Mies sanoi "anteeksi jos loukkasin, minulle alastomuus ei ole ongelma mutta ymmärrän jos se sinulle on"
Millaiselle pervolle toisen ihmisen näkeminen alasti ei ole ongelma?
Kommentit (13)
Plääh, ei kukaan jaksa näitä iän ikuisia tarinoitasi.
Millaiselle pervolle toisen ihmisen näkeminen alasti ei ole ongelma?
En tiedä, mutta normaalille ihmiselle toisen ihmisen näkeminen alasti ei ole ongelma.
Pervoja on monenlaisia. Useimmille ihmisille alastomuus ei ole ongelma, varsinkaan Suomessa.
Tässä on neljä tulevaa päivää täynnä mies-aloitusten tykitystä.
Kuten aina pitkinä juhlapyhinä.
Odotan aloitusta, jossa mies heitti kännissä käpykakun seinään ja rikkoi lasten pääsiäismunat.
Vierailija kirjoitti:
Pervoja on monenlaisia. Useimmille ihmisille alastomuus ei ole ongelma, varsinkaan Suomessa.
Saati Keski-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvis vähän kontekstia?
Tulin suihkusta, mutta minulla ei ollutkaan pyyhettä. Piti sittenkään kävellä alasti koko talon läpi kun mies sattui vahingossa näkemään minut eikä edes viitsinyt sulkea siksi aikaa silmiään että kuljen ohi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on neljä tulevaa päivää täynnä mies-aloitusten tykitystä.
Kuten aina pitkinä juhlapyhinä.
Odotan aloitusta, jossa mies heitti kännissä käpykakun seinään ja rikkoi lasten pääsiäismunat.
Krapulassa söi sitten niiden vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin suihkusta, mutta minulla ei ollutkaan pyyhettä. Piti sittenkään kävellä alasti koko talon läpi kun mies sattui vahingossa näkemään minut eikä edes viitsinyt sulkea siksi aikaa silmiään että kuljen ohi.
Ap
Miksi mies on kirjoitustaidottoman, ahdistuneen naisen kanssa?
Oma mies näki alasti ja ahdistuit siitä? Okei. Jos minulla on mies kodissani niin, että käyn hänen aikanaan suihkussa, niin eipä todellakaan haittaisi, jos hän näkisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies näki alasti ja ahdistuit siitä? Okei. Jos minulla on mies kodissani niin, että käyn hänen aikanaan suihkussa, niin eipä todellakaan haittaisi, jos hän näkisi minut.
Kuka nyt ei ahdistuisi? Kyse on kuitenkin omasta henkilökohtaisesta privatiteetista eli intiimista yksityisyydestä.
Ap