taiteilija-äippä vastaa kysymyksiinne
Kommentit (7)
Miehellä on parempi palkka ja on luovassa ammatissa myös, mutta semmoista työtä missä säännöllisemmät tulot. Olen itse kotihoidontuella tällä hetkellä ja taiteilen aina kun ehdin...jos ehdin.
ap
ajatuksena kehittää ja parannella työtä eteenpäin. Enpä itse ole koskaan ylipäänsä tajunnut mikä järki on apinoida jotakin toisen tekelettä ihan tarkoituksellisesti? Minusta se on sen jonkun jo keksitty idea ja taiteilijan tehtävä on mielestäni luoda uutta. Toki humoristisella ja kekseliäällä otteella voi käyttää osia toisen teoksissa kuten musiikkimaailmassa miksataan ja lainaillaan juttuja toisilta luovassa mielessä ja sitä myöten luodaan uutta. Siinä kai se tulkinnan idis. Mielestäni parempi jos versiosta saadaan mahdollisimman erilainen kuin originaali...ikäänkuin " evoluutioversio" ;) täysin originaalin mullistava. Tuommoisella leikittelyllä voidaan saada aikaan kateuttakin" tuo keksi teokseeni juuri ne puuttuvat mausteet mitkä unohdin!"
tämmöistä pohdintaa tulkinnoista mieleen tupsahti..
ap
Terve vaan! Kuinka tulette toimeen? Siitähän aina puhutaan että taitelijat ovat köyhiä ;) (enhän yleistä?).
Oletko taiteellisen näköinen?