Palkat tulivat tilille, miehelle n. 6200€ ja itselle 3400€, siihen vielä lapsilisät 3 lapsesta.
Mitäköhän tehtäisi, talo velaton, peruslaskuihin menee 1500€.
Kommentit (36)
Liikaa rahaa? Melko erikoinen ongelma.
Kyllä niille käytön keksii. Tai voitte palkata vaikka minut rahankäyttöoptimoijaksi, ettei jää liikaa.
Ei tullut. Koska ne kenellä tuli niin tuskin jaksaa leijua sillä
Hommatkaaa lentolupakirja ja oma lentokone.Tosin ei nuo rahat vielä siihen riitä, mutta alkakaa säästämään niihin.
Vaimolla netto 5900, tosin ensi kuussa saa bonukset, jotka on noin 16.000 nettona. Itsellä netto 'vain' 4.100 ja helmikuussa sain bonukset, nettona 'vain' 3.200 normipalkan päälle. Lapsilisiä ei enää saada.
Fiiu kirjoitti:
Selkee provo.Kuka h u l l u kertoo noita juttuja avoimesti kateellisten suomessa.Sama mitä kelläkin on.Mitä sitä leuhkii heh..
Mistä tuossa pitäisi olla kateellinen? Kaksi isotuloista taukkia jotka ei osaa sijoittaa? Eli käytännössä viittä vaille pa.
Ihanaa et joku jaksaa tuhlata elämänsä töissä ni mä saan mun rahat siitä kermana kakun päältä. Voin nauttia luonnosta koiran kanssa ja asustella omakotitalossa ja kuluttaa aikani harastusten parissa. Keep up The good work 😘
ihmeen kiinnostava sivu tällänen vauva sivu vaikka on 15 000e kk tulot, luulis että eukko kattelis uutta taloo netistä ja äijä uutta muijaa netistä, mutta ei , kulutetaan aikaa vauva sivuilla.
Minä sain eilen asumistuen 560 euroa. Kävin kaupassa ja ostin ruokaa, sekä siskolle synttärilahjan. Loput laskuihin. Minulla on kaikkea.
Ostat 4 halpaa asuntoa vuodessa ja vuokraat niitä air bnbn kautta. Kun Korona loppuu niin varmaa tuloa.
Luetaanhan me - hupaisaa viihdettä!
Aloittaja on varmaan lähäri, joka sai ylityö tai lomarahoja, samoin mies teollisuuden yötyössä, lomarahat myös hänelle tulleet. Vain vähätuloinen moukka kehuskelee täällä, jollain vippaskonstilla saaduilla rahoillaan.
Normaali hyvätuloinen ei pidä joka kuukausi saamaansa palkkaa niin suurena ihmeenä, että avaa keskustelun aiheesta mammapalstalle...:):::)
Meille ainakin tutut kiinteistövälittäjät soittelevat, kun kivoja sijoitusasuntoja tulee heille myyntiin.
Eli yksi vaihtoehto olisi ostaa niitä.
Tietty kesä tulossa ja joku kiva avoauto voisi olla mukava. Itse tykkään esim Porche Carrerasta.
Luxus-laukkuun tai timanttikorviksiin saa aina muutaman tuhannen upotettua.
Tai, jos ei tämäntyyppiset asiat kiinnosta, niin sijoita tai anna vaikka hyvöntekeväisyyteen!
vaan me köyhät kirjoitti:
minen usko että hyväliksaiset edes lukee näitä!
Missä menee hyväliksaisuuden raja sulla? Meillä netto 6200€/kk, ollaanko kumpaa kastia?
Ostatte kakkosasunnon josta näkymä Näsijärvelle.
Että ihan tällain yleisenä vapaapäivänä (eli ei-pankkipäivänä) pärähti palkat tilille?