Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Tässä erään naisen (eli minun) vinkkini teille nettideittailuun

Vierailija
04.04.2021 |

Haluan jakaa tämän hyväksi toteamani taktiikan saada miehet yllättymään positiivisesti teistä livenä (mikäli mies kertomustesi jälkeen haluaa sinut vielä tavata).

Älä koskaan kehu omaa ulkonäköäsi liikaa. Liioittele "heikkoja" kohtiasi, eli jos sinulla on esim. hieman ylimääräisiä kiloja vatsalla, niin sano miehelle, että sinulla on sitten läskiä vatsassa/mahasi on iso. Mies saa heti mielikuvan, että mahasi todella on iso ja lihava. Jos mies tämän jälkeen haluaa sinut tavata - mies ei vaadi mallinmittoja, mutta yllättyy kuitenkin positiivisesti, kun näkee sinut ja mahasi, joka ei olekaan niin iso kuin mies kuvitteli.

Tällä taktiikalla olen saanut useammankin miehen ihastumaan minuun ja suorastaan palvomaan minua. Sen sijaan ne, joille olen halunnut vähän kaunistella ulkonäköäni puheissani, ovat pettyneet livenä minuun.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä toinen: tissiä ja persettä tarjolle niin netissä kuin livenä. Ja muistakaa niellä.

Vierailija
2/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Tässä erään naisen (eli minun) vinkkini (sic) nettideittailuun!

Älä deittaile urpoja. Normaalien ihmisten mielestä tiettyjen kehonosien rasvan määrä ei ole mitenkään kiinnostava tai olennainen puheenaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kuin mies naisen puvussa. Niin surkea aloitus, että pierettää.

Vierailija
4/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä deittaile urpoja. Normaalien ihmisten mielestä tiettyjen kehonosien rasvan määrä ei ole mitenkään kiinnostava tai olennainen puheenaihe.

Et tiedäkään sitten sitä, että naiset itse nostavat asian esille, "et sä kuitenkaan haluu mua enää kun tavataan, oon nii hirvee läski..". Ihan oikeasti, monesti kuultu ja nähty, nämä etsivät sitä itsetunnon kohottajaa joka on kokoajan kehumassa heitä. Suhteessakin valittavat omista läskeistään puristelemalla makkaroita ja esittelemällä sitä; "kato nyt, hyi", jonka jälkeen kuuluu kehua, tai mykkäkoulu alkaa.

Vierailija
5/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedäkään sitten sitä, että naiset itse nostavat asian esille, "et sä kuitenkaan haluu mua enää kun tavataan, oon nii hirvee läski..". Ihan oikeasti, monesti kuultu ja nähty, nämä etsivät sitä itsetunnon kohottajaa joka on kokoajan kehumassa heitä. Suhteessakin valittavat omista läskeistään puristelemalla makkaroita ja esittelemällä sitä; "kato nyt, hyi", jonka jälkeen kuuluu kehua, tai mykkäkoulu alkaa.

Sor, sor, mykkäkoulu alkaa...

Vierailija
6/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kuin mies naisen puvussa. Niin surkea aloitus, että pierettää.

Höh, enkä ole. Haluan vilpittömästi muille hyvää.

T. Ap

Vierailija
7/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nyt on muutama vuosi kun itse deittaillut mutta ei silloin tullut puhuttua ainakaan niiden kanssa joiden kanssa tapasin (eli ne jotka muistan edes) mitään tuollaisia ulkonäköjuttuja.

Jos se on nyt äkkiä muuttunut keskustelunaiheeksi nettideiteillä niin sitten vinkki voi olla hyvä.

Vierailija
8/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hoidan puolestasi jopa sen pokaustekniikan jonka nimeä en muista. Haukun itseni lyttyyn ja murskaan itsetuntoni sinun puolestasi, kun sinä et viitsi kaljottelun ja provoilun lomassa sitäkään tehdä.

Vierailija
9/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

¨Normaalien ihmisten mielestä tiettyjen kehonosien rasvan määrä ei ole mitenkään kiinnostava tai olennainen puheenaihe.

Miksi täällä sitten käsketään miehiä laihduttamaan, kun eivät kelpaa naisille ylipainoisina? Ei kuulemma kiihota seksuaalisesti ja suhteesta tulisi kuitenkin kaverisuhde.

Vierailija
10/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena myöskin sellainen vinkki kanssasisarille, että älkää arvostelko itse ulkonäköänne millään tavalla, vaan antakaa miesten muodostaa ihan itse omat mielipiteensä. Tuskin heidän mielikuvansa teistä paranee sillä, että luettelette mielestänne huonoja puolianne, joihin mies ei välttämättä edes kiinnittänyt mitään huomiota, mutta jotka te niistä marmattaessanne nostatte valokeilaan. Vikojen ruotiminen ei lupaa hyvää, sillä se kuulostaa helposti siltä, että valittajan luonne on muutenkin puutteisiin takertuvaa sorttia ja samanlainen arvostelu odottaa kumppaniannekin viimeistään siinä vaiheessa kun liiton kuherrusvaihe on ohitettu.

Puhukaa mieluummin hyvistä ominaisuuksista tai jostain muusta kiinnostavasta. Markkinoinnin perusidea on nimenomaan kiinnittää huomiota positiivisiin puoliin ja markkinointiahan se itsensä mainostaminen potentiaalisille puhtaimmillaan on.

Vierailija
11/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi katokka ny näitä miun läskejä, hyllyviä makkaroita, ihrakasaa ja ihastukaa!! :DD

Vierailija
12/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina kirjoitan, että mulla on sitten pieni muna.

Yllättyvät positiivisesti, kun odottavat prinssinakkia mutta löytyykin kunnon jötkäle.

Vierailija
13/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Se, että jollekin iso tynnyrivatsa on turn off, ei tarkoita, että hän välttämättä vaatii mallinmittoja. Ja sitten toisaalta itsensä mollaaminen kuulostaa huonolta itsetunnolta, ja se taas voi karkottaa osan ihmisistä.

Vierailija
14/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena myöskin sellainen vinkki kanssasisarille, että älkää arvostelko itse ulkonäköänne millään tavalla, vaan antakaa miesten muodostaa ihan itse omat mielipiteensä. Tuskin heidän mielikuvansa teistä paranee sillä, että luettelette mielestänne huonoja puolianne, joihin mies ei välttämättä edes kiinnittänyt mitään huomiota, mutta jotka te niistä marmattaessanne nostatte valokeilaan. Vikojen ruotiminen ei lupaa hyvää, sillä se kuulostaa helposti siltä, että valittajan luonne on muutenkin puutteisiin takertuvaa sorttia ja samanlainen arvostelu odottaa kumppaniannekin viimeistään siinä vaiheessa kun liiton kuherrusvaihe on ohitettu.

Puhukaa mieluummin hyvistä ominaisuuksista tai jostain muusta kiinnostavasta. Markkinoinnin perusidea on nimenomaan kiinnittää huomiota positiivisiin puoliin ja markkinointiahan se itsensä mainostaminen potentiaalisille puhtaimmillaan on.

Näin juuri. Ja huono itsetunto on monen mielestä luotaantyöntävä piirre, eikä lupaa hyvää edes suhteen tai seksielämän kannalta. Joten senkään vuoksi en esittäisi mitään itseinhoa tai maalailisi liioiteltua kuvaa suuresta vatsasta. Voi olla, että mies ei yllätykään iloisesti, vaan tulkitsee, että naisella on vääristynyt kehonkuva. Kyllä se, että tykkää itsestään ja puhuu itsestään positiivisesti, on todellakin paljon parempi taktiikka! Ja antaa ihmisestä positiivisemman, rennomman ja mukavamman vaikutelman.

Vierailija
15/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanoisin, että tuollaisista kannattaa pysyä kaukana. En itse jaksa ainakaan tuollaista jatkuvaa itsensä mollaamista ja kehujen kärkkymistä. Ja nimenomaan pitää sitten aina vakuutella, että juuri ne kehon ongelmakohdat joko eivät ole ongelma ollenkaan tai ovat oikeastaan juuri ihania sellaisena.

Vierailija
16/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada useampi mies ihastumaan. Eikö riitä, että yksi ihastuu.

Vierailija
17/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä... Itsellä ainakin on ollut kuva/kuvia itsestäni kun olen nettideittaillut. Siitähän ne miehet jo näkee miltä näytän. En ole kokenut tarvetta sen lisäksi kehua tai haukkua ulkonäköäni.

Vierailija
18/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ei ihme, etten ole saanut mitään oikeaa suhdetta Tinderissä, kun ei tulisi ylipäätään mieleenkään kirjoitella ulkonäöstä. Jos kummallakin on kurantit kuvat näkyvillä, niin sieltähän sen saa selville, miltä toinen näyttää.

Vierailija
19/19 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää saada useampi mies ihastumaan. Eikö riitä, että yksi ihastuu.

Niin ja toisaalta miksi pitäisi saada useampi sellainen mies ihastumaan, jonka ihastumiseen riittää, että nainen onkin hoikempi mitä oli luultu... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi