Mitä teette/teitte tänään pitkäperjantaina?
Itse herkuttelen ja katson elokuvia.
Nyt menee Cats elokuvan loppua ja söin pizzaa, taffelin bravo sipsejä ja simaa join.
Koko päivä tänään ja huominenkin yksin oon.
Kommentit (85)
Revin tapetit seinästä. Pitäisi illalla tapetoida. Muutakin pikkuhommaa olen tehnyt. Hain pajunkissoja. Kävin puntarilla ja olin jo kerännyt kaksi kiloa painoa, kun illalla join kolme siideriä ja söin grillisafkaa ja karkkia. Järkytyin pahasti. Loppupääsiäinen menee kevyellä linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä täällä
Kivijalassa istun ovi auki
Yksi kauppa tullut tänään..
Pikkuhiljaa viime kuun vuokra kasassa
Jei hip ..kiitos Jeesus!!!
Pitkäperjantaina voisit pitää kauppasi kyllä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kaverin kanssa kauppakeskuksessa pyörähtämässä 3 tuntia ja sit otin päiväunet. Kohta lähdetään miehen kanssa citymarkettiin hakemaan pitsa-ainekset illaksi. Illalla vielä treenit.
Miksi kierywlet korona-aikaan ympäriinsä.
Ihailen auringonpaistetta, talvella ei näkynyt.
Ensin katsoin jumalanpalveluksen virtuaalikirkko.fi
Sitten söin mämmiä. Nyt paistuu jauheliha uunissa ja lämmittelen lämpöpeiton alla.
Ajattelin, että nyt kun on enemmän vapaata, siivoan tämän sikolätin. No, ensimmäinen päivä jo tässä vaiheessa enkä vielä ole saanut edes persettä ylös sohvalta....
Vierailija kirjoitti:
Palstailen, kun ei ole parempaakaan tekemistä. Haluaisin tehdä jotain mukavampaa, mutta se ei ole mahdollista.
Voit palstailla alasti.
Hanki klittiskiihotin
Kokeile montako kertaa tulee ennen kuin nahka palaa.
Tee samalla suklaalevyn hitaasti syömisen maailman ennätys.
Keksi uusi keskustelun aihe esim:
mieheni söi...
mieheni sanoi...
Haluan laihduttaa...kiloa
Onko kissalla......
Kristty mystikko olenko ollut......edellisessä elämäsäni?
Mikä on ......tarkoitus?
Onko trollaus av palstalla syntiä?
HAVE FUN!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kaverin kanssa kauppakeskuksessa pyörähtämässä 3 tuntia ja sit otin päiväunet. Kohta lähdetään miehen kanssa citymarkettiin hakemaan pitsa-ainekset illaksi. Illalla vielä treenit.
Koska normaalin ihmisen pää hajoaa, jos vain kökkii kotona.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstailen, kun ei ole parempaakaan tekemistä. Haluaisin tehdä jotain mukavampaa, mutta se ei ole mahdollista.
Mikä estää? Nämä ajat vai mikä?
Ap
Nämä ajat. Ainut "ilo" elämässä on päästä välillä ruokakauppaan...
Samanlaista se on monella muullakin.
Kuten itsellänikin ja sen takia kuluttelen nyt elokuvia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä täällä
Kivijalassa istun ovi auki
Yksi kauppa tullut tänään..
Pikkuhiljaa viime kuun vuokra kasassa
Jei hip ..kiitos Jeesus!!!
Pitkäperjantaina voisit pitää kauppasi kyllä kiinni!
jaa a hallitus ei maksa kallista vuokraani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Mun pää hajoaa täällä kivijalassa:(
yrittäjä
Käytiin isännän kanssa pitkällä lenkillä, nyt on sauna lämpiämässä ja myöhemmin syödään uunikuhaa perunapedillä kera runsaan salaatin.
Syntiähän minä..niinkuin joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Istun tuolilla pöydän ääressä. Aion tehdä niin myös illalla.
Kai sä jotakin muutakin teet, kuin istut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että nyt kun on enemmän vapaata, siivoan tämän sikolätin. No, ensimmäinen päivä jo tässä vaiheessa enkä vielä ole saanut edes persettä ylös sohvalta....
Mulla sama. Suuret oli suunnitelmat mutta suunnitelmiksi näköjään jäi. Ehkä sitten huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Muita vaihtoehtoja ei ole kuin kauppakeskus...
Lähden mökille, yksin siis. Matkalla kävin syömässä vanhempieni luona. Illalla etäjuhlinnat ystävien kanssa netissä pääsiäisen kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Mun pää hajoaa täällä kivijalassa:(
yrittäjä
No tule ihmeessä pois sieltä. Vaikka huoneen puolelle. Pakkoko se on kivijalassa kökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Ei tämä korona mikään vankeusrangaistus ole? Vaatekaupat on kaikki auki ja pystykahvit juotiin samalla kun katseltiin näyteikkunoita.
Lähden kohta kauppaan ostamaan (taas) herkkuja. Lihotan itseni muodottomaksi, kun minnekään ei pääse.