Uusi miesystävä ei halua antaa suuseksiä
Olen tottunut, että miehet haluaa nuolla ja antaa orgasmeja silleen. Itse saan siis sarjaorgasmeja tuolla tavoin, kun pimppiin laitetaan 2 sormea ja nuollaan.
Next? Vai onko mahdollista, että oppis tykkäämään?
Kommentit (26)
Nykyaikana kumppanin valinta perustuu siihen, kenenkä pimppaa tai lerssiä on valmis imemään. Jos tässä on mennyt mönkään niin sitten käy näin. Onneksi on vielä vaihtoehto olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu pillun nesuja joutuu nielemään jonkun aikaa ennekuin orkku irtoaa naisilta ja jos siinä on vähän kään herpestä seassa tulee se sinuun
Sä varmaan myös suojelet omaa munaasi ja kieltäydyt suuseksistä myös vastaanottavana osapuolena?
Tässä taas sekoitetaan pakkaa ihan tahallaan. Munan imemisestä ei aiheudu kurkkusyöpää ja toisaalta koko keskusteluketju on ihan turha kun AP ei vastaa yhteenkään hänelle esitettyyn kysymykseen.
Tasapuolisuuden nimissä, jos nainen on ehoton tälle rönttösen nuolemiselle, ehdotan että munaa imetään niin että se kastetaan vähän väliä toosassa kuorruttaen värkin nesteillä. Näin molemmilla on hyvät mahdollisuudet saada kurkkusyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies aluksi karsasti suuseksin antamista, mutta kun vähän keskustelimme mistä kumpikin pitää ja millaisia "fantasioita" on mitä ei ole toteuttanut tai uskaltanut kertoa, niin löytyipä tapa joka sitten kävikin molemmille.
Minä kerroin että fantasiani olisi että käteni kiinnitettäisiin sänkyyn ja silmäni peitettäisiin, jonka jälkeen nännejäni ja klittaani nuoltaisiin orgasmiin saakka, jonka jälkeen mies saisi naida minun valmiiksi liukastunutta pimpsaani. Tämäpä kävikin miehelleni ja jälkikäteen tekee sitä muutenkin, mutta ei ilman että silmäni on peitettynä. Ei halua että katselen kun hän sen tekee. Sama kyllä pätee itseeni. En halua että mieheni näkee kun otan häneltä suihin, eli side silmille ennen suuseksiä.
Miksi tätä alapeukutetaan, joku voisi perustella. Meillä homma meni näin ja nyt ei ole ongelmaa. Jos ette puhu haluistanne, niin sitten teillä ei kohta ole seksiä enää ollenkaan! Vai onko täällä nyt taas alapeukuttamassa +50v mammat, joille kaiken uuden kokeileminen on täysin turn-off. Itse olen vielä nuori ja haluan kokeilla ja oppia uusia asioita myös "makuuhuoneen" puolella. Jos joku kokeilu ei tunnu kivalta niin siitä voi sanoa, jonka jälkeen sitä ei tarvitse enää tehdä. Itse en pitänyt anaali SEKSISTÄ ja ainoa miten sitä nykyään voidaan "harrastaa" on itse valitsemani vibraava anaalitappi.
Minusta syöpään vetoaminen on hyvä syy. En sitä mieheltä vaatisi enkä myöskään suhdetta sen takia jättäisi solmimatta.
Sä varmaan myös suojelet omaa munaasi ja kieltäydyt suuseksistä myös vastaanottavana osapuolena?