Kumman nainen valitsee mielummin?
Jos naisen pitää valita kahden miehen väliltä, että toinen mies on ulkonäöllisesti kiinnostavampi ja toinen mies persoonalta kiinnostavampi deittiprofiilin perusteella mutta ruma, niin kumman nainen valitsee treffikumppaniksi mielummin jos ei saa enää koskaan elämässä toista mahdollisuutta tavata hylkäämänsä miestä?
Kommentit (15)
Deittiprofiili....
Valitsen kolmannen ihan reaalimaailmassa kohdatun
No tähän ketjuun olisi hyvä saada eri naisten mielipiteitä, tietysti olettaen että eivät puhu paskaa.
Riippuu ihan siitä naisesta.
Itse ajattelisin, että jos deittiprofiilissa ainoa mielenkiintoinen asia on kuva, en tuota miestä valitsisi. Toisaalta, jos deittiprofiililtaan mielenkiintoinen mies olisi omaan silmääni jotenkin ihan harvinaisen ruma ja epämiellyttävä, en häntäkään valitsisi. ("Tavisruma saa olla, en itsekään ole mikään missi.)
Riippuu, millä tavalla se toinen on persoonaltaan kiinnostavampi verrattuna siihen toiseen. Minkälainen persoona sitten on tällä ei-kiinnostava-persoonaisella? Pelkällä ulkonäöllä ei alkua pitemmälle pötkitä.
Ja riippuu miten ruma tämä toinen sitten on? Onko se rumuus jotain sellaista, mikä olisi itselleni ehdoton turn-off, niin etten voisi kuvitella mitään romanttista hänen kanssaan, esim kehonrakentaja. Tosin en kyllä usko, että kenenkään kehonrakentajan persoona olisi minusta mielenkiintoinen...
Eli kokonaisuus ratkaisee, ja se fiilis, mikä miehistä tulee.
Pitää olla sekä luonne että ulkonäkö kohdallaan. En tyydy joten pakit kummallekin.
Jos mies vaikuttaa kiinnostavalta, mutta kuva on ruma niin voin jutella miehen kanssa katsoen kiinnostaako jutun tasolla ja aika vaivattomasti saan miehestä varmistuskuvan, jonka perusteella voin tehdä ratkaisuni päättelenkö juttua vai kysynkö treffeille. Miehet kuitenkin aina itse pyytää jossain välissä uuden kuvan minusta niin saan siinä samalla kuvan miehestä. Tympeän tyypin kanssa en lähde ulos, ei kukaan vaikuta komealta jos luonne on paska tai järkyttävän tylsä.
Saat niin monta erilaista vastausta kun on naisiakin. Mitä teet sillä tiedolla että eri naiset painottaa eri asioita? Eikö sun pitäisi olla etsimässä sitä yhtä tiettyä naista jolle olet kiinnostava vaihtoehto? Sellainen löytyy kun kerrot avoimesti ja rehellisesti itsestäsi etkä yritä larpata miestä josta kaikki naiset on teoreettisesti kiinnostuneita. Kun sellaista miestä ei ole olemassakaan.
En sitä hyvännäköistä, joka ei olisi kiinnostava.
Miehen rumuus taas on katsojasta kiinni. Itse en voi sietää miestä, jolla on sellaiset turbohuulet, mutta joistakin ne on ihanat. Ulkonäöllisesti olen aina pitänyt enemmän sellaisista persoonallisen näköisistä tai hymy ihana tai silmät tai joku muu asia. Mies saattaisi pitää itseään rumana, mutta minä en. Pidän myös komeita miehiä aika itserakkaina ja se on pois sulkeva ominaisuus.
Riippuu siitä onko hän hakemassa lyhyt- vai pitkäaikaista seuraa.
Ulkonäöllisesti voi viehättää mutta kun avaa suunsa toivoisi että olisi hiljaa..
Deittiprofiilissa kun ei sitä kemiaa tunne, toisin kuin livenä.
Noo.. nuorempana olisin valinnut ulkonäön mukaan, mutta nyt kun on lapset tehty enkä itsekään mikään kaunotar enää ole niin sillä "rumalla" menisin ehdottomasti .
Moni joka sanoo olevansa hyvännäköinen, onkin ihan tavis. Eli mikä nyt on ruma. Suhteellista.
Se joka haisee paremmalta. Animal magnetism.
Kenestä naisesta on kyse? Millaiset ovat hänen arvonsa? Millaiset ovat hänen mieltymyksensä? Onko hänelle ulkonäkö tärkeä osa persoonallisuutta?
itse sanoisin ehdottomasti sen luonteen, mutta minä en varmaankaan ole se nainen, josta puhut.