Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla ja mun miehellä on outo telepaattinen yhteys.

Vierailija
02.04.2021 |

mulla ja mun miehellä on outo telepaattinen yhteys.
käymme yhdessä kaupassa. Hän menee yleensä lidliin ja minä menen johinkin prismaan tai citymarkettiin ym. tarjousten tai tuotteiden, joita ei lidlistä löydä, vuoksi.
Meillä on kyllä ostoslistat ja suht. vakiintuneet mieliteot.
Silti, kun keksin, heräteostoksena, ostaa esim. jotain uutta salaatinkastiketta, vaikka kotona on entistäkin, niin eikö miehellä ole sama tai samankaltainen pullo kassissa.
Jos keksin ostaa irtokarkkeja, mitä me syödään tosi harvoin, niin eikö mieskin ole ostanut irtokarkkeja vaikka me kumpikaan ei pidetä ällömakeasta ja karkkipussi kestää meillä ikuisuuden.
Saan spontaanin älynväläyksen, että mitä jos ostan kaalia ja jauhelihaa ja teen kaalilaatikon
niin mies on saanut saman idean!
Parasta oli, kun keksin kerran kotimatkalla töistä, hakea meille hampurilaisateriat, niin eikö mies jo odottanut kotona hampurilaisaterioiden kera. Käydään tosi harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa missään pikaruokapaikoissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua! Kirjoittele noita juttuja johonkin ylös, niitä on kiva sitten vuosien varrella muistella.

Vierailija
2/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa twin flame telepathy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Olette vaan samanlaisia? Sama horoskooppi? Mieheni kanssa 1. Päivä eroa ja sen huomaa. Ajattelemme samoja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä