Mikä oikein auttaa tilanteessa, jossa toistuvasti huomaa ettei oma taso riitä niihin kumppaniehdokkaisiin joista itse kiinnostuu?
Eli ettei koskaan saa vastakaikua tunteilleen.
Ja sitten taas jotkut epäkiinnostavat kiinnostuvat.
Jos tässä on nähtävissä aina sama, toistuva kaava, niin eikö siitä voi päätellä että oma taso on "väärä", ristiriidassa halujen kanssa?
Miten tällaisesta voi päästä eteen päin?
Oletteko ratkaisseet tilanteen tyytymällä, vai ottamalla jonkun tunteita herättämättömän puolison?
Itse olen toistaiseksi valinnut yksinäisyyden, mutta kuukausi kuukaudelta, ja vuosi vuodelta alkaa houkutettaa aina vain enemmän ottaa joku "ihan ok"...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sulle on jo monesti kerrottu mut oot niin t y h m ä et ettet osaa kuin kysyä uudestaan.
Olen pahoillani, mutta taidat sotkea minut toiseen henkilöön
Kyllä se huonompikin on parempi kuin ei mitään
Nosta omaa tasoasi. Jos olet mies se onnistuu keräämällä omaisuutta tai opettelemalla juttelemaan naisten kanssa. Jos olet nainen, kiinteydy ja käy kauneusleikkauksissa.
Itse olen se johon tyydyttäisiin. Eli olisin ollut monesti valmis luomaan parisuhde, mutta vastapuolet eivät olleet. Oon sitten jäänyt kaveriksi ja näin :(
Melko musertavaa, en oo varma kuinka paljon pystyn kehittymään tästä enää. Alkaa epätoivo kylmää etten tuu oikeesti riittämään kenellekkään ja huomaan olevani +40v ja elämä on ohi. Rankkaa on olla yksin.....
Ainoa ratkaisu tuohon on hankkia ulkomailta puoliso. Minäkin pidän itseäni selvästi nuoremmista naisista ja Suomesta on lähes mahdoton löytää sellaista. Siitä syystä treffaan pelkästään vain venäläisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nosta omaa tasoasi. Jos olet mies se onnistuu keräämällä omaisuutta tai opettelemalla juttelemaan naisten kanssa. Jos olet nainen, kiinteydy ja käy kauneusleikkauksissa.
Miten omaisuutta voi kerätä jos kaikki tulot menevät vuokraan ja muuhun elämiseen?
Oletko nainen? Onko mielestäsi tasoja sittenkin olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt täysin selkeää että tasoja on olemassa
No nosta sitä omaa tasoasi. Opiskele, hanki parempi työpaikka, huolehdi enemmän ulkonäöstäsi, hanki kiinnostavia harrastuksia, opettele keskutelemaan paremmin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten omaisuutta voi kerätä jos kaikki tulot menevät vuokraan ja muuhun elämiseen?
Perustat jonkun side hustlen, jonka aloittamiseen ei tarvitse paljoa rahaa https://www.entrepreneur.com/article/293954
Oletko tyhmä? Kyllä se vastapuoli vaistoaa ettet ole oikeasti kiinnostunut. Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Laske rimaa tai nosta omaa tasoasi. Ensimmäinen on helpompi toteuttaa.
1. Jatka samalla tiellä.
2. Laajenna etsintöjä ulkomaille
3. Muuta itseäsi paremmaksi
4. Laske rimaa
5. Ole yksin
Siinä ne vaihtoehdot ovat.
Laajenna riviiriäsi ja yritä tutustua suurempaan määrään naisia. Kun löydät sen oikean ei siinä mitään tasoja mietitä vaan homma tuntuu helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt täysin selkeää että tasoja on olemassa
Jep, mutta ei kaikilla. Vain surkimuksilla ja nirppanokilla on tasoja, tavallisilla ihanilla ihmisillä ei ole. Revi siitä.
Olet yksin, jatkat etsimistä tai otat kompromissikumppanin. Voit myös miettiä mihin ihastut, onko kuinka pinnalliset kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ratkaisu tuohon on hankkia ulkomailta puoliso. Minäkin pidän itseäni selvästi nuoremmista naisista ja Suomesta on lähes mahdoton löytää sellaista. Siitä syystä treffaan pelkästään vain venäläisiä naisia.
Tämä on oikeastaan aika hyvä neuvo.
Suominaisten taso verrattuna heidän mieskriteereihin on lähes aina mahdottoman huono.
Atleettiset urheilulliset miehet Suomessa pystyy saamaan vain pul lukoita tai yksinhuoltajia tai vanhempia naisia. Kuten toisessa ketjussa tänään tai eilen todettiin niin liikunnalliset hoikat naiset Suomessa edellyttää mieheltä geenikomeutta ja statusta/rahaa.
Ulkomailla tilanne on paljon parempi. Täytyy vain tarpeeksi kärsivällisesti jaksaa etsiä sitä helmeä. Mitään Aasialaista golddiggeriä ei kannata ottaa.
Sulle on jo monesti kerrottu mut oot niin t y h m ä et ettet osaa kuin kysyä uudestaan.