Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 80-luvulla syntynyt aikuinen, tukivatko vanhempasi koulunkäyntiäsi?

Vierailija
02.04.2021 |

Itse en muista, että minun opiskeluani olisi juuri tuettu. Läksyt tarkistettiin ehkä joskus, mutta esimerkiksi luonnontieteissä en koskaan saanut vanhemmiltani apua eikä kokeisiin lukemistani valvottu lainkaan. Tästä huolimatta toki pärjäsin hyvin koulussa, mutta luulen, että jos olisin saanut enemmän tukea esimerkiksi fysiikkaan, kemiaan ja matematiikkaan, olisin pärjännyt niissä paremmin. Muissa aineissa olin "luonnostaan" hyvä, mutta noissa ihan kelvoton.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Opettivat minut lukemaan ennen kouluun menoa, mutta koulussa hoidin kaiken täysin itse. Onneksi pärjäsin erinomaisesti. Vm -82

Vierailija
2/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin lapsi, lapset tekevät läksyt yhdessä koulun jälkeen, ei siihen vanhemmat aikaansa tuhlanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla syntynyt. Sain satunnaisesti apua lukion fysiikassa. Pääsääntöisesti pärjäsin itse ihan mainiosti, enkä halunnut missään vaiheessa peruskoulua läksyjen tai koealueen kuulustelua, tein ne itse.

Vierailija
4/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ei kertaakaan tarkistettu läksyjä, opiskeltu yhdessä tai edes kysytty koulusta mitään.

Nainen -88

Vierailija
5/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat siis duunaritaustaisia.

-ap

Vierailija
6/6 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Hoida itte asias, oli vanhempien motto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä