Tunteeko miehet varmasti, milloin siemensyöksy alkaa?
Käytimme keskeytettyä yhdyntää miehen pyynnöstä, eikä minulla ole pillereitä tällä hetkellä. Minulle jäi itselle sellainen olo, että miehellä ehti tulla vähän sisään. Itse väittää, että ei tullut.
Kaduttaa, kun menin eilen antamaan ekoilla treffeillä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se tulee kuin juna tunnelista, kiimainen nainen orgasmin tärinässä, kyllä spermat lähtee, kondomi revennyt, en luota.
Kondomi on kyllä kohtuullisen luotettava oikein käytettynä. Minä en kyllä antaisi tulla sisään ilman ehkäisyä.
Kyllä sieltä voi tulla lastia jo ennen laukeamista. Viimeksi kun panin vakkarin kanssa, sai vielä pidäteltyä orkun, mutta vähän tavaraa kyllä tuli ja tunsin itsekin kun vähän sykki sisällä. Jatkettiin kuitenkin siinä vielä ja hetken päästä sitten laukesi kunnolla. Ja minulla on kyllä ehkäisy käytössä, niin ei enää kumia käytellä.
Vaimoni on tullut kerran raskaaksi ihan pelkästä touhutipoista. Koskaan en lauennut sisään mutta joskus tyhmänä kiihkoiltiin liian kauan ilman kortsun päälle laittamista.
Keskeytetty yhdyntä toimii vain niillä jotka eivät ole yhtä hedelmällisiä kuin minä.
Kun olin 15-16v ruotsinlaivalla, niin 18-20v nainen raahasi mut panemaan hyttiinsä. Ei ollu kortsuja joten nainen pyysi etten laukea sisään. Panin (muistaakseni) vain takaapäin ja laukesin ainakin kolme kertaa naisen selän päälle. Pakko sanoa että on ikävä aikoja jolloin pystyi panemaan kolme laukeamista putkeen ilman mitään taukoa :)
Paksu mikä minulla on, suosittelen My.Size, ei räjähdä
Monesti sovittu, että vedän pois kun rupee tuleen mutta yleensä suunnitelma muuttuu lennosta naisen toimesta.
"Laske sisään, haluan sun spermat"
"Anna tulla sisään"
"Nyt tulee, vedän pois" "Laske sisään, saat luvan"
Mikä taika siinä spermassa on?
Vierailija kirjoitti:
Monesti sovittu, että vedän pois kun rupee tuleen mutta yleensä suunnitelma muuttuu lennosta naisen toimesta.
"Laske sisään, haluan sun spermat"
"Anna tulla sisään"
"Nyt tulee, vedän pois" "Laske sisään, saat luvan"
Mikä taika siinä spermassa on?
Varmaan se hetki itsessään on kiihottava, monesti tuntuu että vaimo saa samalla kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairas aloitus. Ei kukaan luota henkeään, terveyttään ja ehkäisyä sen varaan mitä k*imainen mies sanoo.
hahaha....aivan täydellinen kommentti!!!!
Kun mies kiimoissaan puskee niin siinä kyllä jää ne 'oota....älä tuu sisään' jutut kakkoseksi. Aivan sata varma. Orgasmin hetkellä miehet menttävät kaiken kontrollin ja homma on siinä. Kokemuksen tissiäänellä tämän sanon.
Ei pidä paikkaansa. Aina olen tullut ulos ennen laukeamista, jos sitä on vastapuoli pyytänyt. Toki idiootit miehet on asia erikseen, mutta sellaisen tunnistaa jo ennen hommiin ryhtymistä jos vaan itse on täyspäinen.
no tuntee. Sille ei vaan voi mitään. Vie mukanaan ja ei voi estellä. Ihanaa jos vielä nainen siinä alla voihkii tahdisssa :)
Ei se aina ole noin yksinkertaista että tulee raskaaksi, ja että keskeytetty yhdyntä olis turvallista.
Oltiin miehen kans yritetty saada mut raskaaksi jo vuoden päivät.
Faijan asunto autolla liikkeellä sukulaisilla, ja oli tukahduttavan kuuma. Tuskastuin siihen yrittämiseen, ja aina oli hiki.
Sanoinkin miehelleni että eka liftari saa panna mut.
Siitä tuli meille, tai mulle leikki mihin mieheni tuli mukaan.
No eipä niitä liftareita ollut, pysähdyttiin Kalajoelle yöksi.
Lähettiin vielä katsoon merenrantaa,ja oltii pahimmilleen rannassa kun mua alkoi pissattaan.
Siin oli jokin koppi, sanoin miehelle että pakko pissata kun tulee jo housuihin joka askeleella.
Käskin mieheni pitämään vahtia että mua ei yllätetä pissalla.
Housut alas ja ah autuus kun pääsi pissaamaan.
Havahduin siihen että emme ole yksin. Nuori mies katseli mielenkiintoisena pissaamista.
Ujohan siin iski ja pissa tyrehtyi.
Meinasin hypätä siin ylös ja vetää housut jalkaan.
Mutta ajatukset sanoi että paha on jo tapahtunut, antaa nuoren miehen katsella. Levitin niin että varmasti näki. Siinä ei puhuttu mitään, ja miehenikin tuli siihen ja ihmetteli kun olin pillu paljaana nuoren miehen edessä.
Poika meinas lähteä karkuun mutta sanoin että älä mene.
En laittanut pillua piiloon ja poika sai puheen takas ja kysyi paljonko?
Kysyin mitä?
Annatko millä pillua.
Kaks kymppiä sanoin leikilläni ja hymyilin.
Mieheni yritti sanoa jotain mutta sanoin hiljaa.
Poika sanoi että ei ole kun kymppi ja alkoi kaivaa kolikoita taskusta.
Tuo kaks euroo riittää sanoin.
Poika ojensi kolikkoa mulle, sanoin että anna miehelleni.
Lähdettiin as autolle ja sisällä pussasin poikaa.
Kaikki oli niin että piti sanoa että tee sitä tee tätä. Nuoli käskystä ja nousi päälle ja melkein heti ruikkahti.
Vaikka oli paljon ja takuulla sellaista spermaa että pitäis siittää, mutta ei eikä seuraavatkaan siemenet saaneet masua pyöristymään.
Että ei sperma aina johda että nainen on paksuna.
Se tulee kuin juna tunnelista, kiimainen nainen orgasmin tärinässä, kyllä spermat lähtee, kondomi revennyt, en luota.