Trulli, minne lennät illalla? (Trullit FAQ)
Karkoitutko Pääsiäiskokolla, miksi leikkaat lampaista jouhia?
Kannattaako kutsua lähistöllä lentelevä trulli Pääsiäisjuhliin, onko maineenne asianmukainen? Omistan kyllä harjan mutta se on uppiniskainen eikä lennä, siksikö jouhet?
Onko lemmenjuomat totta ja miten ottaa yhteyttä paikalliseen Trulliin?
Kissani kyselee tuossa haittaako luutalentelyhommia pieni valkea läiskä kaulassa (ei se edes näy, om huom!)
Ps Mikä on paras pannukahvi?
Kommentit (10)
Kissan täytyy olla palveluksessa pikimusta, kevyt kosmetiikka sallitaan jos kallistelukyvyt pysyvät. Jouhien merkitys on useimmille epäselvä, kerrataan siis, ne ovat eräänlainen taikajuomien yleisliemikuutio, ilmankin pärjää mutta elämäähelpottava lisä, itse tilaan ostostvstä uusiseelantilaisia niskaa hieroivia jouhityynyjä, tuo kai noidilla yleisintä, myös taljalla pärjää neljännesvuoden.
Tänään mennään varmaan vesuviukselle, siellä on sitten kokouksia ja esityksiä, yöohjelma on vapaata ja kevyempää, Paholainen pitää puheen keskiyöllä, sen jälkeen on kuutamon ohilento ja kissaparaati.
Noidaksi haluaville sanoisin että kukaan ei ole noita syntyessään, tee vaan koko ajan taikoja niin kyllä se alkaa siitä pikkuhiljaa sujua
Olen vasta oppipoika, korvat jo hiirenkorvilla. Varmaan jotain kokkoa katsomaan ja illalla hapattamalla lehmiä Pohjanmaalle. Kissoille olen allerginen, luudan perässä on tasapainottajana hautakammioremontista jääneitä tiilenkappaleita, Milla kertoi kylllä taikoneensa allergiavapaita katteja mutta saapa nähdä, viimeksikin muutti lumiukkojen porkkananenät aivan muuksi, siitä tärinästä sitten lankesivat maahan pitkälleen
Kahvi- ja pullatauko on ohi, jatkuisiko tarina?
Tosiaan noitana ihmetyttää miksi ihmiset kyselee kissoista. Se hemmetin luudanvarsi on melko kiikkerä ja tuo kissojen tasapainottamiskyky on oleellisen tärkeä. Noita piireissä sanotaan että luuta tippuu aina oikeinpäin vaikka koko homma liittyy juuri kissoihin, vaikea väistellä neulanteräviä vuorenhuippuja matkalla kyöpelinvuprelle jos tasapainottajakissa ei ole parhaassa vedossa. Oma perämieskissa sanoo että jos noitina uskottaisiin laajemmin niin saataisiin leveä elanto kun hän voisi ajaa kilpamoottotipyörää tai F1
- venettä
en tänä pääsiäisenä sitten lennä taas minnekään kun talkkari pölli erehdyksessä luutani. Jouduin töihinkin menemään bussilla.
Bussi saastuttaa kun taas luuta on niin ekologinen!
Ongelmani on lähinnä, että minulla on korkeanpaikankammo mutta jos lennän matalalla, niin lennän puutapäin ja herätän myös liikaa huomioo.
Myös viranomaiset syynää kaikenmaailman tutkillaan kaikenmaailman rajaloukkauksia. kulkuvälineeni ei muka ole myöskään rekisteröity ja minulla ei muka ole lentolupakirjaa ja lemmikin kuljetus (siis kissan), ei myöskään täytä vaadittuja standardeja... pah.
Pölynimurilla ei pääse kuin 500m. kun loppuu akku.
Vierailija kirjoitti:
en tänä pääsiäisenä sitten lennä taas minnekään kun talkkari pölli erehdyksessä luutani. Jouduin töihinkin menemään bussilla.
Bussi saastuttaa kun taas luuta on niin ekologinen!Ongelmani on lähinnä, että minulla on korkeanpaikankammo mutta jos lennän matalalla, niin lennän puutapäin ja herätän myös liikaa huomioo.
Myös viranomaiset syynää kaikenmaailman tutkillaan kaikenmaailman rajaloukkauksia. kulkuvälineeni ei muka ole myöskään rekisteröity ja minulla ei muka ole lentolupakirjaa ja lemmikin kuljetus (siis kissan), ei myöskään täytä vaadittuja standardeja... pah.
Pölynimurilla ei pääse kuin 500m. kun loppuu akku.
Oletko harkinnut eläimellä lentämistä? Vai onko se mielestäsi liian vanhanaikaista? Varsinkin keskiajalla oli muotia lentää lampaalla tai vasikalla.
Korkeanpaikankammoon ehdottaisin lentämistä matalalla järven tms. rannan (tai pellonlaidan) tuntumassa, kuten joutsenet, tällöin rantapusikot tarjoavat näkösuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan noitana ihmetyttää miksi ihmiset kyselee kissoista. Se hemmetin luudanvarsi on melko kiikkerä ja tuo kissojen tasapainottamiskyky on oleellisen tärkeä. Noita piireissä sanotaan että luuta tippuu aina oikeinpäin vaikka koko homma liittyy juuri kissoihin, vaikea väistellä neulanteräviä vuorenhuippuja matkalla kyöpelinvuprelle jos tasapainottajakissa ei ole parhaassa vedossa. Oma perämieskissa sanoo että jos noitina uskottaisiin laajemmin niin saataisiin leveä elanto kun hän voisi ajaa kilpamoottotipyörää tai F1
- venettä
Jarno Trulli?
Lennän Kuubaan tanssimaan salsaa ja juomaan rommia.
No lentokielto on. Toki pienen reissun teen maski naamalla Pernosta Pansioon.