Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa joka on asunut monissa eri maissa

Kysymys
04.04.2021 |

Tapasin mukavan miehen joka on opiskellut Hollannissa, Englannissa sekä työskennellyt Sveitsissä ja Japanissa.

Voiko tällaiseen mieheen luottaa vai pitääkö olla koko ajan peloissaan, että taas se haluaa jonnekkin muualle? Miehellä ei ole oikeastaan kavereita täällä Suomessa, koska on käytännössä koko aikuiselämänsä viettänyt ulkomailla.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että seurustelisin. 

Miksi? haluat mielummin keskivartalolihavan perus-pertin, jonka kokemukset ulkomaista rajoittuvat viinanhakureissuihin Viroon?

Minä olen metsäläishippi. Vietän kesät kalassa Jäämerellä, paitsi ehkä tulevan. Käyn töissä osan vuotta rahoittaakseni tuon.

En tekisi mitään uraorientoituneella kosmopoliitilla. Oma on jo löytynyt, tämä on teoreettista.

Vierailija
22/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi luoottaa tod näk hänellä on lapsia eri maissa. Ainahan näitä merimiehiä on ollut 

"Tod näk":D Onko ihan kertoimia antaa tälle todennäköiselle skenaariolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaansuhari ei kiitos

Vierailija
24/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat usein persuja

Vierailija
25/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein persuja

Varmasti on joo

Vierailija
26/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen eli kyllä kelpaisi. On muuten tosi monelle miehelle turn off, kun nainen on asunut ulkomailla. Joillekin on jumankauta turn off jo se, että on asunut toisessa kaupungissa.

Vierailija
27/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä mielikuva että ulkomailla opiskellut ja asunut olisi automaattisesti sivistynyt kosmopoliitti. Ei se ihan niin mene. Sellainen voi olla myös erittäin konservatiivinen jopa jonkinsortin kiihkouskovainen.

Vierailija
28/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ollen asunut useassa eri maassa. Ei ongelmia miehen kanssa tästä asiasta.

Vierailija
29/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä mielikuva että ulkomailla opiskellut ja asunut olisi automaattisesti sivistynyt kosmopoliitti. Ei se ihan niin mene. Sellainen voi olla myös erittäin konservatiivinen jopa jonkinsortin kiihkouskovainen.

Käytän sanaa tästä erakkonäkökulmasta käsin varsin vapaasti. 

Vierailija
30/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samanlainen eli kyllä kelpaisi. On muuten tosi monelle miehelle turn off, kun nainen on asunut ulkomailla. Joillekin on jumankauta turn off jo se, että on asunut toisessa kaupungissa.

Saman olen huomannut. Opiskelin itse Skotlannissa ja Suomessa miehet alkavat aina väheksyä tätä tutkintoa ja ulkomaita ylipäätänsä...todella rasittavaa

Vierailija
31/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen asunut monessa eri maassa ja ei ole ikinä kyllä ketään miestä vastaan, jonka mielestä tuo  olisi turn off. Tosin asun suurkaupungissa ulkomailla ja aikalailla myös ne kaikki miehet, joita deittailen ovat joko muuttaneet tänne muualta tai sitten vaan muuten ovat matkustusintoisia. Ei kyllä hyvää kerro miehestä, jos tämä pitää ulkomailla asumista turn offina, kannattaa kiertää tuommoiset miehet kaukaa.

Vierailija
32/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla peloissaan

Vierailija
33/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa kuin maa. Eri sijainti ja erilainen kulttuuri mutta ei se miehen perusluonteeseen vaikuta.

Vierailija
34/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmempi valinta on perinteinen ja luotettava peräkammarin juntti peräseinäjoelta.

Vierailija
35/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmempi valinta on perinteinen ja luotettava peräkammarin juntti peräseinäjoelta.

Ennakkoluulot Peräseinäjokea kohtaan paljastaa ettet oikeasti arvosta ”avarakatseisuutta” vaan statusta, muiden naisten arvottamaa statusta.

Vierailija
36/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Opiskelin itse Skotlannissa ja Suomessa miehet alkavat aina väheksyä tätä tutkintoa ja ulkomaita ylipäätänsä...todella rasittavaa

Suomessa on maailman paras koulutusjärjestelmä eli ihan syystäkin väheksyvät. Useinhan nämä ulkomailla opiskelleet vain pakenevat pääsykokeita ja pääsevät helpolla sisään ulkomaiisiin opistoihin. Varmaan tämä ap:n mieskin on näitä tapauksia eli helpolla koitetaan päästä elämässä

Vierailija
37/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että seurustelisin. 

Miksi? haluat mielummin keskivartalolihavan perus-pertin, jonka kokemukset ulkomaista rajoittuvat viinanhakureissuihin Viroon?

Totta! Nämähän on ne ainoat vaihtoehdot! :D

Taas on av-mamma vauhdissa yhtä mustavalkoisena kuin ennenkin.

ohis

Vierailija
38/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole mielenkiintoa muuttaa muualle ja mies tuskin pysyisi aloillaan. Haluamme elämältämme eri asioita.

Vierailija
39/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap kasvanut tynnyrissä ja katsellut maailmaa vain tapin reiästä? Nyt on päässyt pois tynnyristä, mutta ei ukskalla katsella avoimesta ovesta, vaan tiirailee vain saranapuolelta. Sietä näkyy vain reppahousuja ja kaljan pöhöttömiä äijiä. Nekö sitten ovat luotettavampia kuin kielitaitoiset, avarakatseiset miehet. Tai sama kysymys miehille: ovatko mainitunlaiset naiset epäluotettavia?

Vierailija
40/56 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mies olisi paljon kiinnostavampi kuin mies joka jämähtää paikalleen. Voitaisiin muuttaa miehen kanssa sitten yhdessä jonnekin muualle.

Riippuu ihan mitä hakee.

Itse opiskelin ja reissasin aikani ulkomailla, mutta asetuin Suomeen ihan perus-jampan kanssa. Olihan se kansainvälinen elämä hetken hauskaa, mutta itselleni sopii paljon paremmin kotimaa: ulkonäön ei tarvitse olla niin huoliteltu, lomat menee mukavasti kumisaappaissa mökillä ja elämä on helppoa ja tasaista. Ehkä sitten nuorempana tuli liikkuttua enemmän pintaliitomaailmassa, mutta nyt jos ero tulisi niin en usko kosmopoliitin kanssa yhteiselon sujuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä