylivoimaisuudesta. Koittakaas niilla papereilla paasta sisaan USAlaiseen yliopistoon. Harvalta onnistuu.

Sitapaitsi en tieda mitaan muuta maata jossa opettajia kunnioitetaan niin vahan etta heita kutsutaaan etunimella ja viela haistatellaan paalle. Korkeakoulutusta?

Pitka matka teilla on maailman parhaaseen koulutusjarjestelmaan.

Vierailija
52/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on rikas, niin sitten ihan OK.

Jos mies on köyhä, niin RED FLAG. Jatkuva kiertäminen ympäri maailmaa (mutta surkea taloudellinen tilanne) kertoo että mies on "kiertopalkinto" joka ei saa kunnon työpaikkaa mistään maasta. 

Vierailija
53/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on rikas, niin sitten ihan OK.

Jos mies on köyhä, niin RED FLAG. Jatkuva kiertäminen ympäri maailmaa (mutta surkea taloudellinen tilanne) kertoo että mies on "kiertopalkinto" joka ei saa kunnon työpaikkaa mistään maasta. 

Ja missähän menee se rikas/köyhä raja. Keskituloinen tuskin kelpaa av-mammalle

Vierailija
54/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta! Nämähän on ne ainoat vaihtoehdot! :D

Taas on av-mamma vauhdissa yhtä mustavalkoisena kuin ennenkin.

ohis"

Kertokaa minulle tyhmälle, mitä tuo ohis tarkoittaa ja up? minen ymmärrä

Vierailija
55/56 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta

Vierailija
56/56 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se on parempi ottaa peräkammarinpoika Tyrväältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän