ONKO VIELÄ HAAVEILIJOITA TAUSTALLA?
Kommentit (6)
Itse ilmoittauduin muutama kuukausi sitten haaveilijoihin ja lähin melkein saman tien pois kun vauvasuunnitelmat siirtyi marraskuisen etelän matkan takia.. Nyt ois sitten taas vauvakuumetta ilmassa kun laskeskelin et olisin jollain neljännellä kuulla raskaana sitten meijän matkan aikana jos nyt ihan heti tärppäis.. (toiveajattelua) :D ajattelin et ei se raskaus siinä matkalla niin kauheesti haittais etteikö ny voitas vähän yrittää sitä vaavia alulle saada.. :) eli oltais nyt sitten tjot- periaatteella liikenteessä.
Olis kyllä kiva taas alkaa tännekin vähän kirjoittelemaan omia tuntemuksia.. onkos haaveilijoita vielä muitakin jäljellä?
Snowflake: toi on kyllä niin totta et vauvakuume nousee heti kun pikkusia vauvoja saa katella.. Mäkin oon asiakaspalvelutyössä ni kokoajan liikkeeseen tulee vauvamahoja ja ihan pikkusia vaaveja rintarepuissa ja mä siellä vierellä oon heti huokailemassa. :)
Meilllä onkin sama tilanne että siirreltiin vauvahumua matkan takia(tammikuussa lähtö)mutta eihän se vaarallista olis jos masuasukki olis jo sillon menossa masussa mukana=)palailen huomenissa ja jos ei muuta niin kirjotellaan me !!poika on väsyksissä ja haluaa jugua=)
Mihis päin te olettekaan menossa matkalle? Muistelisin et olisit puhunu jotain Sri Lankasta..? vai puhunko ihan läpiä päähäni? :) Eihän se tietty olis mitenkään huono vaikka sit oliskin matkalla vauva jo masussa.. voihan sitä vielä lentääkin raskaana johonkin raskausviikolle 36 asti muistaakseni.
Me ollaan menossa marraskuun alussa Dubaihin kahdeksi viikoksi.. puhuin varmaan sillon aikasemmin jotain egyptistä mut ollaanki nyt sit peruttu se matka ja vaihdettu tähän ku siellä egyptissä oli se pommijuttu.
Nyt mulla on menossa varmaan joku kp 30 tai jotain vastaavaa (en oo oikeestaan jaksanu laskee) ku on tosiaan tämmönen hirveen epäsäännöllinen kierto ja välillä jää menkat kokonaan poiskin.. tosi turhauttavaa.. :/ tein tosin tässä pari päivää sitte ovistestin ja plussaa näytti kokonaiset neljä päivää ja tänään oli taas pakko testata ja oli sit jo selkeesti haalentunu se viiva.. ehdeinki jo huolestuu et miks kokoajan on vaan plussaa vaikka normaaliahan se silti kai on. :)
Mutta juu, kirjoitellaan me Snowflake täällä sitten vaan jossei muita näy. onhan se kiva näinkin. tuleppa sitten taas kertoilemaan omia kuulumisia ja vauvakuumeilemaan tänne mun kanssa. :)
Tilanne sri langassakaan ei ole kehuttava eikä viitsitä riskeerata kun on tuo pikku poika=)lähdetään luultavasti sitten teneriffalle ja vuokrataan huvila 1viikoksi!!!ihanaa!!
palailen taas kun poitsu tekee tuhmmia=)
mä sain sen vähäksi aikaa rauhottumaan titi nallen ääreen=)
Mulla toi kierto on kans päin pyllyä...välillä saatan vuotaa 3 viikkoa putkeen ja välillä en...
naapurikin sai vaavin ja ukon kaverin nainen sai vaavin!!Apua!kuume nousee 100%
Syksy tulee ja kuume...vauvakuume ei ole poistunut mielestäni=)olen syöny minipilsuja hyvin haikeamielisesti ja ajatellut vain vaavia!Ystävä sai juuri ihanan pikku poitsun!!!ja kuume nous 100!!!=)Meijän tiitiäinen on jo 2,4 vuotta=(aika menee niin nopiaa!