Kehtaako tänään imuroida?
Kommentit (18)
Jos se sopii sulle, niin mikä ettei. Mutta älä kuitenkaan vie mattoja ulos ja ala tsempata niitä.
Miksi ei saisi? Onko tämä joku edellisen sukupolven uskontojuttu?
Totta kai voi imuroida, miksi ei saisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos se sopii sulle, niin mikä ettei. Mutta älä kuitenkaan vie mattoja ulo
s ja ala tsempata niitä.
Imuroin vain!
AP.
Jos AP viittaa pääsiäiseen, niin jos sinun uskontosi sen kieltää, niin sitten seuraa uskontoasi, jos haluat. Jos taasen et ole uskovainen, niin muiden ihmisten uskomukset eivät rajoita sinun taloustöitäsi. Suomessa on uskonnonvapaus.
No minäpä vastaan sinulle epätietoinen että kyllä voit imuroda 😂
Mä imuroin ja siivoan muutenkin aina sunnuntaisin - oli sitten mikä pyhä vaan. No okei, joulu on kyllä ainoa poikkeus tähän. Mutta en mä nyt raivostuisi vaikka jouluna joku imuroisi, kunhan ei tee sitä hiljaisuuden aikana (eli 22-7 aikana, kuten ei yleensäkään).
Ite imuroin kerran viikossa ja aina sunnuntaina. Saan suurta nautintoa siitä, ku joku kristitty ei pysty sietämään sitä, ku joku ei elä hänen näkemyksien mukaa vaikka kuinka yrittää tunkee uskontoa kurkusta alas. :D
Omakotitalossa voit ilman muuta imuroida sydämesi kyllyydestä. Minä tulin siihen tulokseen, etten viitsi tänään imuroida enkä laittaa pyykkikonettakaan päälle. Ehkä huomenna alkuillasta.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalossa voit ilman muuta imuroida sydämesi kyllyydestä. Minä tulin siihen tulokseen, etten viitsi tänään imuroida enkä laittaa pyykkikonettakaan päälle. Ehkä huomenna alkuillasta.
Siis kun asun kerrostalossa.
Imuroi mun kivekset tyhjäksi. Aah! ;)
M40
Pyhäpäivänä imurointi ehdottomasti kielletty.
Tarkistin Raamatusta 10 käskyä, enkä löytänyt käskyä joka kieltäisi imuroimasta pyhänä.
Miksei?🤔