Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikein auttaa tilanteessa, jossa toistuvasti huomaa ettei oma taso riitä niihin kumppaniehdokkaisiin joista itse kiinnostuu?

Vierailija
02.04.2021 |

Eli ettei koskaan saa vastakaikua tunteilleen.
Ja sitten taas jotkut epäkiinnostavat kiinnostuvat.

Jos tässä on nähtävissä aina sama, toistuva kaava, niin eikö siitä voi päätellä että oma taso on "väärä", ristiriidassa halujen kanssa?
Miten tällaisesta voi päästä eteen päin?
Oletteko ratkaisseet tilanteen tyytymällä, vai ottamalla jonkun tunteita herättämättömän puolison?

Itse olen toistaiseksi valinnut yksinäisyyden, mutta kuukausi kuukaudelta, ja vuosi vuodelta alkaa houkutettaa aina vain enemmän ottaa joku "ihan ok"...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nosta sitä omaa tasoasi. Opiskele, hanki parempi työpaikka, huolehdi enemmän ulkonäöstäsi, hanki kiinnostavia harrastuksia, opettele keskutelemaan paremmin jne.

Ei se tajua, turha yrittää neuvoa. Tätä tyyppiä on neuvottu tällä palstalla jo kymmenen vuotta, mutta se ei auta yhtään.

Vierailija
22/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaisit sillä toista, jos otat ihan ok:n. Mä ainakin loukkaantuisin. Itse olen valinnut yksinäisyyden, kun tiedän joutuvani tyytymään. Nähty jo monet treffit ja tämän pohjalta tehty ratkaisu. Lisäperustelut ei tähän erityislapsi arkeen jaksa mitään mieslasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että näissä ns. epäkiinnostavissa tökkii mm. ulkonäkö. Ihan normaalia, olin nuorena samanlainen. Huomasin jossain vaiheessa, että kavereillani ja tuttavillani on usein jopa aika erikoisenkin näköisiä puolisoita ja välillä oikein saattoi ihmetyttää koko tapaus. Osa hyvinkin karun näköisiä jos näin voi sanoa. Mutta kun tutustun heihin, he alkavat näyttää silmissäni kiinnostavammilta ja komeammilta. Eli jos tietää jonkun henkilön varatuksi, hän vaikuttaa kiinnostavammalta. ”Ahaa hän on kelvannut tuolle toiselle, hänessä täytyy olla jotain.” Tämähän on tyypillistä.

Tähän auttaa siis pieni ajatusleikki: kun seuraavan kerran olet jonkun tällaisen henkilön lähettyvillä, voi olla vaikka julkisella paikalla tai missä vain, kuvittele että hän on naimisissa hyvän ystäväsi kanssa. Kuvittele, että hän on varattu. Kuvittele, että hän on se mukava naapurin mies, joka aina ulkoilee pihalla lastensa kanssa ja on tosi huolehtivainen ja fiksu. Voit jopa kuvitella, että hän on oma puolisosi, jonka olet tuntenut jo kauan. Katso häntä sellaisten lasien läpi. Jos teet tämän ihan vilpittömästi, huomaat miten oma suhtautumisesi muuttuu. (Minulla muuttui.) Näet sen ihmisen siellä alla. Ja sittenhän sinulla on koko maailma täynnä upeita mahdollisia puolisoita vain odottamassa että tapaat heidät. Onnea matkaan!

Vierailija
24/24 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillua jos saa ni se riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän