Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset juoruilee että mulla on mielenterveysongelmia

Vierailija
02.04.2021 |

Voisin vähän kertoo mistä tämä inhottava juoru on ehkä lähtenyt liikkeelle. Eli olen ollut kokoikäni ilman kavereita ja minkäänlaisia sosiaalisia suhteita. Koulussa on kiusattu jne. On kiusattu myös tuijottamalla pitkään ja naureskeltu.

Nyt viimeaikoina olen muuttanut käyttäytymistäni niin että en vilkaisekaan vastaantulevia. Yleensä katson alaspäin tai kännykkää. Ihmiset kyllä tuijottaa vieläkin. Se on yksi syy miksi en katsele ympärilleni avoimesti.

Ja kun olen jäänyt ulkopuoliseksi niin olen tottunut olemaan vaan yksin. En kaipaa enää edes seuraa.
Minusta levitellään juoruja kuinka olen sekaisin jne. Ja tämän laittoi liikkeelle mun serkkujen vanhemmat kun kävi mummoltani kylässä

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole juoruilua jos kertoo tosiasian.

Vierailija
22/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu et kiusaamis mielessä puhutaan kyllä muuten ei. Mitä hyvää saatte siitä et juoruilee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ihminen yleensä päätyy siihen tilanteeseen, ettei enää oikeasti välitä siitä, mitä muut ajattelevat ja juoruilevat. Se on kyllä helpottava olotila.

Vierailija
24/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ssa ei ole mitään vikaa. Kirjoituksensa perusteella vaikuttaa älykkäältä, ehkä vain miettii liikaa asioita. Kannattaa vain mennä niin kuin itse haluaa. Vain tyhmät ihmiset yrittävät leimata muita.

Vierailija
25/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää niille nisteille keskaria ainakin kun tulee vastaan ajankuluksi.

Vierailija
26/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl jo melkein tottunuki siihe et jotku toljottaa suu auki ja kyrpiintyneen näköisenä. Toinen juttu on se ettei mua oteta keskusteluihin mukaan.

Vierailija
27/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sukulaisilla ole samoja geenejä...

Vierailija
28/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä koet, on henkistä väkivaltaa ja kunnianloukkaus sinua kohtaan . Molemmat ovat rikoksia. Tottakai tuntuu pahalta.

Vierailija
29/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kiusaa ei mua enää kiinnosta vttuakaan. Mun elämänilo on pilattu aikaa sitte täällä. Kellään muulla ei oo tämmöstä kokemusta enkä näitä päästä keksi. Eikä se lopu ku mua vihataan ja hävetään vaan. Se on semmosta se. Ihanku juoksis vaa jossai mudassa eikä pääse eteenpäin.

Kenestäkään muusta ei juoruilla ku musta. Onhan se kiusaamista. Mut olkoot. IhansamA

Vierailija
30/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikai se aiheetta tule se pelon tunne . Sairasta on kiusata ihmisiä. Mut ei sille mahda mitään. Joukkoon ei sovi ni saa maistaa omaa lääkettä.

Vierailija
31/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä päivää kun pääset noista p.skoista eroon.

Vierailija
32/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hulluja tuijottele, koska se on huonoa käytöstä.

Vierailija
33/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikai se aiheetta tule se pelon tunne . Sairasta on kiusata ihmisiä. Mut ei sille mahda mitään. Joukkoon ei sovi ni saa maistaa omaa lääkettä.

Joukkoon ei sovi niin saa maistaa omaa lääkettä?? 😂 Mitä ihmettä, oletko sekaisin. Mitä lääkettä? Miksi kukaan haluaisi sopia sinun tunnevammaisiin joukkoihin.

Vierailija
34/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tuollaisia jutella, siitä voi nostaa kunnianloukkaus syytteet eli hänen pitää pystyä todistamaan mielenterveysongelmasi.

Vierailija
35/35 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Taidan olla kohtalotoverisi, sillä erotuksella että olen oikeasti "täyshullu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi