Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jollain ihmisillä on aina rasvaisen näköiset hiukset?

Vierailija
04.04.2021 |

Päätä pitkin vedettynä jakauksen molemmin puolin, niin jotenkin vielä korostuu. Voiko olla joku sairaus?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyttävät jotain hiusöljyä tai geeliä pitääkseen hiukset paikoillaan.

Vierailija
2/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla se sairaus on, päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on rasvaiset. Minulla oli teini-iässä tuo ongelma. Joka päivä piti pestä hiukset, koska ne rasvoittui nopeasti. Nykyään laitan kuivashampoota joka toinen päivä. Saatan myös pesun jälkeen laittaa kuivashampoota tuuheuttamaan.

Vierailija
4/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko rasvaisen näköisiä ilman että on oikeasti rasvaiset?

Joillakin on hyvin sileä ja kiiltävä hiuslaatu ja samalla ohuet hiukset, sellaiset varmaan voivat näyttää jopa "rasvaisilta"?

Vierailija
5/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nopeasti rasvoittuvat hiukset ja ne pesee illalla, ovat ne jo seuraavana päivänä likaiset. Rasvoittuvat hiukset kannattaa pestä aamulla, niin pysyvät iltaan asti puhtaina.

Vierailija
6/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suhkussa, laitan hiukset nutturalle ja lähden ulos. Hiukset on märät, ei rasvaiset.

Vierailija
7/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi sekin kuin 80-luvun lakalla tärkätty etuheitto naisilla. vai oliko sekin jokin sairaus?

Vierailija
8/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina rasvaiset hiukset ja iho. Joo pesen hiukset joka päivä ja käyn suihkussa 1-2 kertaa päivässä. Akne myös.

Vierailija
9/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet hiukset + yöhikoilu on pahin yhdistelmä. Hiukset näyttävät oikeasti puhtailta vain jos on samana päivänä pesty. Pesun jälkeen kun nukkuu kaksi yötä näyttää siltä että olisi ollut hiukset viikon pesemättä.

Vierailija
10/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun ne hiukset on rasvaiset. Nykyään on meneillään joku "pidennän pesuvälejä"-sekoilu, jolloin hiukset pestään kerran viikossa. Päänahka pestään päivittäin, ihan niinkuin muutkin kehon osat.

Vierailija
11/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovoiteista rasvottuvat myös, jos on keskipääjakaus.

Vierailija
12/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla tunnetulla bloggaajalla on lähes aina likainen hius. Koskaan eivät kerro mitään hiustenhoitoon liittyvää.

Vierailija
13/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Voi tuokin olla, mutta ihan tietoa hakeaksesi kysyin, kun muuten siisti, koulutettu, järjestelmällinen ihminen näyttäytyy jatkuvasti rasvaisissa hiuksissa. Enkä kehtaa kysyä itseltään.

Vierailija
14/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi työkaveri, mutta sillä on kova vaihdevuosihikoilu. Töihin tullessaan ne on ok, mutta muutamassa tunnissa rasvaisen näköiset.

Itse pesen joka aamu, koska jos pesen illalla niin aamulla jo sen näköiset ettei ole viikkoon pesty.

Vierailija
15/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä pesuvälin pidentäjiä, joille on joku itseisarvo, ettei hiuksia pestä. Moni kuvittelee, että hiukset tottuvat, kun ei pestä ja pysyvät puhtaina itsestään. Todellisuudessahan he itse tottuvat paskaiseen, haisevaan päähän. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
16/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä pesuvälin pidentäjiä, joille on joku itseisarvo, ettei hiuksia pestä. Moni kuvittelee, että hiukset tottuvat, kun ei pestä ja pysyvät puhtaina itsestään. Todellisuudessahan he itse tottuvat paskaiseen, haisevaan päähän. Ei voi kuin ihmetellä.

Ei ole hiuksille hyväksi pestä liian usein. Öljyt hoitaa hiusta.

Vierailija
17/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvoittuvat hiukset, myös rasvaisuuteen taipuvainen iho muutenkin. Ehkä vähän laantunut/tasoittunut raskauksien ym myötä. Pitäisi pestä joka aamu jos haluaa että töissä on puhtaat hiukset. Auttaa kun käyttää pesun jälkeen muotoilutuotteita ja föönaa, tällöin hius on vähän irti päänahasta ja vähän hillitsee rasvoittumista. Hyvä kuivashampoo pelastaa myös ja se että hius ei ole ihan käsittelemätön, eli on raitoja.

Jos en laita tukkaan mitään, annan kuivua vaan pesun jälkeen niin ei kyllä montaa tuntia puhtaan näköisenä ja tuntuisena pysy. Riittää kun menee ulos ja tuuli vähän käy niin rasvainen liimaletti liehuu.

Vierailija
18/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pese niitä.

Vierailija
19/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Voi tuokin olla, mutta ihan tietoa hakeaksesi kysyin, kun muuten siisti, koulutettu, järjestelmällinen ihminen näyttäytyy jatkuvasti rasvaisissa hiuksissa. Enkä kehtaa kysyä itseltään.

Itselleni käy väärien muotoilutuotteiden kanssa niin että jos olen aamulla pessyt, on hiukset klo 17 rasvaisen näköiset. Onko sinulla tähän joku ratkaisu?

Miksi se mitä muut tekevät hiuksilleen kiinnostaa?

Vierailija
20/24 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tällainen on se Rikospaikka-ohjelman laiha, mustatukkainen toimittaja. Varmaan kymmeniä vuosia kohta ollut telkkarissa ja tukka on aina ollut rasvainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän