Fingerpori jäi taas tajuamatta
Voisiko joku selittää tämän Fingerporin?
Kommentit (17)
Jaha, tässäpä eivät linkit mene sinnepäinkään. Tottahan minä viemärinaukaisijan tajuan. Tajuamatta jäi Iltalehden julkaisu 1.4., jossa poliisilta jäi jotain oven väliin. Mitä?
Ap
Viemäri-naukaisija eli kissa pistetty aukaisemaan
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tässäpä eivät linkit mene sinnepäinkään. Tottahan minä viemärinaukaisijan tajuan. Tajuamatta jäi Iltalehden julkaisu 1.4., jossa poliisilta jäi jotain oven väliin. Mitä?
Ap
Käsi jäi oven väliin.
Käsi jäiovan väliin jaon pipi, niin haluaa että siihen puhalletaan
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käsi.
Vitsi toki siinä että vaikutti ensin siltä että Poliisi pyytäisi puhaltamaan alkometriin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sua ei vissiin oo koskaan ratsiassa puhallutettu.
*Puhaltakaa tähän sanoo poliisi kun haluaa kuljettajan hönkivän alkometriin.
*Sarjakuvassa lukija odottaa alkometrin ilmestyvän seuraavassa ruudussa mutta poliisi pyytääkin puhaltamaan pipin poies.
Selittäkääpäs mulle mikä tässä hauskaa? https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000007873866.html
Vierailija kirjoitti:
Käsi jäiovan väliin jaon pipi, niin haluaa että siihen puhalletaan
Ahaa... Kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sua ei vissiin oo koskaan ratsiassa puhallutettu.
*Puhaltakaa tähän sanoo poliisi kun haluaa kuljettajan hönkivän alkometriin.
*Sarjakuvassa lukija odottaa alkometrin ilmestyvän seuraavassa ruudussa mutta poliisi pyytääkin puhaltamaan pipin poies.
On puhallutettu peräti kahdesti 37 ajovuoden aikana.
Ihmettelin sitä, että poliisi on omituisena mustana möhkäleenä ikkunan takana, eikä alkometriä näy missään. Seuraavassa kuvassa oli sitten vain nakkisormia. Ei riittänyt mielikuvitus.
Ap
Näiden Fingerporien taso on kyllä romahtanut nyt kun niitä on päivittäin Hesarissa. Helmiä joukossa vain yksi sadasta. Väkisin väännettyjä juttuja, hävettää lukeakin. Mieluummin näkisin yhden hyvän viikossa kuin roskaa joka päivä, kuten nyt.
Vaihtoehtoväelle kuten koronankieltäjille foliohattuja.
Minulle tuossa linkissä tuli "Vaihtoehtoinen korkeakoulu"- strippi.
Valmistujaisseremoniassa jaetaan foliohattuja.
Irvaillaan pseudotieteilijöiden pyrkimystä saada virallista jalansijaa.
Vierailija kirjoitti:
Näiden Fingerporien taso on kyllä romahtanut nyt kun niitä on päivittäin Hesarissa. Helmiä joukossa vain yksi sadasta. Väkisin väännettyjä juttuja, hävettää lukeakin. Mieluummin näkisin yhden hyvän viikossa kuin roskaa joka päivä, kuten nyt.
Näin on päässyt käymään Jarlalle.
Myöskin alatyyliset, kuten Asko Vileniuksen edesottamukset voisi suunnata rajatummalle yleisölle, eivät ole oikein sanomalehteen sopivia.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on päässyt käymään Jarlalle.
Myöskin alatyyliset, kuten Asko Vileniuksen edesottamukset voisi suunnata rajatummalle yleisölle, eivät ole oikein sanomalehteen sopivia.
Sama koskee "minä teille senjasen näytän" -juttuja, joita tulee tilanteista, joista melkein voisi keksiä jotakin nokkelaa, muttei keksitäkään.
Viemäri-naukaisija