Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja pleikkari

Vierailija
02.04.2021 |

oon tapaillut reilu kolme viikkoa erästä miestä. Vaikuttaa ihan normaalilta tyypiltä, hygienia kunnossa ja hauskaa seuraa. Opinnot hänellä on venähtäny aika pahasti (nyt 32v),mutta ollut työelämässä lähinnä viime vuodet niin taloudellisesti ok. Viime sunnuntaina oli aikomus tehdä hyvää ruokaa illalla ja oleskella minun kämpilläni (ja siis olla yötä,molemmilla maanantaina vapaata). Mies yllättäen ilmoitti, että ei voikaan jäädä yöksi. Kysyin mistä johtuu ja selitys oli,että pleikkari tulossa maanantai aamulla hänelle. 🤨

Nyt mies ollu viime päivät omalla asunnolla ja pelannu kavereiden kanssa. Pääsiäiseksi meni omaa perhettä tapaamaan toiselle paikkakunnalle. Mietinkin että kannattaako tällaiseen mieheen sitoutua? Hän on kuitenki 32v,opinnot kesken ja pelaaminen tuntuu lähinnä kiinnostavan. Itse haluaisin jo esimerkiksi perhettä perustaa parin vuoden sisällä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on jotain harrastuksia. Pelaaminen ei ole huono sellainen, dokaaminen on. Jos pelaa normaaleja määriä ja tekee muutakin, niin en näe ongelmaa. Varsinkin näinä aikoina voi olla ainoa tapa viettää kavereiden kanssa aikaa.

Vierailija
2/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella pleikkariippuvuus...toisella vaikka someriippuvuus tai keskustelupalstariippuvuus...

Vierailija
4/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä päivää mies-aloitusten tykitystä, kuten aina juhlapyhinä.

odotan sitä aloitusta jossa mies on heittänyt käpykakun seinään, ja syönyt pääsiäismunat ja  lammaspaistin yöllä kaljoitellessaan 

Vierailija
5/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sisäsiisti ja pankkisaldo tarkastettu. Kolme viikkoa ja rupeat jo rajoittamaan toisen kavereiden tapaamista?

Vierailija
6/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen miehen kanssa (26v), joka pelaa ihan harrastuksekseen. Käy myös salilla ja töissä, mutta muuten tykkää pelailla kavereiden kanssa. Mun mielestä se ei ole mitenkään ihmeellistä. Vain jos se rajoittaa jatkuvasti teidän aikaanne yms niin sitten tietenkin. Minullakin on omia juttuja joista pidän, miehellä se on pleikka. Itseasiassa, olen kyllä itsekin aina pitänyt pelaamisesta, mutta en ihan yhtä paljon ja suuressa määrin. Mieheni ei myöskään dokaile, joten mielummin otan pleikan peluun :D

Vierailija
7/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia ap makaa palstalla päivässä? 

Vierailija
8/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sisäsiisti ja pankkisaldo tarkastettu. Kolme viikkoa ja rupeat jo rajoittamaan toisen kavereiden tapaamista?

Run Forest run!

Vierailija
9/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa ootte tapailleet ja mietit jo tuollaisia... eh...

Vierailija
10/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa tunnettu ja mietit tulevia lapsia? Ei ihme jos toiselle alkaa maistua oma tila...

Vierailija
11/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset myös kaipaavat enemmän sitä omaa aikaansa kuin toiset. Jokaisella on siihen omat ajanvietteensä, ja se on ok.

Esim meillä mies niinsanotusti purkaa stressiään pelaamalla pleikkaa kavereiden kanssa. Pieni hinta siitä, että mies pysyy järjissään.

Vierailija
12/12 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja Xbox

Nainen ja puhelin