Kuvittele itsesi paikkaan missä haluaisit olla nyt, mikä se on?
Millaista siellä on, kenen kanssa olet ja mitä teet?
Aloitan, olen ulkouima-altaalla jossain lämpimässä maassa ja joku sivelee aurinkorasvaa selkääni ja takareisiini, mutta en tiedä kuka!
Kommentit (15)
Olen erämaassa yksin suksineni, ei lapsia, miestä, koiraa, ei ristinsielua. Ihanaa!!!!!!
Montilivi illalla. Valonheittimet on houkutellut hyönteisiä. Istun yksin nurmikolla ja hyräilen Gironan hymniä. :]
Wolfsschanze, 1942. Kenraalit seuraavat käsieni liikkeitä kartalla. En lähetäkään kuudetta armeijaani stalingradiin vaan keskityn leningradin tuhoamiseen ja moskovan lopulliseen piirittämiseen.
Vaikka Tahitilla palmun alla, vieressä japanilainen 25v vaimo. Löhötuolin viereisellä pöydällä on mojito kannu. Olemme nauttineet LSD:tä puolisen tuntia sitten ja vaikutus alkaa hiljalleen tuntua
Kreikan jollain saarella, mieheni kanssa.
Yhden miehen kainalossa. Paikalla ei niin väliä, kunhan oltais kahdestaan.
Baarissa. Olen luonnollisesti laihtunut korona-aikana(not) ja baarifarkkuni istuvat täydellisesti. Povikin on salaperäisesti kiinteytynyt muiden paikkojen kanssa ja olen oman elämäni täydellinen nainen. Heilauttelen puolihuolimattomasti hiuksiani ja meikkikin on kerrankin onnistunut. Upeita miehiä pörrää ympärillä..
Eli en siis loju yksin sohvalla lauantai-iltana punkkupöhnässä tvkanavia selaamassa sipsin murusia suupielestä pyyhkien kuten olen nyt reilun vuoden tehnyt...
Mieheni kanssa hiekkarannalla kävelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kanssa hiekkarannalla kävelemässä.
Johan se lumi on kohta sulanut eli pian pääsette kävelylle.
rantapusikossa hörppyä ottamassa
😁
Kohta olen siellä missä haluan olla. Mies odottaa mökillä sauna lämpimänä.
Alasti sängyssä mieheni (ei ole miestä) kainalossa.
Sannna marinin reisien välissä kiitos <3
Helppoa kuvitella, just tässä missä olenkin. Hetken päästä sitten jossain muualla.
No voisin vaikka olla siellä aurinkorasvapurkin kanssa... vink vink