Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä syitä on elää jos on köyhä, ruma, tyhmä ja sosiaalisesti kyvytön?

Vierailija
02.04.2021 |

Miksei kaltaisiani voisi armahtaa pois päiviltä?

Kommentit (97)

21/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla rikas ja terve kuin köyhä ja sairas.

Vierailija
22/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy itsekkääksi ja elä itseäsi varten.

Köyhyys voi haitata, mutta rumuus, tyhmyys ja sosiaalinen kyvyttömyys ovat ongelmia vain jos haluat muista jotain. Unohda muut. Tee rumuudesta, tyhmyydestä ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä ongelma muille.

Hän sanoi sen mitä minä olin tulossa sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollisuutta alkaa jotain itseään kiinnostavaa harrastamaan. Olen huomannut että niillä joilla on harrastuksia niin ovat tyytyväisempiä elämäänsä. 

Vierailija
24/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voisivat olla huonomminkin. Esimerkiksi syylä nenänpäässä. Vai onko sulla??

25/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ei ole rikos Suomessa mutta sinun täytyy tehdä se itse, toisen tappaminen on toistaiseksi rikos mutta apua avustettuun itsemurhaan voit hakea maista joissa avustettu itsemurha on laiollista.

Suomessa ei ole lainsäädäntöä tai oikeuskäytäntöä itsemurhassa avustamisesta. Lääkäriliito pitää kantaa, että itsemurhassa avustamista voi johtaa kurinpitomenettelyyn. Toisaalta Lääkäriliitto katsoo myös, että itsemurhan avustamista ei ole tarpeen kriminalisoida sen johtaessa mahdollisiin ongelmallisiin tilanteisiin itsemurhan tehneen läheisten kannalta.  Itsemurhassa avustaminen on Norjassa kielletty mutta vähemmän tuomittavaa kuin eutanasia. Tanskassa ja Iso-Britanniassa toimenpide on kokonaan kielletty. Sveitsissä avustettu itsemurha on laillista jos siihen ei sisälly itsekkäitä motiiveja. Esimerkiksi Sveitsin sallivampi lainsäädäntö on johtanut siihen, että muista maista ihmiset matkustavat vuonna 1998 perustetun Dignitas-järjestön klinikalle Zürichiin tehdäkseen avustetun itsemurhan.

Vierailija
26/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on köyhä, ruma, tyhmä ja sosiaalisesti kyvytön?

Käy nuo ongelmat läpi yksi kerrallaan.

Liiku paljon luonnossa, laihduta jos tarpeen, laita ruokavalio kuntoon, hanki kunnon ryhti, lue paljon, opiskele itse, lue uutisia, liiku ihmisten seurassa...

Jostain pitää aina aloittaa ja kun saat yhden asian kuntoon, se johtaa helposti seuraavaan asiaan. Valittaminen ja itsesääli ei johda mihinkään.

27/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<<Valittaminen ja itsesääli ei johda mihinkään.>>

Aika usein se johtaa masennukseen ja itsemurhaan siksi itsesäälistä voi luopua jos ei juuri nyt halua kuolla, kuolema tulee ajallaan siihen voimme luottaa.

Vierailija
28/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität tehdä itsestäsi sen keskipisteen? Opettele nauttimaan asioista ympärilläsi.

Vierailija
29/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii nuo kohdat minuun. Olen kuitenkin ihan normaali ja elän tavallista elämää perheeni kanssa josta pidän. Että vaikka sillein voi elää.

Itsekin mietin aloitusta lukiessani, että aika moni noilla ominaisuuksilla varustettu elää oikeinkin onnellista elämää. Kai se on luonteesta ja myös asenteesta kiinni, mitä elämältä kaipaa.

Vierailija
30/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jeesusta, johdatusta.

Samaa mieltä. Jumala tietää joka ikisen jutun sinusta. Hän rakastaa ja odottaa, että käännyt Jeesuksen puoleen.

31/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität tehdä itsestäsi sen keskipisteen? Opettele nauttimaan asioista ympärilläsi.

Valittajalla on käsitys että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä ja sitten hän ihmettelee kuinka muut karttavat häntä. Ihminen joka kiinnittää huomionsa oman navan ulkopuolelle saa ystäviä voi aloittaa vaikka kysymällä "Mitä sinulle kuuluu" eikä aloita kertomaan omista vaivoistaan.

Vierailija
32/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkiea noita, mutta en ruma. 12 vuotta työtön. Välillä mietin oman elämän lopettamista, mutta lasten vuoksi nousen joka aamu

N35

Vierailija
33/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInull aoli samoja mietintöjä, mutta olen huomannut että elämä voi johtaa mihin vain! Aina on mahdollisuus parempaan tai pahempaan.

Tapoin itseni kahdesti ja minut elvytettiin, nyt 10 vuotta myöhemmin minulla on omakotitalo/vaimo/terveyttä ja pienipalkkainen riistotyökin on siunaantunut :D.

Olen tänään onnellisempi kuin koskaan, ja olen niin onnellinen ettei itsemurha onnistunut. Minulla on myös nyt muutama lemmikki joita rakastan suuresti ja myös nekin ovat hyvä syy elää.

Älkää tehkö itsemurhaa kännissä/lääkkeissä, jos et pysty siihen selvinpäin ei sinulla ole syytä sitä tehdäkkään. Voimia ja siunausta.

Älkää jääkö yksin, pyytäkää apua ! Vaatikaa apua!

Vierailija
34/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä tehdä elämällä

Mitä tehdä kuolemalla? Oikeasti te, jotka mietitte itsemurhaa. Mitä kuvittelette siellä kuoleman takana olevan? EI YHTÄÄN MITÄÄN! Ei ole yhden yhtä todisteellista tarinaa, että siltä joku olisi palannut kertomaan että ihanaa on. Noita haamujuttuja sun muita ei kannata noteerata. Minäkin pystyn keksimään vaikka 101 erillaista satua. Maalimassa on paikka missä on muistaaksen luvattu 2 miljoonaa yhden ainoasta yliluonnollisesta tapahtumasta ken sellaisen pystyisi esittämään valvotuissa olosuhteessa... Raha on vielä nostamatta. Eli kuolema on lopullinen ja mitään takeita mistään auvoisuudesta rajan takana ei ole. Edes piruuttani kokeilemani 2 huippumeediota ei osaunut kertaakaan edes lähelle oiken...

Eläkääpä siis vaikka miten huono elämä. Se ei voi koskaan olla niin huono, etteikö sitä elää kannattaisi jos lähtökohtana on vain köyhyys, rumuus tai joku maalinen turhuus. Ymmärrän kyllä kovat kivut ja sen tuekan. Silloin voisin itsekin miettiä lähtöä. Olen sellaisenkin vaiheen elämässäni kokenut. Mutta mielestäni kaikki muu on turhaa. Sitäpaiti suomessa ainakin kaikkein köyhimmillämenee suhkot hyvin. Saa sossurahaa ja ruokakasseja. Kauneudella ei tee mitään. Olen itse ainakin mielestäni sysiruma ja kerran niin on sanottukin mutta silti minulla on vaimo ja lapset. Ei ottanut kovillekaan "akan" saanti. Enkä minä ainakaan metsästänyt mitään missiä. Luonne se on joka ratkaisee! Kauneudella ei montaa puuroa keitetä - tapasi äitini joksu sanoa. Mielestäni hyvä viisaus. Jamuistakaa - raha ei tuo onnea! Se voi olla myös kirous. Jokainen on oman onnensa seppä. Tilanteet muuttuu, jos itse näin haluaa. Itsesäälissä voi kyllä rypeä mutta se ei koskaan palvele tarkoitustaan. Että ei kun hyvätpääsiäiset sinne teille kaikille. Kelit on ainakin aurinkoisia pääpiirteittäin. Sen puolesta ei iole syytä ainakaan masentua.

Vierailija
35/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on varmaan kiusattu noista ominaisuuksistasi! Yritä etsiä fiksumpaa seuraa ja yritä kehittää itseäsi. Sit kannattaa olla yksin jos ei löydy kun huonoa seuraa. Kannattaa hakea apua esim. https://mieli.fi/fi

Vierailija
36/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos köyhyys tekee sinut onnettomaksi, ala miettimään keinoja millä rikastua. Jos ulkonäkö vaivaa, sitäkin pystyy muuttamaan esim. kampaajalla, hammaslääkärillä, ihonhoidolla ja kuntoilulla. Sosiaalisia taitoja oppii vaikkapa esiintymiskurssilla.

Vierailija
37/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva! En usko että olet poikkeuksellisen ruma vaan ihan tavallinen...

Vierailija
38/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaa rumuus jos on muuten mukava.. olen seurustellut rumien kanssa.

Vierailija
39/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii nuo kohdat minuun. Olen kuitenkin ihan normaali ja elän tavallista elämää perheeni kanssa josta pidän. Että vaikka sillein voi elää.

Itsekin mietin aloitusta lukiessani, että aika moni noilla ominaisuuksilla varustettu elää oikeinkin onnellista elämää. Kai se on luonteesta ja myös asenteesta kiinni, mitä elämältä kaipaa.

Näinpä juuri. En ole kaunis enkä rikas. Akka on ja lapset. Rumaksi on jokusis kertoa sanottuin ihan päin naamaa. Silti ainakin 3 emännyysehdoskasta ehdin katsella ennen nykyistäni. Jos olen ruma, niin sittenolen mutta ei se naismarkkinoilla ainakaan tuntunut haittaavan kunhan ensin itse pääsi asiasta yli ja huomasi asian. Ei kenenkää toisen mielipiteet ole välttämättä niitä oikeita. Varsinkaan omat voi poiketa huomattavasti todellisuudesta... rahasta en piittaa. Tulen toimeen mutta rikkauksia ei ole enkä niitä kaipaa. Oman mummonmökin olen ostanut ja se kohta maksanut. Lapset lähtee maailmalle kohdakkoin vuoden kahden päästä. Itse alan olla siinä iässä, että alan "eläkesuuntautumaan"... Terveys meinaa hiukan reistailla mutta niillä mennään mitä annetaan. Ei täällä ikuista olla kuitenkaan. Itsemurhaa suunnitteleville sanoin että ottakaa päivä tavoitteeksi ja siitä sitten viikko kerrallaan. Ei kannata turhaan mitään vuosisuunnitelmia tehdä. Asioista ajattele ne valoisat puolet. Antaa hevosen miettiä ne murheet. Sillä on isompi pää... Ja ennekaikkea HAE APUA! Sitä saa varmasti, kun viitsii pyytää.

Vierailija
40/97 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo, jos ei näe syytä elää, pitää vaihtaa planeettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän